Jump to content

Divakaa

Members
  • Мнения

    39
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Nikakuv

Divakaa's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Само да се похваля, че от няколко дни и аз вече съм в "клуба" - A6 3.0 TDI Avant 2006 година/160000 км. от Германия. Сега проблема е, че от за пореден ден, сутрин нямам търпение да стана и да тръгна за работа с нея)) Поздрави и отново благодаря за съдействието!
  2. Здравейте отново, Искам най-официално да благодаря на Wasaby, който се оказа изключително точен, услужлив и коректен. А колата му е уникална!!! Просто се влюбих в нея - толкова пипната, поддържана направо "с любов":)/> и натъпкана с екстри, за някои от които дори не предполагах, че съществуват. За съжаление, подобен модел s-line, с ниско окачване (само да уточня, че колата изглежда чук с него и уникалните му 19' джанти), не отговаря на моята представа за "семейна кола" и целите, за които ми трябва - буквално единствената причина, за да не и се радвам аз в момента. Дори сега, когато окончатечно реших, че не е за мен, пак не ми излиза от главата.:)/>)) Отново благодаря на всички, които ми отговорихте - в началото бях скептично настроен, но мнението доста се промени, особено след контактите ми с wasaby. Иначе продължавам да си търся, за съжаление това, което пробвах и автокъщите е на много ниско ниво, което прави впечатление дори и на мен, и на светлинни години от "колата мечта" (визирам гореописаната). Да се надявам, че скоро ще изкочи нещо интересно. Поздрави
  3. Разбира се, че ми е интересно, но всичко зависи от подробностите Ако не ти създава проблеми, би ли ми изпратил малко повече за нея и някаква ориентировъчна цена, за да ти кажа конкретно Поздарави
  4. Оказа се, че света е малък и в момента преговарям за ТОВА. Кокво е вашето мнение, може би по-добре от там, въпреки всички галимации
  5. Напълно съм съгласен с теб и мисля, че няма нужда човек да е вътрешен, за да му стане ясно, че в Софавто са свалили летвата и не трябва да им се има довереие. А подобно изпълнение, лично аз го приемам като мълящина във всяко отношение! Проблема е, че нямам контакти в Германия, нито имам възможност и желание, да си купувам нова от магазина и трябва да се съобразя с наличните, локални условия - каквито и да са те, ако искам да се сдобия с кола от любимата ми марка. Не очаквам никаво намаление в цената или километража и може и да греша, но смятам, че след като на един човек си му дарил нов живот (бъбрек), все пак би трябвало да има доблестта поне да ти каже - бегай далеч, тази кола не е за теб.
  6. Наистина, като се абстрахирам от не работещия MMI, колата ми допада. Но така и не мога да си обясня, защо в самата автокъща, не са се погрижили за този проблем, който до колкото разбирам, не е голяма философия да се отстрани? Направили са си труда да "лъснат" всичко по нея, което няма никакво значение, когато видиш неработещия MMI, който смазва цялото впечатление. Веднага се пораждат подозрения, че има нещо гнило! Лично аз никога не бих постъпил по този начи, тъй като това най-малкото се явява сериозна пробойна в пазарлъка, да не говорим, че значително намалява шансовете за продажба. А самият продавач просто не знаеше нищо за колата - нито дали има адаптативно въздушно окачване, нито каква част липсва, нито работи ли практроника, буквално нищо. Много нетипично поведение за уж "елитна" автокъща - или трябва да си супер мърляч, или трябва да си убеден, че стоката ти е отлична, но само за разбирачи. Така, че в момента съм пред дилемата, дали да си губя времето и нервите с този "екземпляр" или да бягам даллече Така или иначе, мисля да се спра на компромисен вариант и съм си оставил вратичка, тъй като без да се хваля, професията ми го позволява и разполагам с достатъчно "връзки", та съм делегирал права и се нядявам другата седмица да разполагам с много повече информация, без аз да си блъскам главата)) Отново благодаря!
  7. )) Разбира се, че умея да работя с интернет. Дори съм си направил няколко сайта, в някои, от които ежедневно ми задават по 50-60 въпроса и на нито един не съм си позволил да отговоря по подобен начин - "защо не потърсиш в търсачката". Разбирам, че има доста изписано по темата, но понякога от многото информация реално се получава дезинформация. Пък и в крайна сметка, това тук все пак е форум, в който лично аз в никакъв случай не съм прекалил с "питанките".) Отново благодаря за съдействието. Честно казано мисля да се насоча към друг екземпляр (отделен е въпросът, че в София не се предлагат много), тъй като този нещо ми се струва малко съмнителен, и почна да ми се превръща в "хоби" още преди да съм го купил А нямам никакво намерение, нито време да си купувам кола-хоби за 23000 лв.
  8. От къде мога да купя или взема на заем подобна оптична тапа? Доста порових и предполагам, че става въпрос за ТОВА, но открих само с поръчка по интернет и т.н., което не ми върши работа.
  9. Не, все още не съм аз я закачил на VAG-COM, тъй като след въпросните "липси" и прозлезли от тях подозрения, предпочетох първо да попитам тук, за да се ориентирам за сериозността на евентуалните проблеми, преди да запиша час в Порше за пълна диагностика. Иначе снимах VIN кода и сега ще се опитам да намеря "връзки" в Порше, за да се докопам до някаква допълнителна информация за екземпляра, който като изключим липсата на модул ми допада. Все пак мисля да се поразходя утре малко и да огледам и другите два подобни модела, който са налични (продават) в София и едва тогава ще реша, кой конкретно да диагностицирам, тъй като няма възможност всеки ден да записвам часове в Порше. Иначе, гледах амортесьорите (предните), но подобни елементи от прикачената по-горе снимка не видях Благодаря отново!
  10. Би ли уточнил какво конкретно трябва да гледам в калниците?:)/>
  11. Благодаря MSM! Е това, което е най-отгоре липсва. Налични са навигацията (с dvd ) най-отдолу, над нея има още един модул, който не знам какво е:)/>/>, и въпросният трети, който липсва. Между другото имам го снимано от телефона и го прилагам като прикачен файл, за да няма разминаване в обясненията, тъй като аз не разбирам особено кое какво е. А след като липсващата част би трябвало да е усилвател, защо вместо да не работи само аудиото, не работи цялото MMI? И възможно ли е по VIN кода да се установи дали има адаптативно въздушно окачване, защото след като не работеше MMI, не успях да разбера дали има такова, като по същите причини и продаваче не можа да ми каже? Благодаря
  12. Здравейте отново, Днес минах през Софавто да разгледам конкретния екземпляр - изглежда добре, запазен салон и т.н., но се оказа, че липсва -цитирам - "модула за управление на музиката" и съответно екрана на MMI не работи - само светва с надписа Audi и нищо повече. Продавача ми показа коя част липса - предполагам, че това е целият MMI модул (намира се в лявата жабка на багажника), който е откачен направо от буксата. Разбира се, не можаха да ми отговорят, защо и как е залипсвал, но не бил скъп и ако проявявам сериозен интерес и дам капаро щели да го оправят. Лично за мен това е много странно поведение на автокъща, което може да се разтълкува като признак на огромна немърливост, тъй като разваля цялото добро общо впечатление за колата, или опит да се прикрие някакъв сероизен проблем. Та въпросът ми е, дали наистина въпросният модул наистина не е скъп и подмяната му не представлява особено голямо затруднение или е възможно така да се прикрие нещо много по-сериозно. Благодаря
  13. Здравейте отново, Честно казано, за 6 години си позволявам да задам втори въпрос тук и странното е, че отново първият отговор, който получавам е "Защо не съм ползвал търсачката". KGK, благодаря ти, добре че беше ти, да ме подсетиш, да го направя. Все пак отново ще помоля някой да отговори на запитването ми, по възможност без да ме съветва да търся в "търсачката", защото вече го направих. Благодаря
  14. Здравейте, Обмислям купуването на въпросния модел и бих помолил запознатите с него да споделите впечатления си. Интересуват обичайните "проблеми", които биха се очаквали на около 150000-200000 км., какво да гледам и търся, за да избегна последващи главоболия. Конкретно се "загледах" в Този екземпляр, при който ми направи впечатление, че липсва т.нар. адаптативно въздушно окачване, което до колкото разбрах, крие рискове от сериозни разходи. Благодаря предварително
×
×
  • Create New...