Jump to content

Roswen

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Roswen

  • Рожден ден 3.07.1989

Друго

  • Kaра
    Audi a3 1.8T AGU

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Oriahovo

Контакти

  • Skype
    swen-orehovo

Roswen's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. А защо след като казва, че му пуши бяло, губи антифриз и т.н. всеки му препоръчва да си смени тъблото? Според мен колата си прегрява и нищо му няма на таблото. Вече причините може да са термостат, който не отваря, температурен датчик и т.н. Мойто скромно мнение е, че най-вероятно гарнитурката си е заминала и нищо чудно и шлайф на главата да се наложи. И дано се разминеш по-тънко! Върви по-бързо при някой читав майстор, че така като гледам хич не са ти розови нещата! Успех!
  2. Крушките за късите ти светлини са H1, дългите са H7. Препоръчвам ти да сложиш само на късите, защото аз слагах и на дългите и не съм особено очарован. Виж за късите вършат страхотна работа.
  3. Roswen

    Чип тунинг

    Ще говоря от личен опит. Мерцедес c220 cdi, 125 к.с., изминати вече около 40 хил. км. без общо взето никакви проблеми. Единственият такъв беше съединителят. Но на кола, вероятно над 200 хил. км., смятам че така или иначе си му е дошло времето! Засичал съм ускорение, вървеж и максимална скорост преди и след интервенцията. Разликата от 0-100 беше около 2 секунди, максималната скорост с приблизително 20 км/ч по-висока. Не бих нарекъл това "ПЛАЦЕБО ЕФЕКТ" в никакъв случай! Като усещането за ускорение след remap-a беше меко казано силно осезаемо! Все едно се бях качил на друга кола, а усмивката ми неволно беше до ушите. Кеф неописуем! В момента карам а3 1.8т, моторът ми е ревизиран, единствено турбото ми има кофти аксиален луфт. Но след смяната му - задължително чип тунинг! А именно от тук идват и повече от негативизмите относно чип тунинга! Ремапват си неревизираните коли, чиито мотори и турбини Бог знае в какво състояние са, после чип тунингът им бил виновен!
  4. Интересувам се от задни пружини за Ауди А3 и ако има в наличност - цената им. Благодаря!
  5. Ако e помпа-дюза и ти се наложи да сменяваш дюза, поради "висококачественото" ни гориво, тогава ще си говорим пак. Съединител си заминава на всяка кола, на коя по-рано, на коя по-късно и този на дизеловия автомобил е по-скъп, до колкото знам. И аз карах дизел, при това common rail, не искам да кажа, че дизеловият агрегат е лош, всяко нещо има своите предимства и недостатъци, въпрос на предпочитания.
  6. Според мен разходът е доста приличен за кола с тази мощност. Аз му сложих газов инжекцион и ми дава смесен разход 9,засичал съм го неведнъж, като сигурно 40% е само градско (като разлика във вървежа, поне аз не усещам). До сега не съм чул бензинов автомобил да гори по-малко или колкото дизелов, така че не знам защо изобщо правите тези сравнения. А и колеги да не се залъгваме, всеки иска да носи 2 дини под една мишница, ама за съжаление не става! Хем искате мощни коли, хем да не харчат. Меракът се гаси с пари. Вземи 1.9TDI, но вървежът не е същият като на 1.8T, знам го от личен опит! А и съм почти сигурен, че ако си със що-годе добър газов инжекцион и по-малко пари за гориво ще даваш. Отделно, че поддръжката на дизеловия мотор е по-скъпа от тази на бензиновия.
×
×
  • Create New...