Бюджета е 30-40 000, може и 50 000лв, ако има нещо читаво, дърпам се за пикап, щото съм му ял попарата по магистралите и на L200 и на Hilux - просто не са за толкова каране по магистрала, то се клати, то с под 300 кила отзаде е едно въртене на гуми, отделно ако има силен страничен или насрещен вятър е кошмар с над 110, а и реално, аз тежък офроуд нямам, багажи над 500 кила, също - с пасажерите барабар.
СУВ не искам, не ми изглежда читаво това нещо - ни лека кола, ни джип, няма особени достойнства, ни багаж, ни разход, ни нищо .
Форестъра е малък, Аутбека е със същия просвет, че и отгоре - а е доста по-голям, но там отивам на 3.6 бензин, 2.5 е доста умрел, него поне го знам, че е корав като окачване,
Мда - аз съм се насочил към Олроуда, значи, но понеже не съм много в час с аудитата, мислех че куатрото и олроуда нямат особени разлики - нямам никакви наблюдения над окачване и поведение, май ще е с някое малко ремарке целия цирк. Возил съм се в 2010 куатро комби, А6 3.0 Д, но беше свалено допълнително.
Предлагат ми нов Хайлукс за 60 000 лв оборудван с хардтоп и теглич с ДДС, но първо, че не знам как и колко ще тръгне работата и не ми се вкарват такива пари в пикап, който след 2 г може и да се наложи да стои паркиран.
Ако Олроуда с 4 говеда по 100 кила - върви прилично и дава приличен разход със 130 -140 ме урежда, едно малко ремарке отзад за другото - приличен, да не минава 9 нафта, или 12 бензин, щото Хайлукса ми даваше 8 със 130 на магистралата, ама той е на 3000 об и е шумно вътре.
ПП Сега видях, че С7 е с просвет 165, а С6 със 180 мм