Jump to content

cbg1

Members
  • Мнения

    32
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 1.9TDI AFN

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    SOFIA

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

cbg1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. само джанти 330 лв., гумите ги няма вече
  2. само продавам колега, съжалявам, успех с твоето продаване
  3. Здравейте колеги, Продавам комплект джанти с гуми Джантите: 15 цола, 5х112 оригинален модел Гуми: няма Цена: продават се в комплект за 300 лв. http://olx.bg/ad/leti-dzhanti-audi-a4-b5-15-tsola-ID5Ja8c.html
  4. Здравейте колеги, Продавам комплект джанти с гуми Джантите: 16 цола, 5х112 оригинален модел Гуми: Bridgestone Turanza, дот 2013 год. с добър грайфер Имам 4 бр. оригинални капачки за джантите, давам ги и тях. Цена: продават се в комплект за 400 лв. http://olx.bg/ad/dzhanti-16-tsola-5h112-audi-a4-a6-ID5Je3O.html
  5. Здравейте, продавам спортно окачване LOWTEC HiLOW Coilovers, което е подходящо за Audi А3, VW Golf 4 и подобни. Линк за четене: http://www.lowtec.de/en/hilow-coilover-kits Окачването е свалено е от Шкода октавия, карано е в Швейцария. Цена във форума: 750 лв. http://olx.bg/ad/sportno-okachvane-lowtecza-golf4-a3-i-drugi-ID5Jab0.html
  6. Уважаеми колеги, Дойде времето да се разделя с така обичания от мен автомобил. Причината - лека на външен вид катастрофа, но довела до неприемлив за мен ремонт. Автомобилът е е Ауди А4, 1.9ТДИ, 110 коня, АФН двигател, ръчни скорости, авант, тъмно син металик, фейслифт, 264000 км В резултат на катастрофата няма броня, фарове и радиатори. Роговете са изкривени. Продават се следните части от автомобила в комплект (нямам снимки все още, колата е на обект, предстои да ида да снимам всичко): ! Не продавам единични евтини части, тъй като колата е далеч от мен и нямам възможност да се придвижвам до там за нещо за 40-50 лв. Продават се само нещата от списъка по-долу. Всичко останало отива на скрап 1. Двигател + турбо + генерации + нафтова помпа (коментар по-долу) 2. Скоростна кутия - сменено масло на скоростите през 2013 год, сменен синхронизатор на трета скорост през 2013 год. 3. Салон и кори за салона - платнено синьо плитко рекаро, купено наскоро от Емси Ауто и изпрано цялосно. Корите са син цвят платнени, еднакви със салона 4. 4 лети джанти 15 цола и гуми Nokian WR D4 - чисто нови гуми (dot 2015), купени ноември месец т.г., на 400-500 км са, покупна цена 404 лв. от автогуми.бг. Джантите са с малките дупки, безупречни, купени преди 3 месеца от Sportive, внесени от едно германско село тази година - ето снимка (не са моите) - http://thumbs.ebaystatic.com/images/g/v70AAOSwnipWWi2S/s-l225.jpg 5. 4 лети джанти 16 цола и гуми Bridgestone Turanza - гумите са купени 2012 г. (dot 2012) и са карани 4 сезона (2012,2013,2014,2015) - могат да издържат още 2 без проблем, ако не сте много претенциозни. Джантите са такива (не е мой линк) http://i.ebayimg.com/00/s/NTQ0WDcyNw==/z/zg8AAOSwI~VTyTlI/$_35.JPG Информация за двигателя - каран основно с 5w40 масло, откакто е в мен колата (60000 км+) - напълно обслужен преди 4000 км. с добри части, набавени от Коко - всички ремъци и ролки, филтри Hengst, Man и масло Total - напълно обновена глава преди 4000 км. (поради леко изкривяване на 4 цилиндър) - шлайф, нови повдигачи, нови гумички на клапаните, шлайф на клапани, нови болтове на главата и нова гарнитура с три дупки, както предишната - премахнато ЕГР и отворите затапени със стоменени планки, електронно изключване на ЕГР в компютъра - всмукателният колектор е чистен с нафта, горелка и обезмаслител до блясък (беше страшна гняз заради ЕГР-то). Това е направено след EGR Delete. - нафтовата помпа есъс сменени уплътнения в горната й част (2-те правоъгълни), както и цялосна замяна на вътрешните (+големия о-пръстен отзад) - турбото е чистено преди 15000 км - цялосно прочистване на затлачванията по променливата геометрия до блясък и перфектно движение - в резултат на удара виско перката е счупена - за смяна е - двигателят може да бъде изпробван на място, според мен, за годините си и километрите, двг-то е повече от отлично - нов клапан за катретна вентилация и нова тръбичка за маслото от картерните газове Всички части са с цени по договаряне на лично съобщение. Автомобилът се намира в София, до ж.к. Красно село. Двигателят, кутията и салонът+корите се взимат на място от купувача след оглед и тест. Монтирани са в колата - може да се пали бе проблем. Демонтажът е за сметка на купувача. Джантите с гумите давам и по Еконт с транспортни разходи за сметка на купувача с опция за преглед. NB! Автомобилът се продава и целият, в случай че някой иска да го възстановява. Бит е от градушката миналата година лятото. Неща за оправяне: изправяне на рогове, изчукване на преден капак и преден ляв капник, боя на двете, нова предна броня, нова греда на бронята, нови водачи на бронята (буфери), нови халогени (или залепване на старите), нов ляв фар, залепване на краче на десен фар, нова виско перка, нов радиатор за вода, нов радиатор за климатик. Поздрави
  7. Оказа се предварението на помпата. Нямаше предварение и цилиндрите се пълнят с нафта преди да имат нужната компресия, което води до трудно палене и припушване при първо запалване в резултат на неизгорялата нафта
  8. Днес прегледах всички маркучи около филтъра и помпата - сухи изглеждат до един. Пробката долу на филтъра е много добре стегната. Това с помпичката изглежда добра идея, ще се опитам да го направя
  9. Добре, значи пробка + тайминг за проверка 10x
  10. Пробка на филтъра ли? Как трябва да е завъртяна? Завита на макс или леко отворена или? Тръбите от/към помпата са черни, за съжаление, от там не мога да диагностицирам. А за тайминга - не съм го проверявал - не би ли следвало да е наред, след като дава разход около 5/100 при 1100 км?
  11. Здравейте колеги, Имам проблем, който не мога да диагностицирам. Моля, за съдействие. Накратко: двигателят е 1.9TDI AFN на 265000 км. (1999 г.) Главата беше изкривена в резултат на прегряване и беше ремонтирана изцяло - сменени повдигачи, гуми на клапаните, шлайфани клапани и самата глава шлайфана с цел изправяне. Монтирана е на двигателя с добра гарнитура с 3 дупки. Отделно е обслужена цялата предница с нови ролки и ремъци, както и всички течности. Дотук добре. Работи идеално. Изминах 1100 км с около 60 литра (само извънградско каране сега по празниците). За съжаление, още откакто взех колата от майстора наблюдавам следния проблем (преди не съм го имал никога): при първо палене на студено колата се мъчи, сякаш има някакъв въздушен джоб в горивната система и го изчиства. След 2-3 пъти повече въртене на стартера, пали, оборотите варират за 2-3 секунди и стигат нормалните граници, след което не мърдат. Ако я изгася и пак я запаля, пали като часовник. Ако минат 5-6-7 часа след последно гасене, пак същият проблем. Майсторът ми каза, че може да е от филтъра на нафтата (ефтина хартия, самият филтър беше някаква гадна марка), сменихме го с чисто нов Hengst. Същата работа - пали трудно на студено. Колега ми предложи да сменя пластмасовия клапан над горивния филтър и мисля да го направя. Пиша тук, за да събера още мнения по въпроса. Благодаря ви
×
×
  • Create New...