Jump to content

ComeMyLady

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 1.8

ComeMyLady's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Аз пък съм чувал че с литър кока кола се оправят нещата. Както знаете тя съдържа киселина, дори желязо разлага ако е подложено на повече време. За алуминий не съм сигурен. Казвали са ми че с нея се оправят нещата за около 1 ден, сипва се в кръговрата на системата и така. НО ако някъде системата ви е на косъм да избие, то това ще подпомогне това да се случи по-скоро. Чудно ми е наистина какви са тези радиатори, каква е тази ваша течност че да се запушват и прецакват толкова често? Слагайте дестилирана вода ако наистина ви се случва толкова често.. Ако наистина ви се запушва често е време за цялостно почистване предполагам наистина с някакъв препарат. Изглежда просто нереално.. Аз примерно както трябва да свалям цялото табло, след като разучих различните видове проблеми, съм 100% сигурен че проблема ми е в дунапрена. Мисля че радиатора никога не е сменян на колата която карам и че макар годините той работи перфектно. Тя е наша от 5-6-7 години и подобни проблеми не е имала, двигателят се държи страхотно а е на 170 000 км, купихме я на 110 000 мисля. Сега очаквам да събера кураж и колата да е свободна за 2-3 дни и ще я разглобя.
  2. Това като цяло е целият механизъм който разпределя въздуха от къде да минава ли е или има и още части с дунапрен? Радиаторчето в него ли стои? Всички тези дупки в метала трябва да са покрити с нещо подобно на дунапрена? Примерно ако случайно си наумя да го направя, може да ползвам и друг материал? При промяна на потока на въздуха, се мърдат металните пластини и променят посоката? Дунапрена отделно ли е от метала с кръглите дупки? В смисъл ако не е и не се разделя с метала, защо са го направили на дупки? Има ли определено наименование това на български или английски език да се поровя повечко по темата?
  3. Леле.. май 2ра зима ще карам на "хладко". Това е единственият кусур на моята осемдесетка. Пак ще поразгледам снимките но цялото табло... Твърде много е, най-много тотално да оплескам нещата. Хората ми казват че майсторите се отказват от Алфа ромео защото всичко е наблъскано в тях, а аз като гледам заради едно парно какво трябва да сваля, незнам при "италянците" как е!? Уж що годе голяма кола, не е корса или поло и пак всичко е "едно враз едно". Рових се из темите, вече изчетох какво ли не тук и някъде прочетох за ремонт към 40 лева, та то това цялото ако струва толкова веднага ги давам, трябва да съм със много свободно време за да го извърша, защото определено при толкова разглобяване трябва да се внимава, когато го извършва такъв като мен. Затова Лада се кара още по света и по точно в русия където студът тресе здраво, и не навсякъде и по всяко време имаш време за подобни ремонти. Все пак снимков матерял ако някой може да намери за прослувутият дунапрен от къде минава точно и ала бала тем подобни, да го разгледам и да преценя финално за какво идва реч.. Аз с посоката на духане проблеми нямам, поне това копче работи 100% перфектно, но останалите две....
  4. Леле пререва ми се! Това като цяло разбрах че е за стигане до радиаторчето или прослувутият дунапрен.... Добре тъй като ми се вижда страшно много работа а и определено колата не може да върви в този вид, а аз я ползвам да забирам децата и да ги разкарвам по цял ден от училище до тренировки и така нататък отписваме тези 2 фактора за сега. Така, налага ли се да свалям цялото табло ако искам просто да сменя механизма за топло/студено? Ако е възможно без да свалям цялото табло а само средата му, то трябва ли да източвам охладителната система? Остават въпросите и за разменените тръби и липсата на дунапрена, какво се случва когато има проблем с тези два фактора? Къде по принцип стои този дунапрен и за какво е служил преди да се прецака?
  5. Добре, мойта е карбуратор 1.8 91ва година. При мене не изглеждат точно така нещата с разлика маркучите, но мисля че няма подобно нещо като да са кръстосани като тези. Утре ще снимам двигателя за да кажете дали е наред според вас. Ако не са така кръстосани, ще духа хладко ли? Защото аз имам този проблем. Ще го опиша подробно сега: Така, парното не духа топло или горещо, а доста хладко дори когато колата е загряла над 90 градуса. Възможни причини според мен: 1-Преди време забелязах че от парното хвърчат парченца дунапрен. 2-Когато въртя клапа номер 1 (за силата на духане) степените не са на позицията на която са нарисувани, тоест едно е след степен две и така. (100% прецакана "машинка"), но проблема ми е топлината а не силата, тъй като не ми трябва силата задължително да отговаря на позицията си. Тоест може ли от там да не ми духа достатъчно топло?? 3-Клапата за топло и студено: когато я въртя от студено към топло, накрая усещам как докато въртя стегната става хлабаво въртене, сякаш на празен ход, това е някъде след 2/3 от кръга до края ако така можете да ме разберете... тоест последната 1/3'та сякаш не прави нищо. Сега да попитам последно, кое от тези изброени, включително това с разменените тръби е възможният проблем при мен? Какво се случва по-точно във всеки един от моите възможни случеи (четирите поотделно, а не на куп). Тоест какво губя ако ми е прецакан дунапрена само, защото след толкова хвърчащи парчета от него то 100% си е заминал. Къде да видя как се стига до въпросното радиаторче? Къде да видя как да сваля панела с въртящите копчета за парното? Имам книга специално за тази кола, но точно това е прескочено в нея, въобще не пише нищо за парното (от клапите до радиаторчето) книгата е издателство AutoPoint Audi 80/90 серии след 1986г.
×
×
  • Create New...