Jump to content

p.kostadinov

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно p.kostadinov

  • Рожден ден 10.02.1981

Друго

  • Kaра
    audi A4

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Burgas

p.kostadinov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Братле аз съм от Бургас и имам диск, ако искаш да го пробваш 0896687030 Светльо

  2. Здравейте колеги, има ли някой от Бургас, който записва такива дискове да пробваме и ако стане да си купя един от него. Навигацията ми е RNS-E Audi navigation plus (Audi A4 Avant 2006 г.).
  3. Здравейте отново. Доста време не съм писал нищо по темата понеже бях зает. За щастие сагата приключи с благоприятен за мен край След като се прибрах в българия, веднага се обадих и си запазих час в сервиза на VW. Чак след една седмица ми дадоха час, явно голям наплив има при тях и има защо! Още от приемната хората показаха, че всичко е на високо ниво, дори записаха колко гориво имам в резервоара и после ми я върнаха със същото ниво! Механиците бяха много старателни, направиха доста пътни тестове, прегледаха доста неща и в крайна сметка откриха, че клапана за регулиране на налягането в турбината (разбира се прегледаха и турбината за луфтове и т.н.) не работи както трябва. Поръчаха ми нов и след 2 дена си прибрах колата. Всичкото ми струваше 200 лева (108 лв. е клапана). Утре заминавам на почивка малко и ще тествам как се държи. Мерси на всички за помощта и информацията.
  4. Не е такъв. Подобен на този е: . До колкото знам когато се появи този символ трябва да покараш колата с над 2000 оборота за около 20-30 мин. за да се нагрее филтъра до 600 градуса и по този начин да изгори полепналите твърди частици и да се самопочисти. Върнаха ми днеска сутринта колата, след като вчера им я оставих за диагностика и тест, от Бош със диагноза "проблеми в компютъра". Казаха ми, че са тествали датчиците, променливата геометрия и т.н. и не са открили проблем там но "нещо не сработвало". Бяха много любезни и отзивчиви, не ми взеха никакви пари и ме пратиха за "второ мнение" във сервиза на VW, понеже там имали "по специализирана апаратура с повече опции" и евентуално можели да ровят по-дълбоко. Този, който ми прави диагностиката ми каза, че можело да е била "чипосвана" колата, понеже по ЕКУ-то има следи от опити за отваряне , въпреки че то е с флаш памет и няма нужда да се слага нов чип а се флашва този които си е вътре. Но може и предния собственик да е имал същия проблем и да са пробвали някакви "специалисти" да отварят ЕКУ-то. След като си взех колата я потествах малко по един прав път и не направи фал. В ръчен режим я покарах на ниска предавка с около 120 - 140 за няколко минути но не изключи (днеска в Бургас е над 30 градуса). Странна история. Та в понеделник ще навестя фолксваген да видим те какво ще измислят.
  5. Мерси мното за инфото! Ще разцъкам тука Бош - Мош, може и до Варна да ида и ще пиша какъв е резултата.
  6. Нещо май ги недолюбваш Бош или? Не са ли надеждни? Електронните компоненти на ауди не са ли на Бош или бъркам?
  7. Наложи ми се да отида набързо до Карнобат, и реших да взема аудито за тест. Тъкмо тръгнах и компютъра изпищя и показа иконката за катализатор/филтър за тв. частици. След като стъпих на магистралата като покарах малко спря да показва иконката (явно се продуха или де да го знам). Нарочно карах бавно, под 2000 оборота (макс. 115 км/ч) и нямаше проблеми нито на отиване нито на връщане, въпреки че на връщане в колата имаше багаж и 4 човека. Не изключи турбото и си имаше вътък колата, но без да минавам 2000 оборота. Има ли резон да не е температурен проблем ами да има връзка с тоя филтър за частиците? Мисля да ида до Бош, да видя те какво ще кажат със тяхната апаратура.
  8. Благодаря за бързия отговор, аз преди да пиша поразрових, обаче форума е доста богат на теми и явно не съм стигнал то тия които ме интересуват. Наистина не знам добри и изпитани майстори в Бургас, понеже скоро се върнах в България и не съм ориентиран още в обстановката Всякаква информация за майстори и добри практики е добре дошла, дори и да не са в Бургас.
  9. Здравейте, имам следния странен проблем с моето ауди. Когато започна да го натискам и турбината започне да се товари губи мощност. По таблото и на дисплейа на компютъра нишно не показва. Мисля че изключва турбото и спира да върви. Като натисна газта мултитроника превключва предавки надолу, оборотите се покачват обаче не ускорява. Естествено я закарах на диагностика и показа 2 грещки от които, много странно едната не може да се изтрие. Тази която не може да се изтрие показваше нещо от сорта: вътрешна грешка (кода мисля че беше 282). За първи път ми се случи като ходих на формулата в Турция. Тогава времето беше топло и точно като пристигнахме на пистата, около обед, изключи турбото. После като си тръгнахме имаше адско задръстване и чак към 20 часа стъпих на магистралата и докато се прибрах нямаше проблем, но беше и по-хладно вечерта. Сега като стана горещо се случва винаги, като загрее колата и я настъпя над 2000 оборота и почне да товари турбото. Мисля си че ЕКУ прегрява или някаква връзка се нарушава вътре от температурата. Иначе разхода си е нормален, няма никакви индикации по таблото и компа си показва ОК като дам контакт. Някой има ли информация по темата или за подобен случай? Някакви съвети откъде да я подхващам?
×
×
  • Create New...