Не е такъв. Подобен на този е: . До колкото знам когато се появи този символ трябва да покараш колата с над 2000 оборота за около 20-30 мин. за да се нагрее филтъра до 600 градуса и по този начин да изгори полепналите твърди частици и да се самопочисти. Върнаха ми днеска сутринта колата, след като вчера им я оставих за диагностика и тест, от Бош със диагноза "проблеми в компютъра". Казаха ми, че са тествали датчиците, променливата геометрия и т.н. и не са открили проблем там но "нещо не сработвало". Бяха много любезни и отзивчиви, не ми взеха никакви пари и ме пратиха за "второ мнение" във сервиза на VW, понеже там имали "по специализирана апаратура с повече опции" и евентуално можели да ровят по-дълбоко. Този, който ми прави диагностиката ми каза, че можело да е била "чипосвана" колата, понеже по ЕКУ-то има следи от опити за отваряне , въпреки че то е с флаш памет и няма нужда да се слага нов чип а се флашва този които си е вътре. Но може и предния собственик да е имал същия проблем и да са пробвали някакви "специалисти" да отварят ЕКУ-то. След като си взех колата я потествах малко по един прав път и не направи фал. В ръчен режим я покарах на ниска предавка с около 120 - 140 за няколко минути но не изключи (днеска в Бургас е над 30 градуса). Странна история. Та в понеделник ще навестя фолксваген да видим те какво ще измислят.