Jump to content

Fobos

Members
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Honda

Fobos's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Най вероятно плюса при контакт не спира и трябва да се премести.
  2. от името на фобос пише Ивайло Вендов. Нямам нищо напротив да препоръчват колегата от Еврогаз. Ние имаме ограничен капацитет и повече от 3 коли в момента не можем да правим на ден, а и все пак той е професиналист и е един от малкото сервизи на които не е нужно да се дава инструкция втори път. Стратегията е той да покрива северния регион на София. За съжаление понякога прекалява с саморекламата Не влизам в форумите защото според мен отдавна мина времето когато доказвахме, че сме направили конкурентен продукт. А сега както разбирам на прицел ни е Фирмения Сервиз. Разбира се в него работят хора които понякога грешат. Но като цяло екипа е на нужното техническо ниво. Сервиза разполага със Системи за управление на качеството. От началото на годината срещу всяка операция стой подпис на извършителя. Всеки един автомобил си има досие и разполатаме с пълна статистика. По етапно внедряваме софтуер за управление и около нова година дилърите ни онлайн ще могат да регистрираме всяка една монтирана газова система и сервизните и интервали.
  3. Много е сладко да си правите реклама и анти реклама за наша сметка. Много е хубаво да се разтоварвте в форума и да пишете неща които не разбирате и не са верни. Но лошото е, че хората който не разбират си вадят грешни изводи. Писането по-форумите в момента за съжалениее основно оръжие на конкурентите ни. Уважаеми клиенти и конкуренти моля не пишете глупости относно компетенциите на сервиза ни в Долни Богров. Работа има за всички и това, че плюете по нас няма да ви прати повече клиенти на вас. На колегата от Евро Газ ще отговоря, че нората не пишат лоши неща по форумите за него не само защото е професиналист, а защото е избрал политика да си пробира колите. Ние обаче приемаме всички коли за монтаж и често се случва да ни доиде кола като по-долоо описаната. Също така обедняването на хората води да един много неприятен процес - клиентите на спазват препоръките за подмяна на консумативи и после се чувства нещастни. Спрямо миналата годена сме обслужили 30% повече коли, а сме продали 60% но-малко свещи, кабели и филтри. Това означава че хората от беднотия често казват " Сега нямам пари за свещи, но ми настройте системата колкото може" което в последствие не им пречи обаче в форумите да обясняват колко пъти са идвали. Няма вариянт всички да са доволни, но процента на доволните ни клиенти е много висок и тово го доказва броя на монтажите които прави сервиза дори и извън сезон. В началото на годината внедрихме система за управление и имаме пълна статистика за веки един автомолил както и статистика на повтаряеми проблеми. Много ми е страно как всички идват да им помагаме, колегите всяка седмица преправят по-няколко коли правени в други сервизи и после същите тези хора ни плюят. От година и нещо не следя форумите тъи като нямам време за това, но – “недоволния клиент” беше така добър да ми изпрати линк с поста си което ме задължава да отговоря. Тъи като клиенат твърди, че постояно идва при нас ще опиша хронологията. 1 първо идване – оплакването е, че автомобила прехврля на бензин. Показана е на клиента окислена клема на масата на акумулатора и той решава да си я оправя сам. Пачистил я е с някакъв спрей. Не сме гледали колата! 2 Второ идване – оплакването е че автомобила прехврля на бензин. Направен е основен преглед на газовата система забелязан е проблем с окисляването на клемите на акумулатора препоръчано е да се сменят клемите на акумулатора проблема не се е проявил на място. 3 Трето идване. Оплакването е, че автомобила прехврля на бензин. Клиента си е сменил минусувата клема на акумул като вместо нава клема е използвал още по-окислена клема от стара волга. Правим основен преглед на системата, но не огкриваме проблем. Имаме съмнение че проблема е в хлабава клема на бушон която е подменена. 4 Четвърто идване. Оплакването е, че автомобила прехврля на бензин и ключа гасне. Диагностицирано е, че ключа гасне защото напрежениета на бобината откъдето е взет + след контакт се променя от 14 на 8 волта. Преместен е плюса след контакт на “по-стабилен” источник с колебания само от 2 волта. Препоръчано е автомобила да се оправи на бензин. След четвъртото идване клиента пише емоционален пост в форума. 5 Пето идване – Правим изследване на бензин с цел да докажем, че проблема не е в инжекциона което естествено не се заплаща защото както всеки клиент и въпросния е заразен от мисленето, че сервиза монтирал газовата му ситема е виновен за всички беди. Поставено му е реле с което се опитваме да заобиколим странните плюсове по ел системата. Доклод от иследването. 1 Цялата ел система е окислена. 2 Акумулатора кипи и залива с киселина всичко наоколо включително и газовиия компютър. 3 Всички клеми са окислени . 4 Зохранващото напрежение се колебае в рамките на 20-30% 3 Плюса на бобината от време на време прекъсва. Разбира се прилагаме снимки. може да погледнете тук http://www.facebook.com/media/set/?set=a.236153286443191.60198.108350355890152&type=1
×
×
  • Create New...