Jump to content

Jefferson

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.8t

Персонална информация

  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Jefferson's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. И така за момента стигнах до ключов момент в търсенето на пробива.Забелязах , че картерната вентилация ми е напълно раздробена и предполагам че от там идва проблема.За сега си намерих пластмасовата час излизаща от картера остава само да намеря и тройника към който се свързва , че и него го нямаше вече никакъв.Надявам се че цялата драма ще приключи като сменя нужните съединения.
  2. Кофти тръпка колега , кофти...И аз се надявам да не е турбината , но знае ли човек.Ако трябва да съм честен аз лично мисля (поне от това което съм чел) , че 1.35 бара са малко в повече за оригиналната турбинка КО3 , но така са настроили колата в Швеция където я е карал предишния собственик.Надявам се да не е сдала багажа и мойта.Другата седмица ще имам време да поразглобя колата и да огледам по обстойно за пробиви по турбо пътищата , вакуумите и така нататък.Та докато ровя може да сваля и турбото да го видя и него макарче хич ме няма при турбо компресорите.Та така за сега остава въпроса как да прескоча клапан N75 и да тествам дали не ми е умекнал уейстгейда.Иначе да отблежа че смених температурния датчик , заради който ми отчиташе постоянна грешка но промяна няма макар да бях чел , че той бил вързан директно към ECU-то и можел да доведе до ограничаване на налягането.Както и да е аз продължавам да ровя за информация , а ако някой има инфо с което може да помогне-добре е дошъл
  3. Такаа значи грешката точно е 17964: Charge Pressure Control: Negative Deviation , което в превод не е точно това което бях съм написал по-горе , но в аутодатата нименованието и е друго.Забравих да спомена че имаше и друга грешка 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High.Днес си кракнах програмата понеже до сега не беше и изчистих грешките.От начало като подкарах колата не искаше да качи повече от 0.6 бара.След като я загасих и запалих налягането стига 1.00 бар пик и държи 0.9.След повторна диагностика вече грешка 17964 няма.Започвам да си мисля , че най-вероятно проблема е в този клапан N75 за , който всички говорят , но който си нямам представа къде се намира и как изглеждаАко някой може да помогне със снимков материал ще съм много благодарен и да ме светне как мога да 'прескоча'' клапана за да видя в него ли е проблема.Благодаря предварително. пп: Чудех се възможно ли е ECU-то да регулира налягането чрез този клапан заради некачествено гориво?
  4. Така колеги нека започна с това че се извинявам за поредната подобна тема.Знам че във форума има доста подобни теми , но така и не успях да намеря отговора който търсих.Първо нека ви опиша моя случай.Колата както се разбира и от заглавието на темата е Ауди а4 1.8т от 99г и мисля че кода на двигателя беше APU.Колата е с чип и афтърмаркет разтварващ клапан.Турбото е си е оригиналното ко3 и до момента беше настроено на около 1.3 бара.Имам колата от едва месец и малко , и в началото си държеше налягане от 1.3(има бууст метър с който мога да следя налягането).Напоследък обаче обърнах внимание че налягането се качва едва до 0.8-0.9 , като още преди да обърна внимание ми се струваше , че колата не лети както преди , но си мислех че просто свиква с вървежа.Вързах я към VAG COM и гледам има записана и грешка , че зададения лимит на налягането не е достигнат или нещо подобно.Изчетох доста матриал из форума и първото което направих беше да натегна разтоварващия клапан.За съжаление нямаше промяна.И тук идва момента където ми трябва помощта на по-вещите в областта.Искам съвет как да тествам дали уейстгейта е наред или е умекнал и дали нямам пробив някъде по турбопътищата.Принципно когато турбото започне да надува здраво има едно така да го нарека свистене , но го отдавам на спортния филтър тъй като ми се струва , че и преди когато налягането си беше високо свистенето беше същото.
  5. Честно казано като опитвах с резервния ключ стветваше лампата за имобилайзера , но с другия не е светвала и за миг.Според мен нещо се е било гъгнало временно по електрониката и аз не знам защо , но след като свалих акумолатора за повече време се е оправило.Просто след това колата най-вероятно беше доста добре одавена и за това запали трудно.А може и проблема да е дошъл от ниското напрежение в акумолатора тъй като след като го включин към зарядното видях , че няма почти никакво напрежение.А тези дни като ми остане повече време ще прегледам и клемореда може наистина да има проблем в него.
  6. Всичко вече си е наредЗа жалост не можах да стигна до заветните клеми понеже не можах да намеря подходящ инструмент да сваля гайката на волана.За сметка на това свалих акумолатора и го включих да се позареди тъй като от въртенето беше паднало напрежението в него.След поставянето му обратно пак не яеше да пали и не знам дали от многото натискане на бутоните на дистанционното или просто така но запали.Със сигорност в най-скоро време ще сваля и почистя и въпросните клемички за да няма ядове в бъдеще.
  7. Не миля че е клемореда , тъй като до мемента е нямало каквито и да е признаци , но все пак не изключвам напълно проблема.Сега отивам да се захващам за работа и после ще пиша дали съм разрешил проблема или не.
  8. Благодарско за това че ме насочи към полезната тема.За съжаление в мометна не разполагам с всички нужни инструменти , но утре други ден ще извърша интервенцията да видим дали от там идва проблема.
  9. Здравейте колеги , днес на обяд се сблъсках с един доста неприятен проблем.След като се опитах да запаля колата запали и след секунда де угасна.Отначало не бя забелязал , но при повторен опит забелязах че и таблото не свети-не отчита нивото на бензина , борд компютара не свети.Само няколко индикации светят-едната е за маслото ако не се лъжа ,а другата е жълт триъгълник.Опитах отново да запаля и ефекта беше същия.Пали на момента , но след секунда-две гасне.Последния път когато я карах беше миналия ден и всичко си беше ок.Колата е Ауди а4 1.8т 99г фейслифт с чип.Имам я от едва няколко седмици и не съм добре запознат с проблемите при модела.Живея в Пловдив и ако някой може да помогне ще съм много благодарен.
×
×
  • Create New...