Jump to content

Azrael

Members
  • Мнения

    30
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Нямам

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Azrael's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Отдавна не бях посещавал форума, 2011 година, когато закупих моята красавица - Ауди Б6, 2.0 Е, 131 к.с, метан. Автомобилът имаше доста проблеми и неработещи системи. Въпреки много гледане, съвети, четене се набих в Дупница и харесах колата външно. Прилагам няколко снимки, за да ме разберете правилно А да, беше и на метан и комфорта на возенето е просто несравним. Няма човек,познат, приятел, близък, който да не я похвали колко тихо и спокойно вози, както и готините джанти, особено жените . Доста ангажименти имах покрай нея но до този момент, въпреки проблемите с теч на масло, смяната на акумулатор, тампони на двигател, окачване и т.н., т.е. стандартните за Ауди, не ме е предала и изоставила на пътя 5 години по-късно и навъртяни около 60 хиляди км (167-225к) е време да се разделя с нея и да потърся нещо "по-ново" Аудито е с цена 6000 лв. с лети джанти "Момо" 17 (снимките) + лети джанти "Момо" 15 и "Нокиан" зимни/летни гуми, съответно 2011 дот зимните, 2012 май летните. Не съм правил 2ра смяна на ангренаж и ролки, така че това предстои за новия собствени, което е стандартно и за предпочитане Не крия никакви недостатъци, все пак автомобил на 15 години близо и над 200к километри. Има огромна метанова бутилка позволяваща разстояние около 250 км смесено каране. В автомобилът не е пушено, откакто аз съм собственик и състазателно каране не е упражнявано За мен този автомобил беше 1ви и съм го купил с голям кеф заради лукса на возене и удобство. 0887 69 35 76 - Александър. Автомобилът се намира в гр. София.
  2. Колеги задълбахте много в "схемите" за километри Ясно е, че ще си караме стари коли. Все пак досега карах кола от Италия, на метан, според някои това означаваше не 167к, както я взех по обявата, а поне 3-400 к Беше максимално неподдържана и се наложи да я "лекуваме" Така че, километрите съм ги преглътнал още с 1вия ми автомобил. Проверих и настина RS4 B7 2006-8 е само ръчна скоростна, което значи, че нещо не е наред - колата е А4 и само тунингована или сменяна скоростната заради проблеми. Вие на какво мнение сте? Относно другите автомобили не казахте нищо :))
  3. Благодаря на всички, които вземат участие в дускусията:) При всички положения ще ми бъде от ползва, надявам се, също така и на други. Ако е за 10к или около сумата няма да тревожа никого с подобни запитвания И вече имам опит с наблъскването на родния пазар и последващата поддръжка, така че и сега да уцеля нещо куцо в чужбина няма да ме учуди Желанието ми е закупя по-скъп автомобил и затова попитах дали ще е проблем, ако декларирам парите на границата? Не бих искал да ми обяват някакви такси или мита на сръбската граница за сумата. Минаването през Румъния също знам, че не е добра идея от гледна точка на пътища и корумпирани власти. Предполагам отиване с рейс и евентуално да помоля някои от спътниците за съдействие, ако проверяват по щателно и да ги разделим на по 10к Благодаря предварително на колегата "Lorda", който предполагам има доста повече опит в процедурата. Доколкото разбирам и там превъртат километражи и т.н., така че шансът да попадна на кофти екземпляр е голям. Относно избора - Audi S4, RS4, RS6, Mercedes S350, 500. Това гледам към момента. Има и красиви А4ки S-line, но ми се иска нещо по-различно този път Ще споделите ли според вас кои мотори на Ауди след 2007, 2010 са относително успешни. Между другото в момента карам мултитроник и освен смяна на маслото и компютъра (около 300 лв.) друго не съм правил да чукна на дърво. Но смятам този път да взема или ръчна или S-типроник. 1. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11413023635849572 2. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11480250948303293 - RS4 3. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-s6-5-2-quattro-keylessgo-distronic-navi-mmi-mülheim-a-d-ruhr/235226451.html?action=parkItem - S6 4. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-s5-leder-bang-olufsen-bixenon-sommerfahrzeug-jesewitz/232725312.html?action=parkItem - S5 5. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-s5-augsburg/228829672.html?action=parkItem S5 6. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-tiptronic-b-o-20-artform-rs5-style-auspuff-dinslaken/236493142.html?action=parkItem RS5
  4. Здравейте, Отдавна не бях посещавал форума, 2011 година, когато закупих моята красавица - Ауди Б6, 2.0 Е, 131 к.с, метан. Автомобилът имаше доста проблеми и неработещи системи. Въпреки много гледане, съвети, четене се набих в Дупница и харесах колата външно. Прилагам няколко снимки, за да ме разберете правилно А да, беше и на метан и комфорта на возенето е просто несравним. Няма човек,познат, приятел, близък, който да не я похвали колко тихо и спокойно вози, както и готините джанти, особено жените . Доста ангажименти имах покрай нея но до този момент, въпреки проблемите с теч на масло, смяната на акумулатор, тампони на двигател, окачване и т.н., т.е. стандартните за Ауди, не ме е предала и изоставила на пътя 5 години по-късно и навъртяни около 60 хиляди км (167-225к) е време да се разделя с нея и да потърся нещо "по-ново" Имам ОГРОМНО питане към хората, които са пътували в чужбина и са си купили/докарали колите в България. Какви ограничения има на границите, може ли да се мине с повее от 10 000 евро и плащат ли се данъци, мита, такси и т.н. Знаем, че балканските митничари и традиции не са от най-добрите. Как сте процедирали, тъй като смятам да се насоча към Германия и Австрия. Знам, че и там имам измамници и тарикати, защото къщите се държат от малцинствени групи, араби, турци, българско участие, разбира се, и т.н. Какви проблеми бих имал, ако обявата пише , че е от частно лице, а всъщност автомобилът няма номера и е в автосалон. Бих бил благодарен на всяко адекватно мнение и съвет от по-опитните на пътя Благодаря предварително на всички отзавали се. Извинявам се, ако тази тема е вече дискутирана, но дори в нета не видях подробна информация за всички стъпки. Само какви талони и че може само с договор за продажба. ДДС-то е огромна сума и също не съм наясно къде следва да се плати и в какви срокове. П.С. Аудито е с цена 6000 лв. с лети джанти "Момо" 17 (снимките) + лети джанти "Момо" 15 и "Нокиан" зимни/летни гуми, съответно 2011 дот зимните, 2012 май летните.
  5. Привет колега, Имаш предвид, че е сервизирана скоро авт. кутия за над 400 лв ?
  6. А какво мислите за този маслен теч от глава някъде отпред От какво може да е и може ли да бъде "Фатален" за състоянието на колата и да създава проблем ? 3 години колегата я кара с него?
  7. Колеги ) Стана ми интересна темата за 2.4 мотора И аз съм отскоро тук и определено харесвам колата на NMM Определям себе си като зрял и уравновесен шофьор, съответно съм много далеч от гонки, състезания, дърпания, разгащвания и т.н. )) Харесва ми класното и спокойно каране, по възможност да се чувам с другия човек в колата )) Питането ми е вие какво мислите за колата на NMM ) при този теч на масло и какво би могло да го причинява. Предполагам и отстраняването му не е много евтино. За мен комбинацията от quattro + автоматик и тих мотор = идеалната кола за моя стил на каране. Надявам се, двигателят да е здрав, защото колата си е вече в годинки. Благодаря предварително. Вярвам, че Ники няма да се разсърди, че съм се допитал до вашето мнение и тук
  8. Колеги ) Стана ми интересна темата за 2.4 мотора И аз съм отскоро тук и определено харесвам колата на NMM Определям себе си като зрял и уравновесен шофьор, съответно съм много далеч от гонки, състезания, дърпания, разгащвания и т.н. )) Харесва ми класното и спокойно каране, по възможност да се чувам с другия човек в колата )) Питането ми е вие какво мислите за колата на NMM ) при този теч на масло и какво би могло да го причинява. Предполагам и отстраняването му не е много евтино. За мен комбинацията от quattro + автоматик и тих мотор = идеалната кола за моя стил на каране. Надявам се, двигателят да е здрав, защото колата си е вече в годинки. Благодаря предварително. Вярвам, че Ники няма да се разсърди, че съм се допитал до вашето мнение и тук
  9. Колеги ) Стана ми интересна темата за 2.4 мотора И аз съм отскоро тук и определено харесвам колата на NMM Определям себе си като зрял и уравновесен шофьор, съответно съм много далеч от гонки, състезания, дърпания, разгащвания и т.н. )) Харесва ми класното и спокойно каране, по възможност да се чувам с другия човек в колата )) Питането ми е вие какво мислите за колата на NMM ) при този теч на масло и какво би могло да го причинява. Предполагам и отстраняването му не е много евтино. За мен комбинацията от quattro + автоматик и тих мотор = идеалната кола за моя стил на каране. Надявам се, двигателят да е здрав, защото колата си е вече в годинки. Благодаря предварително. Вярвам, че Ники няма да се разсърди, че съм се допитал до вашето мнение и тук
  10. Здрасти, Благодаря за проявения интерес. Очаквам да видя снимките и все пак някакво описание на автомобилчето или пък направо линк към обявата ти. Все още търся. Благодаря предварително
  11. Колеги, Днес ходих на огледа на "хубавото" синьо А6 Audi: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11313581614810294&f1=details Ако ви кажа, че това не може и за 2000 хил. да се продаде, тотална развалина. Стоят още лампи (това което се вижда отпред над таблото) на автомобил със специален режим на движение (явно МВР, МВнР, т.н.). Колата е карана като за последно, тъй като шофьорската седалка е направо разбита, разбирайте напука и скъсана. Тази кола е карана, карана, карана... ако е само около 500 000 сигурно трябва да почерпя. Забележки ...е мека казано.. тя е направо ...драскана, пукнати брони, т.е. каквото се сетите. Да не говоорим , че никой не излезе дори да попита дали искаме да я видим отвътре. "Огледът" приключи за 3 минути точно Докато се разхождах на "Горубляне" видях само развалини, с изключение на една А6 2.5 TDI, която макар лошата слава на мотора си беше в много добро и запазено състояние. (8.5 хил. се продаваше). Вниманието ми обаче бе привлечено от старата А8 ) за мое учудване, тъй като нямах никакви планове да купувам нещо различно от А4 или А6. Ще се радвам, ако дадете някакви препоръки и съвети относно количката. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11314977090439452&f1=details P.S. Днес случайно попаднах на нея, не знаех че я има в мобилето. Продавачът призна, че собственикът е сменил за около 3 хиляди лева скоростната кутия наскоро, тъй като е имал проблем. Не съм я тествал още (преглед в сервиз), тъй като исках да чуя вашите мнения преди това относно поддръжка, разход, и като цяло.
  12. Колеги, Днес ходих на огледа на "хубавото" синьо А6 Audi: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11313581614810294&f1=details Ако ви кажа, че това не може и за 2000 хил. да се продаде, тотална развалина. Стоят още лампи (това което се вижда отпред над таблото) на автомобил със специален режим на движение (явно МВР, МВнР, т.н.). Колата е карана като за последно, тъй като шофьорската седалка е направо разбита, разбирайте напука и скъсана. Тази кола е карана, карана, карана... ако е само около 500 000 сигурно трябва да почерпя. Забележки ...е мека казано.. тя е направо ...драскана, пукнати брони, т.е. каквото се сетите. Да не говоорим , че никой не излезе дори да попита дали искаме да я видим отвътре. "Огледът" приключи за 3 минути точно Докато се разхождах на "Горубляне" видях само развалини, с изключение на една А6 2.5 TDI, която макар лошата слава на мотора си беше в много добро и запазено състояние. (8.5 хил. се продаваше). Вниманието ми обаче бе привлечено от старата А8 ) за мое учудване, тъй като нямах никакви планове да купувам нещо различно от А4 или А6. Ще се радвам, ако дадете някакви препоръки и съвети относно количката. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11314977090439452&f1=details P.S. Днес случайно попаднах на нея, не знаех че я има в мобилето. Продавачът призна, че собственикът е сменил за около 3 хиляди лева скоростната кутия наскоро, тъй като е имал проблем. Не съм я тествал още (преглед в сервиз), тъй като исках да чуя вашите мнения преди това относно поддръжка, разход, и като цяло.
  13. Да разбирам тогава, че са едни от коректните продавачи на коли ) Колеги кажете нещо за акциза, ДДС , мита... вече не се дължат нали така ? Поне доколкото видях в законите .... всичко е отменено...Някой с двигател над 150-160 коня ? плаща ли акциз ? Аз мисля , че я няма тази простотия вече?
  14. Здрасти Красен, Вчера не можах да отговоря, затова пиша днес. Благодаря отново за СУПЕР коректния отговор, отново коректен и колкото се може обективен. (разбира се, че всеки има предпочитания от собствен опит и наблюдения). НО ) 1. Audi 1.8Т , 180к.с. - няма регистрации, такси, ГО, еко и т.н.(макар да пише, че тези такси и ГО са безплатни при плащане на табели..кавко значи това нямам идея?) няма също така газов инжекцион, което значи поне 1000-1500 нагоре.(поне доколкото ми казаха). Освен това, за мое огромно съжаление, не виждам никъде да има обозначение или описание от продавача, че е 4x4 (quattro). Ако правилно съм те разбрал, както и много други колеги, които изразиха това мнение - БЕЗ QUATTRO Audi не се купува, за да не се съжалява после 2. Audi 2.8 quattro - е най-вече 4x4, има газов инжекцион, който (разбира се, може да е във всякакво състояние) ми спестява тези пари за поставянето му. Също така колата е регистрирана с платени ГО,такси и каско до края на годината . От прочетеното за този двигател останах с впечатление, че това е сравнително здрав двигател на AUDI и като цяло хората имат положително мнение за него. Относно разхода - на газ средно ще бъде около 14-15-16/100 газ градско каране, около 9/100 извънградско. Трябва да отбележа, че до този момент съм бил изключително внимателен, спокоен и толерантен шофьор на пътя. Това знаи, че не се "рейсвам", дърпам и не тормозя автомобила и двигателя излишно. Харесва ми спокойното и каране за удоволствие. Предполагам това също ще окаже влияние върху поддръжката и разхода на колата Накратко - Лично аз се влюбих в Сахарата 1.8Т 180 к.с. , тъй като е много красива и има определено необходимата визия. Както казах по-горе - за съжаление не е Quattro, което разбирам, че има изключително значение за возията и класата на А6 и не само. Очаквам твоят, както и други коментари ) P.S. - Доколкото проверих нещата, ако тръгна да внасям кола от Германия (Италия, Австрия, Швейцария и т.н) - мито, ДДС и т.н. такси за тези мощни автомобили вече не се дължа, тъй като всичко свързано с тази материя е отменено с дата 01.01.2010 год Това значи , че не се дължи акциз за тези автомобили Поправете ме, ако смятате, че греша и някой плаща такива такси.
×
×
  • Create New...