Добре, мойта е карбуратор 1.8 91ва година. При мене не изглеждат точно така нещата с разлика маркучите, но мисля че няма подобно нещо като да са кръстосани като тези. Утре ще снимам двигателя за да кажете дали е наред според вас. Ако не са така кръстосани, ще духа хладко ли? Защото аз имам този проблем. Ще го опиша подробно сега: Така, парното не духа топло или горещо, а доста хладко дори когато колата е загряла над 90 градуса. Възможни причини според мен: 1-Преди време забелязах че от парното хвърчат парченца дунапрен. 2-Когато въртя клапа номер 1 (за силата на духане) степените не са на позицията на която са нарисувани, тоест едно е след степен две и така. (100% прецакана "машинка"), но проблема ми е топлината а не силата, тъй като не ми трябва силата задължително да отговаря на позицията си. Тоест може ли от там да не ми духа достатъчно топло?? 3-Клапата за топло и студено: когато я въртя от студено към топло, накрая усещам как докато въртя стегната става хлабаво въртене, сякаш на празен ход, това е някъде след 2/3 от кръга до края ако така можете да ме разберете... тоест последната 1/3'та сякаш не прави нищо. Сега да попитам последно, кое от тези изброени, включително това с разменените тръби е възможният проблем при мен? Какво се случва по-точно във всеки един от моите възможни случеи (четирите поотделно, а не на куп). Тоест какво губя ако ми е прецакан дунапрена само, защото след толкова хвърчащи парчета от него то 100% си е заминал. Къде да видя как се стига до въпросното радиаторче? Къде да видя как да сваля панела с въртящите копчета за парното? Имам книга специално за тази кола, но точно това е прескочено в нея, въобще не пише нищо за парното (от клапите до радиаторчето) книгата е издателство AutoPoint Audi 80/90 серии след 1986г.