Jump to content

roodys

Members
  • Мнения

    24
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi 100 2.5 TDI

Контакти

  • Website URL
    http://

roodys's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Аз го имам същиа проблем и ходих каде ли не....нищо......само ми казаха 4е ако е от електронниа блок на помпата когато мотора работи оборотите сте играиат нагоре надолу а при мен са си постоианни и то4ни.........ве4е не знам каде да ида .......ега ти маисторите......
  2. roodys

    audi 2.5 tdi трудно пали

    колега ремъците са сменени преди година от добър маистор и са ка4ествени и до скоро този проблем го нямаше...горивниа филтар също е сменен скоро...
  3. Колеги моля кажете от какво е този проблем... първото палене е с много вартене и запалва сякаш неравномерно сработват всички цилиндри пушека отзад е доста голям облак и е сиво бял.....измерихме компресиата тя е в границите....от кво е това....ако някои се е сбласквал с такав проблем нека пише
  4. roodys

    ГНП-АУДИ 2.5 ТДИ

    от стара загора сам и в тоя шибан град няма един свестен маистор за диагностика.....
  5. roodys

    ГНП-АУДИ 2.5 ТДИ

    Колега свещите ги проверих наред са.....днес ще сменя въздушния и горивния филтри.....
  6. roodys

    ГНП-АУДИ 2.5 ТДИ

    Колеги какви са симптомите на заминаваща си ГНП....какво зна4и електронният блок да дава проблем...когато е студен мотора или поизстинал трудно пали....ина4е когато запали първия пат после пали без проблем колкото пъти завъртя....само първиа път е проблемен.....и в помпата ли е проблема или ниакаде другаде....моля някои да даде и сподели мнение ако е имал подобен проблем...
  7. roodys

    Теч от радиатора

    Колега тва са тел. 02 9312107,02 9310817...Еuro 7 мислиа 4е бесе фирмата доставиха ми го по Еконта...а радиаторите са италиански АVA....
  8. roodys

    Теч от радиатора

    купих нов за 260лв. италиански....ниама по евтини...
  9. roodys

    ангренажен ремък

    и на мен ми се слу4и тва преди година....на един светофар както си работи на празен ход ми се с4упи шпонка и долното ангренажно колело превартя....имаше ударени клапани смениат се заедно с повдигачите....шлаифане не глава...смениах и коланов вал....буталата не бяха спукани...смениат се и вси4ки сегменти щом си го отворил....ми тва е....дано при теб е по малко
  10. roodys

    ангренажен ремък

    при работещ двигател ли стана
  11. Ами лампата за ..check system....си светва винаги при завартане на ключа и после при запалването веднага угасва...зна4и компа показва 4е вси4ко е о кеи.....ОТ ПЛОВДИВ СЪМ КАДЕ ИМА СВЕСТЕН МАИСТОР ТУК....АКО НЯКОИ ЗНАЕ МОЛЯ ДА ПИШЕ
  12. Колеги помагаите....проблема си остава....значи свещите са здрави една по една ги пробвах има ток на лулите.смених въздушниа филтър и горивния,....и пак първото палене е с продалжително въртене и много пушек тъмно сив с мирис на нафта....КАЖЕТЕ КАДЕ И КВО ДА ПРАВЯ....
  13. а не може ли на място да се пробват дали са здрави,без да се свалят....има ли начин
  14. Ами ако има изгорели свещи няма ли да свети лампата постяанно....а тя светва и угасва след 5-7сек....после на всяко следващо палене не свети ве4е щото е подгряла един път....
×
×
  • Create New...