Jump to content

angel.tr

Members
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi 100

angel.tr's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря на всички за съветите. Реших да реша проблема/ дай Боже/ с Пиербърг.Резервоарът- долу, пълна промивка и дано се оправят най-после нещата, щото ми писна да ме теглят до сервиза.
  2. Колега, къде е този Данко и за какво служи тоя електронен регулатор? Колата е механичен инжекцион.
  3. Бензиновия филтър е сменян през 1смяна на масло,освен това при последната смяна на помпа, ги накарах да сменят и филтъра.На последната помпа още не съм ходил да й мерят налягането, но от опита с толкова помпи взех да се съмнявам и в нея, защото колата винаги пали от първия път, а когато започне да се скапва помпата, й трябват няколко завъртания. Замислям се, че може би има някаква друга причина, но не съм достатъчно компетентен да я открия и затова питам тук. Сервиза, в който я карам в Пловдив-"Ауто унион" е специализиран за работа с Ауди и освен това са ми приятели.
  4. Здравейте, колеги. Имам проблем с бензиновата помпа на Ауди-100, 2300см.3, 5цилиндъра,131к.с. модел1991г.Преди година се наложи смяна на оригиналната помпа /на 400х.км./ и оттогава почнаха проблемите. Първо сложиха на Бош/360/лв.-кара 1месец и отказа, след това-китайска-1месец и ме остави в Айтос- пак някаква за 90 лв-колкото да се прибера до Пловдив-тя ме кара 8 месеца и сдаде багажа/имаше налягане, ама ел. системата й се била скапала/четките//,в началото на март я сменихме,новата изкара 2 седмици- и няма налягане-смяна. Сега усещам, че и най-новата/на 10 дена/ има някакви колебания.Просто ужас!В сервиза ме съветват да сложа оригинална немска,ама-560лв.Колата е мн.добре поддържана, карана е само на бензин, не е оставяна без гориво. Моля за помощ, мнения и съвети! Благодаря предварително!
×
×
  • Create New...