Jump to content

matuski

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4

matuski's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега би ли ми споделил,какво излезе при теб и как си реши проблема с забиването на автомобила

    При мен проблема е същия,забива,на моменти не ускорява ,имам омасляване около ЕГР клапана

  2. проблема е разрешен след смяна на маркучите на вакума.
  3. има ли някой в София, на който да закарам колата, да я погледне и да си каже мнението.
  4. има ли причина да го правя? никога не съм се сблъсквал с такова нещо
  5. В сервиза на един познат е колата. За дебитомера май нищо не ми казаха или поне не си спомням. общо взето на компютъра освен намалемата мощност при ниско обороти всичко останало беше наред. Да не би защото цяла зима я карам леко заради лошото време да се е запущила или турбото да е заминало....
  6. Каза ми човека и всичко е проверено. Направи диагностика на вакумите, клапани, управление на турбината, маркучите към турбината (за евентуален пробив), интеркулера и всичко е наред. масло, филтри (въздушен, маслен, горивен) са сменени преди около два месеца. Гориво зареждам от две години на един и същи Шел. в момента усещането е все едно карам BMW 320d. Няма никой и изведнъж към 2000 об.м дърпа много яко.
  7. Здравей, Нямам запис, но човека прави диагностиката в движение и ми показа, че имало нормални стойности. в момента стойностите, които ми показа при ниските обороти бяха със загуба от 25% извинявам се ако не давам достатъчно информация но не разбирам много от тези работи. единственото, което ме притеснява е да не е нещо с турбото.
  8. Здравейте, Става върпос за Ауди А4 1.9 тди, 131 к.с. (2002г) Миналата седмица усетих, че при ниските обороти колата е станала малко мудна. Направих диагностика и се установи, че между 1000- 1800 оборота колата губи около 25% от мощността. След 1800 оборота всичко работи нормално и колата ускорява както обикновенно. Човекът, който ми прави диагностиката каза, че това може би е причинено поради пробив в системата. Днес цялата система беше проверена, както и всички вакуми и клапани. Турбото не показва, че има проблем (не харчи масло, не пуши и свисти нормално). може ли някой да даде мнение каква може да бъде причината за този проблем?
×
×
  • Create New...