Кофти тръпка колега , кофти...И аз се надявам да не е турбината , но знае ли човек.Ако трябва да съм честен аз лично мисля (поне от това което съм чел) , че 1.35 бара са малко в повече за оригиналната турбинка КО3 , но така са настроили колата в Швеция където я е карал предишния собственик.Надявам се да не е сдала багажа и мойта.Другата седмица ще имам време да поразглобя колата и да огледам по обстойно за пробиви по турбо пътищата , вакуумите и така нататък.Та докато ровя може да сваля и турбото да го видя и него макарче хич ме няма при турбо компресорите.Та така за сега остава въпроса как да прескоча клапан N75 и да тествам дали не ми е умекнал уейстгейда.Иначе да отблежа че смених температурния датчик , заради който ми отчиташе постоянна грешка но промяна няма макар да бях чел , че той бил вързан директно към ECU-то и можел да доведе до ограничаване на налягането.Както и да е аз продължавам да ровя за информация , а ако някой има инфо с което може да помогне-добре е дошъл