Jump to content

hayhay

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi a3 1.9 tdi

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

hayhay's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ами това с покупките вече го минах и не ми се повтаря Покрай тоя проблем съм сменил: - дебитомер - бензинова помпа - 2 пъти - ламбда сонда - 2 пъти (сега пак е за смяна) Мисля си, че е редно да се направи свестен анализ коя е частта за смяна и тогава да се действа. Иначе, мерси за лика! Тая сутрин и аз попаднах на него и смятам да замеря датчика на дроселовата клапа с омметър. Интересно ми е дали има начин с ВАГ-КОм да се прецени дали тоя потенциометър е заминал. Все пак, така мога да го замеря, точно когато проблема е наличен, т.е. в динамика.
  2. Привет, От няколко години насам, колата (Б4, 1993, АБК), особенно когато времето е "мокро" и температурата е около 0-та, спорадично, губи мощност. Ако много застуди, или стане топло/сухо, проблема изчезва. Под губене на мощност разбирайте следното: както си карам, установявам, че при натискането на газта, оборотите не се вдигат, и постепенно, колата "забива". Едва ли не подаването на повече газ, води до обратния ефект. Сега най-странното.. излизам от положението, просто като изключа от скорост за около 5 сек. След това включвам на същата предвака и нещата са нормални за около 10 секунди. После постепенно пак "забива" и т.н. ПОстоянните грешки са: --- +++++++++++++++++++++++++ Address 01: Engine Controller: 037 906 022 EE Component: DIGIFANT 1.6 1046PMC 11 2 Faults Found: 00518 - Throttle Position Sensor (G69) 34-10 - No Elaboration Available - Intermittent 00525 - Oxygen Sensor (G39) 28-00 - Short to B+ Readiness: N/A -- +++++++++++++++++++++++++++ Моля за помощ. Имам си ВАГ-КОМ и мога да замеря каквото пожелаете. П.С. Проблема го прегледаха доста майстори -- ефект 0 ;(
  3. ха, ха. ако бате Бойко има тоя дебитомер, няма начин да не му званна
  4. в София живея. Наистина най-лесно би било да пробвам с някой работещ дебитомер от колега, ама честно да си кажа не ми е удобно да занимавам човека, особенно по празниците.
  5. - колата не пуши. - грешката е: 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent - според мен, влиза в авариен режим (ако това фиксиране на 550, изобщо е авариен режим), защото сработва някаква проверка, която вижда че показанията на "MAF (specified)" са доста различни от "MAF (actual)". Един вид, решава че дебитомера връща смахнати данни, следователно е по-добре да го игнорира и да "забие" тия 550 единици за постоянно. - Чуденката е дали няма да се прецакам мощно, ако имам проблем с жичките (куплунг, свъзки и т.н), а не със самия дебитомер, тогава ECU-то ще получава кофти данни въпреки че дебитомера е ок. Сега се сещам, че точно около куплунга на дебитомера алармаджиите сложиха сирената, та може да са разбъзикали нещо. Има ли начин да се замери дебитомера докато работи, да се види дали наистина до него идва вярна информация и дали той връща вярна такава?
  6. забавих се, ама успях да взема два лог-а (в един zip): 1) LOG-01-011-008-003-predi_avarien.CSV - "преди аварийния режим", когато колата е в пълна агония (почти никакво ускорение), на 4-та скорост с 100% газ. 2) LOG-01-011-008-003-v_avarien.CSV - "в авариен режим" (MAF (actual) е фиксиран на 550 mg/str), от 1-ва до 4-та, защото практически е невъзможно да се ускори до 3,500 - 4000 оборота на 4-та скорост, както се казва колкото-толкова. Дано да са от полза log-01-011-008-003-predi-v-avarien-rejim.zip
  7. ок, ще направя лог на 3ти, 8ми и 11-ти и след 30 мин ще го постна.
  8. Предполагам, че влиза в така наречения авариен режим, веднага след като скочи на тия 550, защото в тоя момент се появява и грешката свързана с дебитомера. За съжаление никой от продавачите не се нави първо да пробвам и ако проблема е в дебитомера само тогава да го купя. Накрая ще ми се наложи да рискувам. Пробелема е, че ще рискувам за 2-ри път, като резултата е 0:1 за сега. Първия път си купих дебитомер за б4-ка за скромната сума от 490лв. и се оказа, че майсторите малко не са познали с налучкването. Голям Кеф!
  9. Привет, Търся помощ от опитните и знаещи съфорумци за следния проблем. Колата е: Ауди А3 1.9 тди 90 коня 98-ма година. Проблема е: липса на мощност. Наблюдения: забелязах, че след като се изфорсира колата до към 4000 оборота, започва да се държи малко по-добре. Сетих се че имам ваг-ком и направих следните логове на празен ход, и няколко в движение. според мен дебитомера се държи неадекватно. Може ли да се твърди със сигурност че е за смяна? Благодаря за отделеното време! vagcom-logs.zip
×
×
  • Create New...