Jump to content

Nikolaudi_89

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 B3

Персонална информация

  • Локация
    Плевен

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Nikolaudi_89's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. В действителност този клеморед е нов, смених го също преди около месец, понеже старият не връщаше ключа към контакт. Ще пробвам с рязкото пускане на ключа. Благодаря за коментара.
  2. Здравейте. драги собственици на Ауди А4. Преди месец имах проблем с бензиновата помпа и горивния регулатор на рейката, та ги смених и двата с чисто нови. Карах колата един месец без никакви проблеми и без никакви симптоми. И така докато миналия уикенд при пътуване от Плевен до Пловдив, след Беклемето, малко преди Кърнаре ми засветна лампичката за авариен остатък на бензин в резервоара. Малко след това си угасна. Спрях на Кърнаре до едно магазичне и после като се качих и завъртях ключа, стартера си върти ли върти,но колата не искаше и не искаше да запали. Чудейки се какво да правя, включих аварийките и я пуснах по нанадолнището (за късмет бях в началото на Кърнаре) като успях да я запаля от скорост. Карах така известно време (колата си върви супер, не прекъсва, държи обороти и ниски, и високи). И си решавам, че може би е добре все пак да сипя малко бензин в резервоара. Спрях на Лукойла на изхода на Сопот, сипах бензин, и като завъртях ключа същата работа - не ще и не ще да запали Обадих се на познати в района, дойдоха хората закачихме въже и ме дръпнаха. Пробвах в движение да запаля от скорост и стана. Отбихме, откачихме въжето и без да гася колата се прибрах до Пловдив без никакви проблеми. Паркирах колата пред блока и все пак пробвах след това да запаля - не ще и не ще. На следващия ден пробвах студена да я запаля - не ще. Пробвах директно на газ да я запаля - пак не ще. За сведение предпазителите на горивната помпа и на запалването са здрави. Разкачих маркуча, подаващ гориво към рейката и на контакт, и най-вече на стартер гориво изобщо не идва (преди като беше тръгнала да заминава старата помпа излизаше много слабо налягане). Нито в колата, нито около нея мирише на бензин. Горивната помпа е чисто нова и то за съжаление не от най-евтините, както повечето правят. Когато сменяхме старата помпа газаджията ми направи ключето за газта да взема плюс от кабела към бобината, за да обръщам на газ още на контакт. Общо взето това е описанието на проблема. Има няколко варианта, но нито един не обяснява като че ли как колата запалва с бутане и върви без проблеми. Възможно ли е компютъра да прави проблеми или пък някой датчик да бърка работата на компютъра? Възможно ли е ключето за газовата уредба да не работи коректно и да не подава сигнали за подаване на бензин или газ когато трябва? Странна работа. Колата е Audi A4 B5, 1999, 20V, 125hp, ADR, 1.8 quattro. Ще съм много благодарен за всеки съвет или насока.
  3. Здравейте, Наскоро се сдобих с Ауди А4 В5, 99г., АDR, QUATTRO, 125 hp. Възнамерявам да му сложа газов инжекцион, понеже разходът на бензин е доста висок. От Пловдив съм и се оглеждам сериозно за подходящ сервиз в града, още повече след като успях да посъбера около 1200-1300 лв. По форумите четох много противоречиви (или по-скоро негативни) отзиви за сервиза на Ланди Рензо и на Фобос. Много колеги на работа препоръчват ВRC. Какво бихте ми препоръчали, какъв опит имате с гаовите инжекциони на този модел Аudi и къде в Пловдив мога да открия читав сервиз за монтаж?
  4. Цитиране на предходен пост! Предполагам че като сменям от газ на бензин трябва да се чува нещо като цъкване, прещракване?! Така ли се проверява работоспособността на този клапан?
  5. Здравейте, Днеска гордо си карам колицата посока Плодив - Асеновград и реших да заредя малко газ и бензин в Лукойла. Паркирах колата, заредих малко А-95 и газ за 20-25 лв, но като тръгнах да паля , за да си тръгвам по пътя колата не щеше да запали на бензин. Колата е Ауди 80 Б3, с карбуратор Keihin 2, двигател SF. Паля си с дръпнат смукач, колата си беше загряла достатъчно. Стартерът въртеше, но колата не щеше да запали. За сметка на това на газ върви без проблем - пали, набира, държи обороти - ниски, високи, абе няма никакъв проблем там. Каква може да е причината според вас, така да се каже към какво да се насоча? Мислех си дали няма някаква настройка по карбуратора (някое винтче за празния ход като на изпарителя например). Благодаря за отделеното време
  6. Аз вече написах, че ходих при майстор, който твърдеше същото и наистина ми откри запушване, ама проблема остана такъв какъвто си беше и преди ремонта. По склонен съм да повярвам, че е от газовия клапан, понеже веднъж разглобих моя, за да го очистя от боклуците. Днес махнах газовия клапан и сложих един от газова на Опел Кадет. Засега всичко е точно - колата пали, обръща газ-бензин, и т.н. Остава да налея малко газ в бутилката и да видя какво ще е поведението с този газов клапан, понеже така или иначе газ в бутилката почти не остана Надявам се проблемът да е решен, защото снощи като прочетох първите мнения сериозно се замислих за това как ще му заделя едни 200 лв и ще си сложа едно вакуумно Lovato без да се занимавам. Но понеже имам възможност да пробвам варианта с клапана, ще видим какво ще стане.
  7. Здравейте, драги съфорумници, Въпросът ми днес е продиктуван от странното поведение на газовата ми уредба. Карам Ауди 80 Б3, с двигател SF и досега други проблеми с колата освен с газовата уредба не съм имал. Изпарителят напоследък мирише на газ. Около колата мирише на газ също . На място, при спрял двигател, преди да потегля, при вдигането на капака установявам че изпарителят ми е студен и с множество кондензирана вода по него. Опасенията ми са че има изпускане на газ през изпарителя, понеже газта от бутилката намалява постепенно в процеса на престой на колата . Изпарителят ми е електрически Voltran и преди време бях отворил газовия клапан за да почистя филтърчето там. 10 пъти минимум го сапунисвах отвсякъде, но теч не открих. Въпросът ми е възможно ли е да има изпускане на газ вътре в изпарителя и как се процедира при тази ситуация?! Вчера бях при майстор на газови уредби, който изтъкна причината че маркучите за охлаждането ми имали запушване и затова бил студен изпарителя, а щом бил студен изпарителя, било нормално да изпуска газ! Ами верно намери едно запушване, ама проблемът със "мокрия" изпарител преди да запаля остава, а газта ми свърши още по-бързо и от преди! Какви са мненията Ви по въпроса? Имам и едно друго питане - попадна ми един вакуумен изпарител , кажи речи нов, на 1 година, и се чудя дали направо да не го сменя, понеже все си мисля че за автомобили с карбуратор вакуумния изпарител е по-ефективен. Обаче не знам откъде да взема вакуум за вакуумния изпарител - прави ми впечатление, че електрическия изпарител взема вакуум от две места. Откъде взема вакуум вакуумния изпарител? Благодаря Ви за отделеното време! С пожелания за прохладен следобед
  8. Здравейте, От скоро съм горд собственик на Ауди 80 Б3, 89-та година, двигател SF 1.8. При закупуването на колата доста части от нея бяха поизносени и остарели. Едно от тези неща беше изпарителят на газовата уредба. Беше невъзможен, не държеше ниски обороти, правеше голям разход и т.н. Та смених го с нов, турски изпарител, електрически. Преди смяната колата работеше единствено и само до 1800-2000 оборота при ниски обороти. Ако стрелката паднеше под тази стойност двигателят естествено гаснеше. Не знам какво точно му е било заминало, и направо го смених. Известно време карах така, с новия изпарител - работеше като по часовник колата. На свободна се е случвало да падне стрелката до 400-600 оборота и не гасне, стрелката е закована на тези стойности, без трептене, без колебания. Преди около месец и половина си наумих (за което сякаш вече съжалявам) да си засека разхода на бензин на двигателя. Сипах си известно количество бензин и карах около месец само на бензин, без изобщо да превключвам на газ. Всичко ОК, на бензин колата върви добре, без забележки, държи обороти, не гасне, пали от раз... Та засякох го пустия разход и един хубав следобед, докато се прибирах към вкъщи превключих на газ и да видиш чудеса - колата иска да гасне, стрелката колебае надолу и надолу, докато накрая двигателя спря. Когато караш по неравен път - дупки, неравности и т.н., дори на първа с 1500-2000 оборота колата придърпва ужасно, забива муцуна и иска да гасне. Тенденцията към гаснене се забелязва при включване на свободна при каране със скорост над 60 км/ч, при движение по неравен път без значение от скоростта. Усещането е все едно не достига газ за колата или "нещо и отнема" от газта когато се движиш по инерция или по неравен път. Да отбележа че тези проблеми при бензин ги няма!!! Там колата върви като часовник. Още нещо - при превключване от БЕНЗИН на ГАЗ колата много трудно превключва - започва да гасне, забива на няколко определени оборота и се "отпушва" чак след като си подал много много газ. Мисли, които се породиха в главата ми - за един месец неизползване на газовата уредба може да са се втвърдили мембрани или нещо такова, да е засъхнал или да се е запушил някой от филтрите преди или след нея... Притеснява ме факта, че всичко започна след като карах на бензин около месец без да използвам газ. Може би съм допуснал грешка с това си решение. Не знам какво стана с изпарителя ми, но както си беше чисто нов, сега се държи много неприятно. На гладък път, или на място при палене, колата се държи добре, държи 1000 оборота. Проблемите са при дупките и при движението по инерция на свободна. Ще се радвам, ако някой ме посъветва как да постъпя. Ако някой има подобен опит и е намерил решение на проблема, моля нека да сподели. Благодаря предварително.
×
×
  • Create New...