Jump to content

vaLski

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Legacy 3.0 R Spec B

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

vaLski's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. И аз си монтирах същият ГИ на същия двигател при същите хора. Засега съм много доволен. Не виждам каквито и да било проблеми или разлика в мощностите на колата. Единствената разлика за сега е цената на пробега за 100км
  2. Здрасти, Ще дадеш ли кординати на сервиза където прави монтажа. Също ме интересува каква е точната цена която плати за въпросната уредба. Взех си Легаси 3.0 Н6 2003-2004 миналата седмица и мисля до месец да го обурудвам със газ. Мерси предварително.
  3. Прав си. Все пак трябва сериозно да помисля. Започвам да си мисля че горе-изброените части са нещо като хроничен проблем на тези коли на тази година а това за момента ме дърпа от въпросния модел колкото и да съм му голям привържаник. Бензина не е дерт. Ще сондираме Мерси за мнението Венци. Ако се чупи 1 път на година за 2к + 1k за обслужване + 1000к за застраховки и тнт се ядва дори и с разхода. Ама много ме наплашиха другите колеги. Ясно е че по евтини части се намират тук там но нещо като се развали нямам нито време нито нерви да се разправям да ходя да си го търся. Сигурно има и читави сервизи които ще дадът хем сносни цени хем ще се нагърбят с намирането на частите но за сега оставам в средно положение размишления Мерси за мнението относно конкретната обява. Друго си е когато някой които разбира погледне. Аз си мислех че задницат е такава тъй като е от по старичките Явно някой я е "ръчкал" отзад с ударна сила. Най вероятно са сменили и ауспусите и броните. Хмм. А за колата която препоръча наистина изглежда гледана но аз съм твърдо за вариянт комби.
  4. Само тук виждам части за над 6к без консумативи (дискове/накладки) което е неприемливо. Щом хората са ги сменяли значи не са толкова надеждни. Тук се ядва поддръжката на консумативите. Най големия ми проблем е със ремонти на скъпи възли и агрегати които колегата е споменал в предния ми цитат. Колега търся комби. За хубаво и евтино положението е ясно. Въпроса е колко скъпо може да ми излезне. От гореизложените факти на другите колеги вече стигнахме подмяна на консумативи възли и агрегати които са почти на цената на която продават колата. За кола 2000 година не мисля че е оправдано. Верно не се знае кое как кога ще се счупи но не съм сигурен че това му се вика премерен у обоснован риск. За 30к ще си взема самолет с ремарке.
  5. Та да се върнем на въпроса с С6-цата. Драги колеги благодаря за вниманието Очаквам вашите коментари и отговори на гореизложените въпроси. Имаме ли желаещи?
  6. Oт къде да си намеря 3.0 Spec B MT за 15к Шегувам се. За тази машина нямам въпроси. На връщане от морето мога да мина да тествам една в Пловдив. Изглежда много запазена.
  7. Мерси колега. За субаруто също изчетох доста и съм много доволен от отзивите на хората. Просто нещо ме гложди все пак с тези С6-ци. Работата е много на кантар въпреки че разходите с аудито ще са доста повече като гледам на пръв погледн. Ще се радвам ако някой друг сподели конкретни факти цени и тнт. на гореизброените и неизборени въпроси
  8. Здравейте. В момента си търся "нова" кола втора ръка Спрял съм се на следните 3 модела: 1. Ауди С6 комби 4.2 след 2000 и цена до 15к 2. Субару легаси комби 3.0 след 2004 и цена до 15к 3. Хонда акорд комби 2.4 след 2004 и цена до 15к За другите коли освен ауди в момента няма да говоря. Попаднах на следната обява: http://www.mobile.bg/11339488945821881 Тъй като утре заминавам на море нямам време да ида на място да погледна колата. Някой има ли отзиви за нея, ако евентуално е ходил да я гледа? Какво мислите като цяло освен че към момента е най скъпата С6-ца от своето поколение в саита мобиле.бг. За "реалните" КМ е ясно Колата със сигурност е внос от Италия. Така каза човека по телефона. Освен мнението Ви (наистина ще го оценя) за въпросната обава се интересувам от евентуални бъдещи проблеми: - разбрах че самия мотор е изключително надежден. някой да добави нещо имайки предвид че ако все пак взема такава кола тя със сигурност ще се сдобие с газова уредба тъй като това ще е кола за всеки ден (20000-22000км на година)? възможни проблеми по мотора (течове, гарнитури или каквото и да било)? Цени за ремонтите? - от други теми във форума разбрах че автоматичната скоростна кутия е нещото което е доста слабо звено. как да я предпазя от възможни дефекти, как да открия такива при покупката, за какво да гледам, ако всичко е наред какво да направя след покупката за да мога да удължа живота и максимално. колко струва обслужването на тези автоматици? ако някой ден даде фира колко ще ми излезне ремонта и подмяната и с нова по възможност чисто нова? колко км и трябват преди да дефектира. Има доста коли които го правят в сходни диапазони на КМ. Разбира се е важно как е карана и поддържана но всяка информация ще бъде оценена. други мнения и предложения по темата скорости? Аз лично не държа на автоматик но за съжаление надали скоро ще изскочи читаво комби с ръчни скорости. - окачване - и това доколкото знам е слабо място на марката дължащо се най вече на прекрасните условия за шофиране в родината. колко струва смяната на 4 сносни амортисьора и пружини с читави такива за съответния модел без побългаряване заедно с труда? смяна на всички носачи (или там каквото беше алуминиево ) + труда? - дискове и накладки - цени? - евентуални други подводни камъни във въпросният модел? някъде прочетох за проблеми с електрониката и някакви датчици в кормилната уредба? цени за отстраняване? - масла - цени + подмяна? - ролки ремъци - цени + подмяна? - читави гуми - зимни и летни цени? Мерси предварително за мнението Ви!
×
×
  • Create New...