Така малко инфо то днес. Не сме пипали маслото,защото проверих в AUDI и се оказа ,че колата е влизала в сервиз за смяна на масло и филтър преди около 4 хил.км и на този етап отпада доливане смяна и т.н. За сервиза на Коко може да има много суперлативи ,но аз лично съм брал ядове с този тип и не мисля да стъпя там та каквото и да ми коства.Благодаря Веско за идеята и препоръката към кого да се обърна. Сега най вероятно ще се сваля ,като начало само "Мозъка"на кутията ,ако е възможно ,ако не ще се сваля цялата кутия. Кутията по спецификация като номера и кодове са следните Абривиатура на Ауди е -GJZ- Номер на Кутията е 0(НУЛА)9G 09G или TF 60 SN има и като Номер (09M) Кутията е японска и на фирмата AISIN в Ауди е монтирана на много малко модели на A3 8P и мисля на Ауди TT(за него не съм на 100%) Но пък в VW особено за американския пазар е Монтирана на Golf /Bora/Eos и предполагам някой други модели. Проблема е ,че тук в Европа не се продават отделно селеноидни клапани (поне аз днес не открих) ,а трудно се намира дори и целия електронен блок (Мозък) . В Америка има някакви китове за самият селеноид и само на едно място намерих цял комплект селеноиди,но ако във тях ще е проблема не мисля ,че ще нужен селия комплект а може би един два или повече. Дано намеря някъде по бройки . А ето и как изглежда самият мозък Ето и самата кутия Ето и пакета селеноиди