Jump to content

connecter

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi b4

connecter's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ами там е проблема че няма как да го сложа понеже той е окачен за главата с пластмасово коляно което е изкъртено ..Пробвах се да го лепя с poxipol ама явно вижда някакъв зор и пак изби ..А възможно ли е и заради този проблем да ми предърпва и то понякога доста сериозно и се чува някакво пукане точно когато започне да губи мощност и да предърпва..
  2. Колеги преди около седмица сменях гарнитура (ауди б4 2.3 е)..2-3 дена след като я взех от ремонта забелязах че има едно скъсано или по точно изкъртено маркуче което излиза от главата и отива към "нещото", което незнам изобщо за какво служи и за това се обръщам към вас..На снимката съм го отбелязал със жълто...Ще съм благодарен за мнения и изобщо лошо ли е да се кара така без маркуч понеже съм го махнал защото е буквално изкъртен..Предполагам че някакъв въздух минава от там ама дали е така или не и ако е въздух за какво изобщо служи..
  3. На загрял мотор мирише на суров бензин..даже доста и не знам дали е нормално или да се притеснявам от това..По принцип съм решен да я закарам до сервиз ама ми се искаше да е някакъв специално за повреди по двигатели..Някой може ли да ме насочи към такъв в Пловдивска област..
  4. Благодаря за отзивите колеги...Днес забелязах нещо друго..не сам напълно на ясно с нещата затова пак ще се допитам..Нормално ли е при загрял двигател, отворил термостат , загрял воден радиатор (включена перка на вентилатор) - водата в разширителното казанче да е студена и също така маркуча от казанчето до радиатора да е студен.. Иии същоо така отворих капачката на двигатела (където се долива масло) и смърдеше на бензин..
  5. 2,3Е бензин..нямам газова уредба...на мен горе долу на 100 км ми губи това количество вода ..около 300 гр..никога не е било така..и аз се побърках вече незнам какво да предприемам вече..оня ден стоях около час на канала при запален двигател не капна и капка от никъде..
  6. Да и двата маркуча са горещи..но не толкова колкото маркучите на водния радиатор, парното е обезвъздушено(сипвам антифриз в казанчето , отварям обратния маркуч на парното където е пробката ,надувам казанчето с уста докато от не спрат да излизат балончета затягам маркуча паля колата ,всички маркучи загряват включително и ттези на парното и парно няма.А някакви идеи тогава за тая вода дето ми изчезва от казанчето а няма течове никъде..?
  7. Забравих да отбележа ,че при загрял двигател(2,3 Е) при леко форсирване на двигателя през ауспуха хвърля течност ...и антифриза от казанчето от известно време се губи по малко, а течове не виждамм никаде
  8. Здравейте колеги! Значи имам следния проблем...Останах без парно преди седмица..спря изведнъж, първо помислих че проблема е в радиаторчето за парното понеже единия маркуч(от който влиза антифриза) беше горещ а другия почти студен...смених радиаторчето обаче филма е същия ..парно няма..водния радиатор си загрява включва перката , термостата отваря , маркучите за парното загряват, самоче последни, и парно пак няма. Клапите за парното са претапицирани и предполагам че и този вариант отпада...Тревожи ме друго(до колкото сам наясно и по моята логика) гарнитурата на главата е издухана и влизат газове в охладителната система и понеже радиаторчето за парното е горна точка въздушната възглавница остава там..Ще помоля за мнения и съвети..Благодаря!
×
×
  • Create New...