Jump to content

yt4o

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 1.9TDI

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

yt4o's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги преди няколко дни ми гръмна турбото на магистралата и изхвърли всичкото масло през ауспуха Сега предстой тежък ремонт и така и така бях решил да и повдигна малко конете, направо ще го съчетая. Намерих прословутата турбина GTB1976VK която е идеална за целта силов тунинг. В момента ровя и звъня по автоморгите за да намеря колектори за нея. Въпроса ми е можете ли да ми кажете някой майстор който се занимава или пък читав сервиз където да се наемат с цялата процедура по свалянето на гръмналото турбо,монтирането на новото 1756VK, качване на колекторите, заваряване, даунпайп,турбо пътища,монтиране на челен кулер и прочие? Трябва ми някой който се занимава с такива неща и знае какво е необходимо за да се напасне всичко както трябва и колата да тръгне с новата турбина. Audi A3 1.9 TDi 110hp - AHF
  2. Търся да закупя здраво турбо GTB1756VK без луфтове,кривини и други дефекти. Слагат го в Ауди А5/А6 2.5TDI/2.7TDI. Желателно е да е преправено за вакуум. Ще работи на 2 бара така, че трябва да е читаво.В краен случай съм склонен да закупя и GT2260VK което монтират в BMW E60 530XD 231HP Моя телефон за връзка: 0899061100 или на ЛС
  3. Влиза ми в сервизен режим честичко, днес като си тръгвах от работа всякаш се "оттъкна" да върви но като подам газ ту дърпа и върви ту все едно нещо я блъска и я спъва и тя всякаш спира и така на пресекуулки ги прави тези номера в малко градче съм и в сервизите ни само гадаят и казват "Абе дай ще сменим това, дай да сменим оноваа може и да се оправи, аа ми дай тогава да сменим и това..." а сами знаете, че това е постоянно безсмислено пилеене на пари на вятъра безрезултатно... ако случайно знаете някой който наистина разбира от тази марка коли и може да открие този сериозен проблем без да гадае то моля да ми го препоръчате (говорим за утвърден професионалист)! Послепис: на вагком някак си се съмнявам да изникне наяве проблема мисля че си е нещо сериозно по самия двигател или турбината към него.. трябват си сериозни познания в TDi моторите
  4. Ами гасих я в вдижение и беше същото но като се прибрах у нас в гаража и я оставих 3-4 минути и след това я запалих на място с вдигната ръчна на 18 канал показваше 0.6 вече а не 4.9 както преди това вероятно сега и ще върви нормално щом показва тези стойности въпреки че някъде четох че нормално турбината надува на 0.9 следователно тази стойност 0.6 която показва климатроника не е нормална също :/
  5. Моля Ви колеги помогнетеее Току що се прибрах с въпросната кола и на 3-та предавка с педал до долу колата бръмчи и с 300 зора вдига 60 км/ч след около 20 сек. натискане до дупка.... на 4-та предавка пък с много зор успява да ускори до 80 км/ч... пуснах тези кодовете на климатроника и на канал 18 ми показва 4.9 на канал 19 ми показва 5.3 а на канал 20 ми показа 14.4 о.О преди на канал 18 ми показваше 0.6 и понякога когато то си реши показваше 0.7 само тези две стойности... Канал 18 би трябвало да е налягането на турбината или поне така четох някъде в някакво ръководство :| Като подавам газ колата почва да бръмчи по-силно но не ускорява изобщо и все едно нещо я блъска спира я да се движи, всякаш гумите и са във въздуха и тя не може да дръпне напред какво може да и е на някой друг случвало ли му се е? много ми е притеснено в петък имам път 200 км с нея и ако се държи така не стига че ще ми изгори всичката нафта сигурно, но и ще мина тези 200 км за 4 часа ако не и повече... Сипал съм и някаква нафта с добавка води се Аrctic за много ниски температури от бензиностанция, а преди няколко дни и смених 3-те филтъра + нов концентрат антифриз + ново масло и 4 чисто нови гуми Firestone
  6. Здравейте колеги! Мъката ми е следната: Карам Audi A3 8L 1.9TDi 81 kW (110 к.с.) но километража ми е от старите на които светят лампички, а не е FIS дисплей. Продават се километражи с дисплей от по-новия модел А3 и се чудя ако си купя такъв и го монтирам на моето Audi дали нещата ще съвпаднат и най-важното дали ще работи и показва правилно? До колкото знам тези километражи с дисплей показват най-различни неща като масло,разход на гориво,отворени врати на автомобила и прочие - екстри които се четат от бордовия компютър, а аз след като съм със стария километраж вероятно нямам и бордови компютър ( това е моя километраж с лампичките: Клик приложил съм снимки на по-новия който намерих за 80 лв. Ръчката за чистачките ми също няма копчета като на тези с бордови комп. :/
  7. Здравейте колеги и приятели! От скоро имам А3 1.9 TDI 110 коня АНF мотор и до колкото знам от други собственици на такива коли, когато натиснеш педала на газта докрай на втора или трета предавка от тягата трябва гърба ти да се лепи за седалката и колата да дърпа много напред заради надуването на турбината. Да, но на мен това ми се е случвало само 4-5 пъти до сега през останалото време се чува че турбината свири, но тягата я няма никаква колата си набира постепенно и нито те залепва за седалката нито чувстваш че се возиш на кола с турбо 110 коня. Понякога дори турбото не включва изобщо... Смених почти всички маркучи за вакуум с нови, но положението е същото докато днес не открих следното изненадващо нещо: извадих следния маркуч от ето тази джаджа която създава вакуум Снимка1 и през него надух въздух с уста и какво да чуя - въздуха свободно си издиша от някъде Проследих от къде идва това изпускане и стигнах до този странен сензор/клапан Снимка2 [[ Изглед отгоре: Снимка3 Изглед отдолу: Снимка4 ]] което не е никак добре защото от маркучите пробив не може да има (чисто нови са издържат до 10bar-a налягане) следователно пробива е в този сензор/клапан побутнах го с ръка и установих, че той целия си хлабчи и всякаш се държи на магия и ми изглежда толкова неустойчив, че все едно е понесъл няколко мераклийски удара с чук или нещо подобно Явно е счупен физически за да изпуска така въздух там където трябва да държи вакуум. Въпросите ми са: 1. Какъв е този сензор/клапан ? 2. Трябва ли когато надуя маркуча (отбелязан на Снимка1) така да изпуска свободно въздух все едно от другата страна маркучите не са вкарани в нищо? 3. Как се води този сензор (моля се да не е скъпия Н75) като име и ако трябва да се подмени колко ще струва това удоволствие? 4. Дали заради него може да ми идва проблема с турбината която през повечето време няма тяга, а понякога дори не работи? Малко съм досаден с толкова много въпроси зная, но след няколко дни ми предстой път до морето (400км и обратно) и ще е голям проблем ако турбото не работи освен че е досадно и изнервящо може да доведе и до ПТП... Ще съм много благодарен за просветление по тези въпроси, защото знам, че тук има много знаещи и кадърни хора които биха помогнали на колега в беда!
  8. 5 поста по-надолу съм пуснал същата тема колега
  9. От вчера съм горд собственик на Аudi A3 1.9 TDi 110hp 1999г. и въпроса ми е може ли да се смени предната броня с такава от новите А3-ки с голямата решетка? Ще съвпаднат ли закопчалките и ако не съвпада много ли разправия ще е да се преправя по колата? Дали да се захващам с това начинание...
×
×
  • Create New...