Xray

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About Xray

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    ko6 - A4 1.8 20V

Recent Profile Visitors

290 profile views
  1. SLAF, ам ти що тогава караш турбо котър? и кво стана, сега още по се двуомя с какъв "котър" да се ъпгрейдвам отколкото преди да пусна темата ?
  2. хи4 не се набутвай насила. кат трака само 1,2 сек и бараката си варви после добре - кво пове4е. другиа ти вариянт ти е да снесеш кинти и да попадне6 на някои квартален браснар дет 6а ти я разбазика както тои си знае и ша ти каже после - "ами брато колата ти е курник и не става - сори" И моята преди6на дизеларка така бе6е , ама варе6е кат дива. мое мнение хи4 не се набутвай насила. кат трака само 1,2 сек и бараката си варви после добре - кво пове4е. другиа ти вариянт ти е да снесеш кинти и да попадне6 на някои квартален браснар дет 6а ти я разбазика както тои си знае и ша ти каже после - "ами брато колата ти е курник и не става - сори" И моята преди6на дизеларка така бе6е , ама варе6е кат дива. мое мнение
  3. еее, най накрая някакъв по конкретен отговор, а то всеки пи6е ала бала, кой на кого и кво пазправял и т.н.т Тенкю за савета , никога не сам карал бензиново турбо а само на ТДИ а там като се вклю4и става яко - предполагам само, 4е на бензинката 6а е о6те по здраво усе6тането. По4ти се бях разколебал за 1.8Т
  4. и на мен ми бе6е така. намира се в резервоара. развива се в багажника една кръгла колкото CD ламарина и има6 достап до баката. там развива6 пластмасова - доста голяма "тапа" , на нея се вържат и съединяват жиците от вън "купето" и жиците от вътре към сенсора. На мен ми се бе6е извадила букса вътре в баката - то4но на дат4ика. Препоръ4вам ти да не прави6 операцията при пална бака :-)
  5. Да бе, ама като гледам маи няма кой да ми каже - да, аз го садрах едно 320, с толкова го драпнах и така и така.. Един разпрая А4ката 6а дръпне , друг БМВто - маи 6а земам 2.4 мотор та да нема изненади А ти дори и твардиш 4е Бавареца 6а скъсал 1.8Тто А ина4е пи6а за 318ти баварец, 6тот с моето А4 1.8 20волта такова сам касал и то с 1 кола преднина а и Е46 (1.8, 118кс) сам садирал . Ами за такива ми стига вътъка (за сега ) и за тва с такива са фаля.
  6. Сигурно са ти пробутали дизеларска
  7. Аз си мисля 4е 1.8Т 6а ги разпорва 320ските. На мен с моята А4 1.8 ми бягат ама не 4ак толкова много. А БМВ 318 го прая на сме6ен ( е без 1.8is) . Дори преди като карах пе4ката А4 1.9 (110кс) по магистралата за Варна се сдавихме с едно 318, на 30км от София има един много здрав и дълъг баир - направо стана сме6ен, с колкото карах в равното с толкова и си продалжих по баира, а оня се сдуха да ръга 4та 5та е в равното на едно варвим но в баира 318ката кляка
  8. Аха, разбра се, струва6е ми 60 кинта в Аutotrade - дебитомер4е, по4истиха клапата само и се оправи за 2-3к. Добре 4е маистора там се оказа пе4ен та ме светна как да си го 4истя сам и да не снасям кинти като див. Отка4а се дебелия марку4 за въздуха дето е на дебитомера (лесно се стига и се намира малко преди всмукателния колектор) и внимателно се по4иства клапата и около нея. Там се сабира мизерия и като варне6 газта на празни обороти клапата не се затваря плътно и компутера по4ва да се 4уди кво иска6. При мен деиства и все о6те така си карам. А тва 4е 320ката няма 6анс - така си и мислех , а знае6 ли как е с купето - все пак е по леко. Катализатора отдавна сам му дигнал мерника ама се 4удех дали няма да светне някоя лампа по таблото и PCто да са 6а6не не6то?
  9. Здравейте фенове, много нов сам в форума, но с Ауди сам много стар и заклет фен . С Ауди сам женен от 6 години. Първото ми А4 бе6е 1.9 пе4ка 90кс - видя ми се слабо. Ъпгреиднах се на A4 1.9TDI- 110kс - мога да кажа 4е е дори по яка от сега6ната ми 4ка - като машина. Ъпгреиднах се преди 2години на 97г. A4 1.8 20V - 4естно да кажа голям курник се оказа: постоянно мени оборотите като луда - дебитомери безброй от време на време не6то и става и смарди от ауспуха на развалени яйца и хич не варви - а после сама се оправя и най важното - за което и отворих тази тема е 4е умалях да ме късат по сфетофарите разни дръги като астри GSI, фордове RS а наи ме е яд на разните му там отворковци с БМВ 320ки дето си мислят че са много бързи и яростни Та по този повод сам решил да си направя подарак за 4НГ 2007 и да пазарувам - пак А4 офкорсе, но ве4е 6те е 1.8Т а ако се напални дюшека до тогаз, 6а ска4ам на B6 1.8T или 2.4. По ме вле4е кам 1.8Т - може яко да се надува мотора и до 360кс Та вапроса ми е, някои дърпал ли се е с 1.8Т stock против BMW 320i stock (и купе), от ва6ите савети зависи какав ко6 6те си взема , понеже твърдо сам ре6ил да ги наказвам тея Бавараджии