Jump to content

Vilibenz

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 B4 ABT-2,0

Персонална информация

  • Пол
    Male

Vilibenz's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Честит 3-ти Март на всички ! Колега радвам се ,че проблема е решен,но все пак имай си едно на ум и бъди подготвен за напред. И при мен се оправяше когато си поиска,докато не отказа напълно.Дано да не съм прав.Късмет!
  2. Колега аз съм с Б4 и имах същия проблем,по същия начин.Проблема беше в бутона за предна дясна врата,но от конзолата за управление на шофьорската врата.Разбрах го след като разглобих конзолата и размених буксите на бутоните за предните врати.Стъкло си работеше перфектно в двете посоки.Бутона,който си е на дясната врата не ти действа,защото се захранва от бутона на шофьорската врата.Самите клеми в бутона са нагорели и не създават контакт.Купих си бутон втора ръка за 5лв и всичко се оправи. На първо време разглоби конзолата и размени буксите за да си вдигнеш стъклото.Успех и дано при А3 да е като при Б4.
  3. Здравейте колеги!Притежавам Ауди 80 Б4 АБТ и искам да помогна с каквото мога на всички,които имат проблем с осветлението в купето,а от там съответно и с режима на алармата.В продължение на 6 месеца плафоните светеха (при затворени врати) така все едно има отворена врата.Понеже осветлението при този модел е с пауза в изгасването,когато всичко си е нормално,при подаване на контакт и при заключване на колата с централното,осветлението моментално трябва да изгасва.Да ама при мене не,свети си и при подаване на контакт и при заклюяване.Какво ли не правих-прегледах,почистих и смазах всички прекъсвачи за вратите,багажника отзад и капака отпред,прегледах всички коментари във форума по темата,прегледах всички бушони,релета и кабелни връзки по купето и нямаше никакъв резултат.Предполагах и Аз,че има прекъснат кабел някъде по купето,но не можех да разбера къде. Днес,обаче разглеждах ел.схемите по купето отново и се сетих,че има едно място,където не съм проверявал никога.Откопчах и отгърнах кората,която облицова задния ляв калник отвътре в багажника.Започнах да преглеждам сноповете с кабели,забелязах един самотен кафяв кабел и... БИНГООО! Беше се врязъл в една вертикална ламарина от конструкцията на купето в багажника,вероятно от натиска на кората и вибрациите.При това положение ел.веригата на плафоните е затворена,понеже по този кабел тече минус.В крайна сметка се оказа,че проблема е там,където най-малко очакваш или изобщо не подозираш!Успех на всички с подобен проблем!
×
×
  • Create New...