Здравейте вече мога да Ви нарека колеги. Преди близо месец се сдобих с 80 B4 95 година 2000 кубика 90 коня и оттогава започвам да си мисля, че само ме е чакало да го взема и започнаха проблемите. Първо да кажа, че по двигатели не разбирам много просто мои наблюдения. Първо направи проблем с паленето на бензин оказасе скъсана мембрана и смесва газ с бензин и на газ върви нищо и няма на безнзин натискам педала няма никои и изгасва проблема беше решен. Второ меката връзка(мисля така се нарича) на средата на предните врати се скъса сега понеже и аз незнам какво да правя да я заваря или сменя проблема се решава след ръчното и поставяне след изваждане. Трето и може би най което ме притесни беше значи взел сам я преди месец в началото мерак или какво, но не ми направи такова впечатление, но колата си пушеше доста. Приятели ми казват това е конденз, това не била загряла или др. Да, но тя загряла студена на газ бензин си пуши, докато не започна да чука в двигателя нещо мисля си клапани ли какво не знам, но си чукаше запалвам започваше да чука и след минута се успокояваше, да но започна да чука и при загрял мотор при студен не се обажда, а при топъл си чука. Друго нещо което ми стресана беше, че при студен двигател и запалването му просто буквално искаше да излиза от коша си, всичко утихваше след 3-4 мин на запален мотор. И днес вече беше капака, чакаи да проверя маслото като съм я карал не повече от 500-600 км от както съм я взел и като я взимах си имаше масло, но си беше за смяна и вдигам щеката долу една капка, бърша с парцала слагам напълно суха, лампа за масло не е светвала. И вече незнам какво да правя като вървеж колата не мога да кажа, че има разлика върви си, да съм я настъпвал нормално. Прочетох теми тук за горене на масло и си мисля, че може би отивам на ревизия на главата или дано не нещо по сериозно. И молбата ми е да ми препоръчате сервиз в Габрово който могат да свършат тази работа и ако може някаква цена. И дали е възможно проблема да е по-голям отколкото си мисля. Поздрави