nicksp

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About nicksp

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A4 TDI

Персонална информация

  • Gender
    Male
  1. Поздрави на силистренската група 😅
  2. Здравейте хора, Напоследък като карам усещам че на колата ѝ трябва повече газ, казаха ми че вероятно турбото е задръстено с боклуци. Въпросът ми е някой от вас чистил ли е турбо на 2.5 TDI и има ли нещо по-специално в сравнение с по-масовите 1.9 TDI?
  3. Споделям, в случай че някой друг получи същия проблем. Оказа се, че таблото си е наред. Издърпах акумулатора. Проверих всички бушони, три от които се намират при релетата под волана, в дъното над педалите; също извадих таблото и го включих обратно. След всичко това дисплеите и приборите тръгнаха отново. Засега
  4. Здравейте! Преди няколко дена сядам да запаля и като завъртях ключа таблото не светна. По-точно светят само иконките по средата на циферблатите за скорост и обороти, както и тези на мигачите. Дисплеите обаче не работят и никой от приборите не отчита (волтаж, масло, нафта и т.н. -- таблото ми изглежда така). Пробвайки да запаля, двигателят тръгва за около 1-2 сек, след като притихва. Акумулаторът е нов. Когато съм на ключ, всичко останало в колата работи (осветеление, фарове, мигачи, стъкла, врати, радио, климатик) освен трите дисплея на таблото и приборите. Днес успях да се вържа с VAG-COM, който отчете грешка на имобилайзера и "open or shorted to plus"/"open or shorted to ground" при двигателя, климатика и ABS-а. Пробвайки отделните компоненти, с някои не успя да се върже (от electric subsystem). От ровенето в google видях че подобни проблеми при други модели са от някакво реле, но не открих нищо конкретно. По време на гъстите мъгли колата стоя паркирана около седмица, възможно ли е някъде да се е кондензирала вода? В момента съм изчерпан от идеи.
  5. Цитиране на предходен пост! Мерси, ще пробвам. Наистина мислех че това време е отминало.
  6. Цитиране на предходен пост! Не съм ходил на автомивка и не съм мил с водоструйка или пароструйка. Помислих, че е съвет как да махна остатъчното лепило без да изстържа боята.
  7. Цитиране на предходен пост! Имам водоструйка, ще пробвам с нея.
  8. Това ли е единственото място? Прилагам снимков материал:
  9. Здравейте, От началото на лятото карам A4 2001 комби. Вчера видях, че някой селянин/циганин ми е тафил задното лого (логото на капака на багажника). Останали са само следите от лепило и леки драскотини в едната част (по което съдя, че някой го е махнал, а не се е отлепило сам?). Обмислям два варианта: 1. да разкарам оставащото лепило и да карам без лого; 2. да намеря отнякъде лого и да си залепя. Изглежда, че тези логота са метални. Някой знае ли откъде мога да намеря такова лого (Илиянци)? Някакви други съвети?