Jump to content

Pipo18

Members
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4

Pipo18's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, купих нова помпа, смених я и колата се оправи. Искам да благодаря на Zdravkicha, на администраторите за създаването на прекрасния форум и на всички които се опитаха да помогнат и взеха участие. Също така искам да пожелая на всички колеги леко и без аварийно шофиране и да ви слушат автомобилите ви !!!
  2. Днес ще копувам една, но е от 1.8 турбо (втора употреба, че нова в Ауди е 370?), дано да стане, по каталог я дават същата
  3. Здравейте, свалих помпата, потопих я в една отрязана тубичка с вода и подадох директен + и - от акумулатора. Първата бутилка от 1,5л се напълни доста бързо(може би 30-40 секунди), втората горе долу пак, но като извадих маркуча от бутилката и го запуших с пръст не усетих кой знае какво налягане , после започна да върти доста бавно, незнам дали от изпомпване на 3-4л. вода може чак толкова да падне акумулатора, че да няма сили да завърти(акумулатора) беше напълно зареден. А преди да я сваля от резервоара пак и подадах директен + и -, но въртя не повече от 10-15 секунди, като я свалих си въртеше по добре. Незнам дали нещо кабелите кадето са в резервоара да не са се намокрили с бензин и за това да е правело пробле. Нещо тая работа ми се вижда доста афиф, кабелите направо в резервоара !!! Вече незнам какво да мисля и какво да правя !
  4. Ами като подадах директен + от акумулатора и - от купето, ни вопъл, ни стон, няма шум, няма искра, няма нищо.
  5. От 1.8 турбо пак 95 год. мога ли да сложа помпа, мойта е 1.8 без турбо модел 95 год.
  6. Проверих, здрав е. А мога ли да и подам директен + както си е в резервара
  7. А как да я проеря, както си е в резервара и да и подам директно 12V или да я сваля и директно на акумулатора и ако не е тя и заварти на сухо дали няма да изгори
  8. Днес смених релето, купих ново оригинално на Ауди от представителството на Ауди, но уви нищо. Колата запали на 2-3 завъртане, работи 1 минута без да може да се изфорсира и отново загасна, след това въобще не можа да припали. Някакво мнение по въпроса?
  9. Релето се оказа повредено, както писа колегата това е Реле 208 на първият ред последното. Но искам да попитам дали е възможно релето да се повреди по време на движение и не е ли само да подава ток докато запали колата ?
  10. Благодаря много, ще гледам да се справя!
  11. Благодаря ти, нямам уред, но ще гледам от някаде да намеря, а ток има ли значение на коя клема да подам
  12. Не съм в БГ във Валенсия съм. И тук сервизите дерът кожа за това трябва да локализирам и съответно да отстрана проблема сам. Предпазителите всичките са здрави, най напред започнах от тях, а релето както вече пиасах назнам как да проверя, но като си сложа пръста на него и дам на контакт чука, но незнам дали може да чука и пак да му има нещо.
  13. Лампата не светва нито за секунда на контакт, нито докато върта на стартер, а за 12V. незнам на коя клема да подам има 4 на едната влиза кабел чълт с зелена ивица, кафяв и другите два са по тънки лилав и зелен (те не са, със сигурност защото са доста тънки за 12V ), жълтия с зелена ивица трябва да е масата а кафявия за плюса, но несъм сигурен дали е така. И ако някой е сигурен че е така, може ли да подам директно ток с два кабела един на маса и един на плюс и ако работи помпата да си прибера колата до вкъщи, че съм я зарязъл на кофти място.
  14. Това го намерих в един Форум на Форд. Имали такъв изключвател и Ауди А4 и ако има къде се намира ?
  15. Имали възможност да е повредено релето, но като дам на контакт да цъка и как да го провера
×
×
  • Create New...