Jump to content

proscrip

Members
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Subaru

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

proscrip's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Да, като се прибера в БГ ще го проверя, само дето тез 20 золови джанти ще му ти оставя на човека. Това въздушно окачване колко позволява ход на горе и на долу, на алроуда? Колко струва едната възглавница нова - на субаруто бяха около 900 лв бр, което не е болка за умиране.
  2. Бюджета е 30-40 000, може и 50 000лв, ако има нещо читаво, дърпам се за пикап, щото съм му ял попарата по магистралите и на L200 и на Hilux - просто не са за толкова каране по магистрала, то се клати, то с под 300 кила отзаде е едно въртене на гуми, отделно ако има силен страничен или насрещен вятър е кошмар с над 110, а и реално, аз тежък офроуд нямам, багажи над 500 кила, също - с пасажерите барабар. СУВ не искам, не ми изглежда читаво това нещо - ни лека кола, ни джип, няма особени достойнства, ни багаж, ни разход, ни нищо . Форестъра е малък, Аутбека е със същия просвет, че и отгоре - а е доста по-голям, но там отивам на 3.6 бензин, 2.5 е доста умрел, него поне го знам, че е корав като окачване, Мда - аз съм се насочил към Олроуда, значи, но понеже не съм много в час с аудитата, мислех че куатрото и олроуда нямат особени разлики - нямам никакви наблюдения над окачване и поведение, май ще е с някое малко ремарке целия цирк. Возил съм се в 2010 куатро комби, А6 3.0 Д, но беше свалено допълнително. Предлагат ми нов Хайлукс за 60 000 лв оборудван с хардтоп и теглич с ДДС, но първо, че не знам как и колко ще тръгне работата и не ми се вкарват такива пари в пикап, който след 2 г може и да се наложи да стои паркиран. Ако Олроуда с 4 говеда по 100 кила - върви прилично и дава приличен разход със 130 -140 ме урежда, едно малко ремарке отзад за другото - приличен, да не минава 9 нафта, или 12 бензин, щото Хайлукса ми даваше 8 със 130 на магистралата, ама той е на 3000 об и е шумно вътре. ПП Сега видях, че С7 е с просвет 165, а С6 със 180 мм
  3. Здравейте, Интересува ме А6 куатро комби, трябва ми кола за магистрално 90 % и черно 10 % няма да е офроуд по-скоро черни пътища, сняг и като разкаля да ме изкара, колата ще минава около 40 - 50 000 годишно, не съм привърженик на автоматите, но се оказва, че ръчка са по-скоро единични бройки. Колко може да товари колата - хора и багаж, трябват ми към 500 кг, какъв и е реалния просвет с 300-400 кг товар. Всъщност и бензинови двигатели ми вършат работа, стига да не харчат над 10-11 магистрално със 130. Другия ми вариант е Субару Аутбек, там със сигурност просвета е 20-21 см, но дизела им е под всякаква критика и бензините са само два - 2.5 и 3.6. Има вариант и за малко ремарке, да хвърлям багажа там, но е малко трън в ... с маневриране, паркиране и тнт. Третия вариант е пикап - но предвид огромните разстояния по магистрала се чудя дали няма да се навра в голямо комби - основно е алпийско оборудване, въжета и хора.
×
×
  • Create New...