Jump to content

BATETO.1

Members
  • Мнения

    60
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

BATETO.1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Купувам тръбата(маркуч) за картерни газове за 1.8 125 коня Ауди А3 ето тази оригинален номер(без букви след номера) audi a3 06a 103 213
  2. BATETO.1

    Дебитомер

    Здравей Колега ,ако дебитомера е Pierburg имам работещ в Нови искър живея Цената е 80лв 0878 10 7770 Ако има интерес звънни Поздрави
  3. Отиваш в ауди даваш си номера на рамата и ще ти кажат номера на централата и с кой е взаимозаемянаема
  4. Виж му номера,защото има доста варианти на модулите да не говорим ,че в един и в един час може да са сменени партиди,софтуер и т.н.
  5. Купувам Преден Прозорец челен със място за сензор за Ауди А3 8P Оргигинален за предпочитане от София За Връзка на Л.С.
  6. Така малко инфо то днес. Не сме пипали маслото,защото проверих в AUDI и се оказа ,че колата е влизала в сервиз за смяна на масло и филтър преди около 4 хил.км и на този етап отпада доливане смяна и т.н. За сервиза на Коко може да има много суперлативи ,но аз лично съм брал ядове с този тип и не мисля да стъпя там та каквото и да ми коства.Благодаря Веско за идеята и препоръката към кого да се обърна. Сега най вероятно ще се сваля ,като начало само "Мозъка"на кутията ,ако е възможно ,ако не ще се сваля цялата кутия. Кутията по спецификация като номера и кодове са следните Абривиатура на Ауди е -GJZ- Номер на Кутията е 0(НУЛА)9G 09G или TF 60 SN има и като Номер (09M) Кутията е японска и на фирмата AISIN в Ауди е монтирана на много малко модели на A3 8P и мисля на Ауди TT(за него не съм на 100%) Но пък в VW особено за американския пазар е Монтирана на Golf /Bora/Eos и предполагам някой други модели. Проблема е ,че тук в Европа не се продават отделно селеноидни клапани (поне аз днес не открих) ,а трудно се намира дори и целия електронен блок (Мозък) . В Америка има някакви китове за самият селеноид и само на едно място намерих цял комплект селеноиди,но ако във тях ще е проблема не мисля ,че ще нужен селия комплект а може би един два или повече. Дано намеря някъде по бройки . А ето и как изглежда самият мозък Ето и самата кутия Ето и пакета селеноиди
  7. Еми така грешката е Моя за което се извинявам . Кутията е нито Мултитроник нито DSG ,а обикновена ходротрансформаторна демек Tiptronic. Кода на кутията е "GJZ" Оказа се ,че малко време я има тази сглобка на това купе с този вид кутия и до колкото разбрах само година и нещо (но не на 100% за тази информация колко време е поставяна) До тук все пак има някаква светлина не е Мултитроник Утре ще се провери нивото на маслото дали е коректно или има нужда от доливане,ако няма ще се долее до нужното количество ще се пробва и ако всичко е ок ще се смени самото масло с ново ,ако ли не ситуацията отива към по вероятния момент Мозък на кутията или нещо механично вътре в нея. До колкото разбрах за мозъка не се предлагат отделни компоненти ,като селеноиди ,а само цял блок(мозък) което не е много добре. На този етап толкова информация имам ,ако някой колега е по наясно да пише ще се радвам на всякакви мнения и идеи. Така днес пак направих опит от студен старт кутията се държи перфектно да не кажа отлично ,но след като премина 85 градуса на маслото на скоростите ритането започва с пълна сила .
  8. Ами то със сигурност ще се сменя масло ,но просто много ми е омръзнало от "Проба Грешка" ,че фалирах от тези коли
  9. Здравейте. Ако съм объркал раздела или под форума се извинявам. Става въпрос за Ауди а3 8p 2.0 FSI Мултитроник 2003/4 година нз с точност. Така закачвана е на VagCom няма Грешки евентуално ще е механичен проблем. Колата като в студена няма абсолютно никакъв проблем от към скорости ,но като стигне 90(около) Започва невероятно "ритане" при включване на D-директна или R-задна в покой на място все едно моторът ще се обърне в коша ,така в движение на малък пробег около 700/800 метра се усеща "подритване" при смяна на предавките И така главното ми питане и на само за помощ -Ето този Колега има абсолютно същия проблем ,но за съжаление Английския език ми е много слаба страна (за съжаление) ,а в Интернет не можах да намеря сходен проблем с моя и описания единствено от този Колега първо намерих клипа в YouToube и след това намерих -Пост във Форум- Който е описал по-подробно какво се случва с автомобила въпросният. Тук е линкът в който е описал проблема А в клипа пише ,че е отсранил проблема ,и че е описан в описанието на клипа (но както казах Англиският не ми е силна страна) няко Колега би ли ме ориентирал ,ако е описано реално какъв е проблема. http://www.audi-sport.net/vb/a3-s3-sportback-8p-chassis/157997-audi-a3-2-0-fsi-automatic-gearbox-fault.html Ето и директно Клипа Благодаря много на отзовалите се Колеги. Ако имате въпроси към мен относно автомобила ще се опитам да съм максимално точен и изчерпателен.
  10. Купувам Турбо с отлят Колектор 1.9 Тди 90/101/110/116 Коня да не е пипан актуатора Само за София Здрава
  11. Решетката е тази очертаната от снимката Може и само хромираната лайсна
  12. Купувам ляво стъкло за Фар или цял фар с дефект ,но да е здраво стъклото за Ауди А3 8P
×
×
  • Create New...