Jump to content

passat 1.8 adz

Members
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    passat

passat 1.8 adz's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Искам да Ви разкажа историята на една гаранция на предни амортисьори в сервиз D&N Подуене, София. Карам VW Пасат 96г. На 21.04.2006 година си смених при тях предните амортисьори, лагерите и тампоните. Амортисьорите са газови AL-CO, а тампоните (опорите) и лагерите са Лемфьордер. За това платих 284 лева, както се вижда от сканирания документ. Поисках гаранционна карта, но ми казаха, че с получения документ имам 2 години гаранция. Малко се учудих, че никъде не пише нещо за гаранция, но понеже изглеждаха убедителни, просто повярвах и си тръгнах. В къщи си записах на ръка горе на листа “гаранция 2 години” главно за да не забравя. 10 месеца по-късно и 8000 изминати километра (САМО!) нещо взе да скърца отпред. Една-две седмици се правих, че не забелязвам, но накрая взех въпросния документ и отидох в D&N. Беше точно в края на работния им ден и затваряха. Разказах им набързо за скърцането. Поискаха гаранционна карта. Дадох листа и приемчика го огледа с голямо подозрение, отбелязвайки, че нещо не е наред с това и да му дам гаранционната карта. Казах му, че такава нямам, описвайки случая. Той ми съобщи, че трябвало поне да имам печат “24 месеца гаранция” на листа. Аз взех малко да се ядосвам, защото както виждате от сканираното, имам си печат от сервиза, има номера на частите, номер на автомобила, майстор поставил детайлите и дата, така че очевидно е трудно да се фалшифицира. От къде да знам, че трябвало да има и втори печат. Приемчика ми каза: на частите, пред които пише “Н”, означава, че са “наши”, т.е. техен внос и за тях гаранцията е 2 години, а за другите е 1 година (запомнете тази версия, ще видите друга по-натам). Казах, че са ми казали друго преди година, но това не го трогна – нали нямам гаранционна карта. Разбрахме се да отида на другия ден и да ме качат на шок-тестер. Така и стана – оказа се, че амортисьорите са наред и после ме качиха на подемника. Момчетата само натиснаха гумите нагоре и се спогледаха притеснено – оказа се, че тампоните (опорите) са тотално заминали (само за 8000 км съвсем културно каране!). Освен тях намериха съвсем лек проблем в десен кормилен накрайник (запомнете ДЕСЕН). Отидох при шефа и той каза: “Опорите са заминали, но не виждам гаранционна карта.” Разказах всичко наново и след известно време и сверяване, той реши да ми повярва. Каза, че ще ми оправи безплатно опорите (с тон все едно трябва да съм му благодарен вечно), но само ако оправи и кормилния накрайник. Попитах защо и той заяви, че в противен случай отпада гаранцията. Стори ми се нечестно, но попитах колко е ремонтът на десния кормилен накрайник. Отговори, че ще струва 140 лева!!!!!!!!!!!!!!!!!!! След 15 минути спор (все пак накрайника струва 15-18 лева и не се сменя чак толкова трудно), аз се примирих, че ще ми сменят тампоните безплатно и няма да имам повече гаранция за нищо. По-интересното в случая беше, че шефа каза, че гаранцията на амортисьорите била 2 години, а на другото – 1 година (точно обратната версия на версията на приемчика). На третия ден отидох в 16.15 със записан час за 16.30. Чаках до 17.15 и накрая направих проблем, за да вляза. Смяната стана за 20 минути. Помолих момчетата да хвърлят един поглед на предницата. Те ми казаха, че има съвсем лек проблем в ЛЕВИЯ кормилен накрайник (помните ли предишната версия на другата смяна майстори). Това е, пък си помислете и поразпитайте преди да посетите D&N, това е моя съвет. Ако все пак отидете – гледайте ги в ръцете и не приемайте нищо на доверие.
×
×
  • Create New...