Ще говоря от личен опит. Мерцедес c220 cdi, 125 к.с., изминати вече около 40 хил. км. без общо взето никакви проблеми. Единственият такъв беше съединителят. Но на кола, вероятно над 200 хил. км., смятам че така или иначе си му е дошло времето! Засичал съм ускорение, вървеж и максимална скорост преди и след интервенцията. Разликата от 0-100 беше около 2 секунди, максималната скорост с приблизително 20 км/ч по-висока. Не бих нарекъл това "ПЛАЦЕБО ЕФЕКТ" в никакъв случай! Като усещането за ускорение след remap-a беше меко казано силно осезаемо! Все едно се бях качил на друга кола, а усмивката ми неволно беше до ушите. Кеф неописуем! В момента карам а3 1.8т, моторът ми е ревизиран, единствено турбото ми има кофти аксиален луфт. Но след смяната му - задължително чип тунинг! А именно от тук идват и повече от негативизмите относно чип тунинга! Ремапват си неревизираните коли, чиито мотори и турбини Бог знае в какво състояние са, после чип тунингът им бил виновен!