Jump to content

BeeFeaTeR

Members
  • Мнения

    90
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно BeeFeaTeR

  • Рожден ден 26.08.1991

Друго

  • Kaра
    Audi A4

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Tryavna

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

BeeFeaTeR's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. BeeFeaTeR

    Проблем с 1.9 TDI ATJ

    Главният проблем беше във вакуми, маркуча за актуатора имаше пробойни , проблема с изключването на турбото остана, свалено е за профилактика и почистване. А с маслото от щеката, преди година покарах няколко километра без щека (не помня защо я вадих извън колата, но забравих да я сложа ) и имаше 1-2 капчици, но силно ми се омасляваше маркуча за чистия въздух към турбото (точно преди него влиза картерната вентилация), а сега като сменях маслото ми направи впечатление, че там омаслението вече го няма, което ме навежда на мисълта, че се е запушил масления сепаратор. Иначе голям разход на масло нямам, не доливам между смените, при смяна наливам до максимума и докато стане време за смяна е на средата между макс. и мин, което според мен е приемлив разход при положение, че двигателя не си знае километъра.
  2. BeeFeaTeR

    Проблем с 1.9 TDI ATJ

    Здравейте колеги, От вчера колата просто "умря", не върви, сякаш турбото не се развърта, на място като подам газ се чува, но в движение го няма и сякаш мотора стана по-шумен, на моменти звука му го оприличавам на 2.5, което е за валове.. Докато оглеждах да не би да е изваден някой вакум реших да издърпам щеката да видя да не би пък маслото да си стои в картера (заради по-шумната работа на двигателя) и забелязах, че пръска масло от щеката, което тотално ме срази... Та някой има ли наблюдения на такива проблеми, моля за насоки. Четох, че може да е от картерната вентилация, знам, че помпа-дюза мототрите имат проблем с капака на клапаните където е и вграден масления сепаратор за картерната вентилация, но все пак възможно ли е да са от него пръските масло.
  3. В крайна сметка се справих, освободих буксата както обясни колегата dorsy, с макетен нож по изрязах около буксата за може да влезе OBD кабела.
  4. " където знаят/могат какво да правят " Точно по тази причина ме е страх да ходя на лекар
  5. Снимката е образна, не е на моята букса.
  6. Кабела ми изглежда по точно този начин, но не мога да го включа. А ето така изглежда буксата на колата:
  7. Здравейте, Може и да има подобна тема, не можах да намеря заради това пиша. Та въпроса ми е, какво точно се води OBD-то, имам OBDII, което не може да влезе, т.е е някакъв друг интерфейс, но какъв точно ако може някой да подскаже? Колата е а4 б5 1.9 помпа-дюза 2000 година фейслифт.
  8. Здравейте, Имам проблем с парктроника, когато включа на задна скорост, сигнала на парктроника се чува и след това започва да пищи продължително с по-висока честота. Колата е б5 фейслифт с фабричен парктроник. Някой имал ли е подобен проблем?
  9. BeeFeaTeR

    Теч на масло

    Как мога да я намеря като част, как се нарича?
  10. BeeFeaTeR

    Теч на масло

    Здравейте колеги, Имам проблем, забелязах го по трудния начин, аварирах на пътя преди няколко дена, скобата на турбото изтърва и маркуча излезе, докато се мъчих да я ремонтирам на пътя видях, че капе масло от турбината (директно от охльова). След като се прибрах, започнах да човъркам и видях, че маркуча от филтъра към турбото е много омаслен след малкото маркуче, което идва от към капака на главата. Оста на турбото няма луфт. Оградил съм мястото от където мисля, че тече въпроса ми е, възможно ли да е само от там проблема?
  11. Аз питам колко е по книга, защото генератора е сметнат, кой ще го зарежда 100 амперовия?
  12. Здравейте, Искам да попитам колко аh акумулатор да сложа на 1.9 tdi atj 115 коня, до сега бях със 75, въпроса ми е дали да е достатъчен или да слагам по голям?
  13. BeeFeaTeR

    Въпрос за EGR

    Здравейте, имам проблем с егр клапанът, тече масло (целия е омазан), същинският ми въпрос е ако го махна и сложа кит за премахване на егр ще ми светне ли чек на дисплея? Двигателят е 1.9 помпа дюза 116 к.с.
  14. BeeFeaTeR

    VFIS на б6

    Здравейте, Необходим ли ми е ваг-ком за да сменя езика на фис-а. Не можах да намеря подобни теми и заради това отварям нова тема за което се извинявам. Колата е 3.0 бензин, автомат в случай, че има значение. Благодаря предварително!
  15. BeeFeaTeR

    FIS

    Колега по-евтин от 60 паунда не намерих в иБей, в али експрес намерих за под 40 долара, но в иБей няма такова нещо
×
×
  • Create New...