Jump to content

shenti_bul

Members
  • Мнения

    42
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    mercedes gl 420

Последни посетители

793 профилни разглеждания

shenti_bul's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги никой ли не знае от кой температурен датчик взима сигнал ЕКУ
  2. Здравейте колеги, искам да попитам за 2.0 тди bre мотор сензора за температура един ли е, този двупинов който седи под тандем помпата на пластмасивия тройник. Колата пали трудно като загрее и държи малко по високи обороти, гледах я на ауто ком на 39 канал изписва това: "Сензор на температурата на охлаждащото тяло, напрежението на сигнала е твърде високо" и стойност 323.85 която не мърда грам през цялото време докато покачва температурата. Иначе показанията за температурата на таблото са ок и затова се чудя от кой датчик черпи информация компа. Ще ви бъда благодарен да помогнете
  3. Здравейте, смених целия балансьор модула с такъв от 4G, там шестограма е по дълъг и влиза по-дълбоко във вала, смених и цедката от старата помпа и се наложи да се изпили малко модула в единия край за да влезне и да пасне кратера, засега колата е ок, благодаря за мненията
  4. Свалих го и го разглобих целия модул. Валовете и всичко останало е в идеално състояние, само зъбното колело е на салата и металните парчета са се набили плътно в масления филтър на помпата, толкова плътно че едва ли е качвала масло с нормален дебит. Интересно от какво се е получило, немога да кача снимка незнам как става иска през някакъв линк, трябва да видя дали го има като резервна част
  5. Здравейте колеги, моята хубавица A6 2.0tdi bre мотор работи като фуражомелка. Вчера намерих време да потърся проблема и свалих капака на кратера че от там се чуваше силен шум. При отварянето ясно се вижда че е смазано зъбното на маслената помпа а е от новия модел със зъбните колела, явно в Германия са я сменяли защото мислех че е с веригата и обтегача. Слава богу че зъбното колело не е превъртяло малко му остава, но ми е интересно знаете ли от какво се е случило, може би някой от валовете да затяга и да отива напрежението в зъбното колело. Днес ще сваля модула да видя за какво иде реч
  6. Здравейте колеги. Двигателя има много странен шум(ромолене) особенно на студено е по изразен, ето клипче да се добие представа. Забелязах че на свободна скорост при спиране на светофар по някой път падат оборотите и притриса, възможно ли е да е от прословутия маховик или да търся другаде причината. От какво може да е, двигателя е 2.0тди 140кс 2006. Благодаря предварително 20181024_131105.mp4
  7. Здравейте, имам проблем с cd player, не иска да прочете дисковете, пробвах с нови оригинални и е все тая трябва по 5-6 пъти да вадя и пускам диска за да тръгне и после не го пипам че реша ли да прехвърля песен напред отново спира и не я зарежда, когато не прочита изписва на дисплея note или cd-rom
  8. Здравейте, двигателя като загрее започва да прекъсва някой цилиндър на празен ход и реших да сваля капака да погледна. Кобилицата на единия цилиндър на ръка я мърдам огромен луфт има а повдигача все едно е подбит и така е останал събран. Като въртя вала на ръка и се вижда че натиска клапана с минимален ход и не отваря както трябва затова реших да го сменя но стигнах до този проблем с изваждането на кобиличния прът.
  9. Колеги, следващия уикенд ще продължавам с ремонта и ако някой знае нещо по въпроса със свалянето на кобилиците много моля да каже има ли друг вариант че хич не ми се сваля главата.
  10. Здравейте колеги. Става въпрос за ауди а6 c6 2.0 16v имам една кобилица с блокирал повдигач и се налага да я сменя но не виждам как да стане без да сваля главата. Пръта който държи кобилиците се вади към купето а няма разстояние да излезе. Има ли друг начин, благодаря предварително
  11. Ето и леглото на дюзата се е износило от ударите
  12. Колеги днес поразглобих малко и се оказа че дюзата на първи цилиндър е блокирала в натиснато положение и не мърда на никъде. Какво може да я е довело до това нещо
  13. Стегнах буксите на всички дюзи и изчистих голямата но разлика няма. Утре ще разменя дюзите на първи и втори цилиндър да видя дали ще има разлика в корекциите, ако няма ще се сваля главата явно
×
×
  • Create New...