Jump to content

kartal

Members
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    4F C6

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Bulgaria

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

kartal's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Изтрих всички файлове различни от mp3 и захапа както си трябва, предполагам се опитва да сканира всичко и да вземе id3 таговете, продължителност и т.н. и като стигне до някой, който е с име на кирилица или не е точно mp3-ка и забива и не продължава сканирането.
  2. Директориите са 4, 2 от тях се показват другите 2 ги няма. В основната директория някои файлове липсват, анализирам каква е разликата между тях, кодирани са с различни версии на lame, но едва ли е от това, нямат и дрм протекшън... Имах някакви файлове на кирилица по директориите, освен това да го сбъркало, ако не е от това ще енкодна по различен начин и ще видя кое се плейва и кое не, може да е нещо с битрейта или нещо друго по енкодинга. Иначе cd changera и AMI-то са вързани едновременно и си превключвам между тях без проблеми, но нито кабела е с мост, нито съм настройвал нещо от VAG-а, важно е че работи, пък точно как не знам, може да е някаква магия
  3. Кабелите, които ми прати ги огледах хубаво, но такова мостче нямаше. Само 3 крачета имаше свързани, 4ти пин и на 2та изхода беше празен. Явно по някакъв друг начин го разпознава, защото си излиза като отделно устройство и мога да го сменявам с кликане на "media" бутона или като го избирам с въртене на главния бутон. Няма и грешки във VCDS-а и затова предположих, че е някакъв plug'n'play. Между другото забелязах нещо друго, не всички mp3 файлове, които са на флашката излизат на екрана, някои просто липсват. Не зная дали е от имената на файловете или от начина по който са енкоднати mp3-ките, ще поекспериментирам малко по темата, но ако знаеш нещо по въпроса може да ми спестиш тази занимавка...
  4. Сигурно е писано по темата, но не открих това, което ме интересува. Ксеноните ми светят прекалено слабо и жълто (може да е от старост, може да е заложено така в завода, а може и да са сменявани преди мен), и в съчетание с напреднал стадий на недоскив от моя страна се получава кофти усещане при шофиране нощем. Може ли да се подменят само крушките и ако да какви трябва да бъдат като спецификация и евентуално от къде могат да се поръчат/закупят оригинални/алтернативни такива? Благодаря предварително!
  5. Този продавач мога да го препоръчам горещо, пратката дойде на следващия ден след поръчката. Изпраща диск с инструкци, отделно на сайта му има също линк към форум с инструкции, но те са почти същите като тези, които е постнал Sky в началото на темата, дори може би са за по-стар модел или нещо такова, тъй като там препоръчват да се прави някакъв мост между 1 и 4 краче на буксата за AMI-то. При мен разликата беше, че нямаше нужда дори да връзвам VAG-Com, интерфейса си го откри и намести само, може би е някакъв plug'n'play. Работи перфектно, като при превключване с радиото или CD чейнджъра или въобще изключване от контакт си пази не само до коя песен е стигнало, но и точно на коя секунда. Идеално е много съм доволен. Благодарности на Sky за напътствията и добрата тема!
  6. Когато я взех, беше със сменена скоростна кутия (втора употреба). Иначе превключва мазно, леко и без удари и придърпвания. Издирих майстора, който е сменявал скоростната кутия и каза, че маслото било на ZF не мога да се сетя точно какъв тип е било, но помня че каза нещо за някакви бели туби. Разпитах за този майстор приятели и казаха, че бил добър и ги разбирал нещата, но тъй като от автокъщата е била поръчката може да е имало ограничение в бюджета и за да минат по-тънко може да е спестил я масло, я някакви настройки по компютъра. Между другото се сетих, и че на един баир ми го направи това, т.е. на изкачване без да се сменя предавката без промяна на подаване на газ се сменяха оборотите пак в подобен диапазон. Да предложите някой капацитет по тези скоростни кутии да отида да я погледне?! На Мишо какви са му координатите?
  7. Предавките не се сменят, примерно лек наклон спускане на 5та през цялото време, оборотите играят от 1000 до 1300 постоянно, педала на газта не се пипа, нито този на спирачката. Не е и от стрелката на оборотомера тъй като проверихме и закачена на кабел във vag-com също ги менеше. Каква може да е причината, скоростна кутия, масла в скоростите или някаква друга дивотия?
  8. Имам няколко питанки, леко специфични, но предполагам може някой да се е сблъсквал с подобни. Значи като отпусна газта на някое нанадолнище независимо на коя предавка е, ако оборотите са между 1000 и 1600 започват да играят в рамките на около 300 оборота докато трае спускането, това нормално ли е за автоматите? Някой знае ли дали има някакъв начин да се настрои като се отвори шофьорската врата да се отключат и всички останали както и багажника, че почна да ми става досадно с това цъкане на копчето за отключване. И последно питане относно 1 датчик за температурата, даваше го като грешка в компа, по елзата излезна, че е на турбината (059906088A), но се оказа, че този датичк е ок. По пътя на логиката стигнахме до друг датчик, който е долу на дпф филтъра (038906088D), оказа се че е той. И двата датчика са за температура и изглеждат еднакво с разликата, че този долу е с около 5 мм по-дълъг и тъй като бях взел вече този, който е за горе го сложихме него, влезна си без проблем тъй като е по-късичък, грешката не се показа повече. Та въпроса ми е за какво служат тези датчици въобще и да си сложа ли този, който си е по книжка.
  9. Преди малко ъпдейтнах до 5570 без никакъв проблем по описания от VessQ7 начин. Единствено 2ри диск уж го прочете и намери някакви модули, но не пожела да селектира никой от тях за даунлоад и съответно инсталиране след това, така че само диск 1 и 3 влезнаха в употреба. Процедурата отне около 45-50 мин с помотването и цъкане из менютата от любопитство.
  10. Днес минах през Влади и ми направи процедурата с ProTec-а директно в двигателя, след 1-2000 км ще споделя как е, дано да има ефект. Благодаря на всички за бързите отговори и напътствия!
  11. Принципно само скъпия дизел на ОМВ наливам. За момента мисля, че не прави проблем, но тъй като съм й навъртял само 300 км, не мога да преценя кое може да е проблем и кое не. Сори за ламерския въпрос, но как да захраня директно двигателя с ПроТек-а?! Или като отида да си я купя там ще ми обяснят или може би най-добре в сервиз да я свършат тази процедура... ПС предполагам за това става въпрос Моят сайт, но навсякъде я пишат, че се сипва в резервоара.
  12. Някъде по-горе стана дума за запушени и полузапушени дюзи и третирането им с разни добавки, но така и не намерих точното място, затова се извинявам предварително, ако се получава повтаряне по темата. Моя проблем в кратце, A6 3.0 TDI 2007 г, показания на дюзите 72-77 канал: Address 01: Engine (4F0 910 402 E) 17:24:56 Group 072 6.0 ms Time Corr. 8.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 17:24:56 Group 073 2.0 ms Time Corr. 10.0 ms Time Corr. 4.0 ms Time Corr. 17:24:56 Group 074 12.0 ms Time Corr. 28.0 ms Time Corr. 12.0 ms Time Corr. 17:25:47 Group 075 32.0 ms Time Corr. 30.0 ms Time Corr. 12.0 ms Time Corr. 17:25:47 Group 076 16.0 ms Time Corr. 18.0 ms Time Corr. 8.0 ms Time Corr. 17:25:47 Group 077 4.0 ms Time Corr. 14.0 ms Time Corr. 12.0 ms Time Corr. Ако замерването ми е правилно мисля, че назрява проблем в 74 и 75. Какво бихте ми препоръчали? Добавка или смяна на проблемните дюзи?
  13. Ясно, моята е 3450, ще трябва да се ъпгрейдва... В ebay.de намерих AMI за около 400 евра, а Dension-а е на цена 719 лв. доста солено за удоволствието да се слуша mp3-ки от флашка или SD
  14. От около седмица съм собственик на А6 3.0 2007 г. и забелязах, че CD чейнджъра чете само аудио дискове (което ми се струва напълно нормално всъщност). След много ровене в този форум стигнах до извода, че xcarlink, grom, dension и т.н. май не вървят с MMI 2g (освен ако не съм чел достатъчно задлъбочено и съм в грешка). Явно правилния път е AMI, но проблема е от къде може да бъде закупен?! Ако някой има идея нека сподели, благодаря предварително. ПС също така каква трябва да е версията на MMI за да работи без проблеми с AMI-то, защото моята мисля, че е леко позастаряла с времето...
×
×
  • Create New...