Jump to content

xTrEeMx

Members
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 b4 V6

xTrEeMx's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ясно е ,че ще играе роля силикона . Само, че ще имам малко забавяне, че съм в гр.Русе и към средата на декември ще се прибирам в гр.Плевен и тогава може би ще я разглобявам. Тръбичката за маслените изпарения на лявата глава, където е проблема .. няма да казвам на какво прилича отвътре.. направо все едно кал. А от другата страна няма течове, омаслявания нищо. Ще го оправя Мерси за информацията и съвета
  2. Става въпрос за Аиди 80 б4 2.6 V6 150к.с ABC От доста време хвърля масло и останових, че проблема е в лявата глава. Гарнитурата е за смяна. Нужно ли е да се сваля разпределителният вал, за смяна на предната семерина на вала?
  3. Имам проблем със запалването... стигнах до извода, че нямам +12В към инжекторите, бобините работят, бензиновата помпа работи. Може ли да е от стартерния ключ и ако да някой да каже къде да търся точно проблема. Всички предпазители и релета са изправни. Върти, а не пали.
  4. Може да изтриете темата, оправих го
  5. Онзи ден ми хрумна идеята да си сменя касетофона на колата със CD (Xzound mp3-10). Касетофона е Audi CC beta. Колата е Audi 80 b4. Всичко вързах за захранването, светна червената лампа на касетофона, но панела не се включва? Някакви идеи от какво може да е? Предпазителя е наред. Пробвах и с един касетофон с падащ панел, че се сетих и с него да пробвам, но и той не тръгна. Малко помощ
  6. Искам да попитам дали високоволтовите кабели се набиват в свеща или се издърпват нагоре, защото моите не мърдат на никъде ?
  7. Темата може да се трие. Бях я пратил на ремонт... където мисля, че не са е отваряли изобщо, но ще кара така, че е голяма скъпотия.
  8. Аз съм с V6 и имах този проблем постоянно имаше въздух в двигателя заради един майстор (над 90 градуса беше и маркучите на камък), който доля антифриз ... после на място при запалена кола леко отвъртявах капачката и завивах и така на 2000 оборота държах, 2 часа беше първият път, докато пак не отидох при него и пак ми направи тоя номер ... та после 1 седмица докато се оправи по същият начин. Като си запалил колата на място, пусни парното да бачка малко, и прегледай маркучите щом си сменил гарнитура... значи някъде смуче. И за тези двигатели изобщо не е нормално да седят над 90 градуса. Сега моята като си я оправих си държи до 88-90 градуса и ги сваля.
  9. Здравей, търся хидравлична помпа и маркуча от хидравличната помпа до рейката за високо налягане за Audi 80 B4 2.6 V6 150hp (ABC) :? ръчни скорости
  10. Хидравлична помпа ако някой има и маркуча от хидравличната помпа до рейката за високо налягане, да ми каже някаква цена.. ?
  11. Да така е .. вчера питах на доста места, първо втора ръка казаха, че е нож с две остриета, защото може да има проблем с компютъра и да забие или кой знае какво друго. А обикновената газ няма да стане по този начин както си мислех с тези алуминиеви тръби. Мерси на всички за информацията. Ще си я карам на газ за сега, че много скъпи са ГИ.
  12. Да попитам друго нещо, може ли да се сменят смуквателните тръби на двигателя с алуминиеви? (Моите са пластмасови)
  13. Видях, че имаше подобни теми, но главно искам да попитам дали може да се намери газов инжекцион за 2,6 V6 двигателя евтино, 2ра употрепа, даже ако някой предлага да сподели. На всякъде може да го направят ама искат едни сериозни суми, които няма как да се дадат за такова в момента.
×
×
  • Create New...