Jump to content

liubkin

Members
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

liubkin's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Update : вчера намерих майстор който ми смени капилярката, ( старата беше като нова на външен вид) , зареди със фреон по класическия метод със електронната везна, малко масло и сега всичко е перфектно. 9 градуса струя в купето, наляганията в компресора са добре. Явно капилярката е била запушена отвътре в самата тръбичка въпреки че отвън беше като нова. За 30лв цялта процедура и вече се отървах от мъките Благодаря на всички за мненията, без който нямаше да стигна до решението.
  2. Добре, дайте кординати на читави сервизи в Северна България около Плевен , Търново .. ? Колега Дани-Д , накрая ще дойда до Видин ако се наложи.
  3. Търся я в интернет, нещо не мога да намеря точния модел поне в ebay. Гедам че се изважда също със специален инструмент който отново трудно се намира. От къде да си намеря нова и инструмента съответно защото това не е нещо което го има във всеки сервиз? Предварително благодаря
  4. Да клапите са ок, обучавах ги, показва че правят пълен ход отваряне и затваряне. Вчера карах извънградско, след малко обороти климатроника работи нормално, струята е 6-7 градуса. дори като спра колата без обороти продължава да си работи нормално. След като я изгася и я оставя примерно час, тогава пак трябват обороти за да заработи нормално. Изглежда ми сякаш има нещо запушено в самата система което пречи системаа да работи нормално всеки път. Ще трябва да видя въпросната капилярка отново, защото преди нея тръбата която отва към купето е ледена и точно от там спира студеното към купето което няма къде да изчезно просто.
  5. След като форсирам на 4000 оборота и включа в този момент климатроника започва да духа 6 градуса струя, докато преди това охлажда на 15-16 градуса. Ето едно странно поведение което наблюдавам. Когато включа климатроника независимо дали на духалка само или да охлажда, силата на вентилатора винаги е на 11та и 12та степен независимо какви градуси нагласям. Когато форсирам колата и климатроника заработи нормално, тогава като сменям градусите веднага се сменя и силата на духалката, и съответно пада на 4,5,6 но не и на 11-12 . Възможно ли е да има това връзка със проблема на системата, защото четох че има някакъв резистор който управлява силата на духалката, и ако не работел тя се движи на максимална скорост, тоест 11-12 защото така преслачала грешката във него. Не знам каква е връзката, но след форсиране се оправя и силата на духалката както и охлаждането от климатроника. Ако някой има идея за какво става дума и къде да търся проблема за да не форсирам като луд при всяко запалване, моля да сподели
  6. Радвам се че някой все пак отговори. Проверявал съм цялата кола, нямам никаквъ грешки в нито един контролер от колата. Преди малко изпробвах метода на колегата SAG, да карам на 4000 оборота и изключих и включих ECON, започна да работи нормално и в колата стана студ. След като го изключих и спрях колата, после старата песен на нов глас. Добре е че явно има решение и системата работи но какъв точно е проблема защото няма как при всяко потегляне да форсирам на 3-4000 оборота за да искам да започне да духа студено
  7. Никой не иска да погама Вчера направих диагностика на всички компоненти във системата, няма грешки. Ресетнах фабричните настройки , адаптация на клапите, почистване на електромагнитния клапан ( нямаше мизерия ), проверка на капилярката ( чиста ), студено във купето едвам се усеща, дебелата тръба която влиза към купето е ледено студена което значи че системата работи. Възможно ли е нещо по Coding-a на климатроника да го спъва да охлажда в купето защото изглежда всичко по системата работи. ??? Някой със мнение по въпроса ?
  8. Здр, изпарителя ми показва 9 градуса, това е от снощи вечерта, температурата навън беше към 16 градуса. Зареждането на климатика са ми го правили във 2 разли4ни сервиза със специализирана машина за климатици ( обезвъздушаване, зареждане .. ) и си мисля че от Ауди просто си намериха причина да ми вземат парите за зареждане. След като се повреди 1вия компресор ми сложиха нов, работеше 2 месеца както трябва докато не започна да включва и изключва през 20-30 секунди, тогава го хванах че не охлажда. Ходих във един сервиз, промиваха ми инсталацията, казаха че са извадили доста мизерия но нямаше ефект. После на друг майстор, там нов компресор, въпросната капилярка ( там цедка и казваха ) и дехидрататор, нов филтър на купето. Резулат нямаше, компресора не изключва но не охлажда при топло време. Определено се усеша разлика че започва да влиза студен въздух от това да е само на духалка, но сякаш притока на студен въздух не е достатъчен и едвам се усеща ефекта, дори при вентилатор на максимум. Проблема не е , че не искам да ходя на майстор или в парите, напротив искам, но обиколих доста вече и навсякъде едно и също. Както казах вече преди 2 дни от Ауди ме върнаха и миказаха че климатроника работи супер, какво да добавя повече
  9. Сега проверих, дебелата тръба е ледено студена, тънката е лето затоплена. VAGCOM-a ми показва Refrigerant Circuit Pressure 18.8Bar , Compressor Torque 27,5nm. Има много данни който мога да видя по системата но не знам кои са от значение. Миналата година когато ми изгоря компресора, буквално беше станал на мармалад, като го пипнех и падаха от него съчми от лагера в него, възможно ли е нещо да е попаднало във самата система и да е запушено.Компресора ми е сменен Август 2013 и от тогава почти не съм го ползвал тъй като не охлаждаше и после зима съответно. Разбиращ майстор във Плевен или региона някъде че Видин е доста далече.
  10. Благодаря за отговорите. За копресора предполагам че няма проблем защото едната тръба ( не съм сигурен коя от двете ) е ледено студена, а другата е топла, което би трябвало да значи че системата работи, а и във сервиза на ауди не регистрираха проблем при диагностиката. Относно клапите са ми казвали да ги проверя когато навън е примерно 18-20 градуса и колата е загряла, давам ги на LOW и ако вътре влиза хладен въздух, съответно 18-20 градуса а не топло от двигателя значи са ок. Някакъв дръг начин да проверя дали може да има проблем със клаппите?
  11. Здравейте, тази въпросна капилярка къде се намира или ТРВ ? Имам VAGCOM и мога да направя диагностика и да пусна какво показват конкретните датчици и модули по системата на климатика ако някой мисли че това ще донесе яснота по въпроса. Относо включването на ECON и изключването при 3000 оборота , това какъв ефект трябва да донесе защото компресора работи и няма проблеми при него?
  12. Здравейте, прочетох почти целия форум за основните проблеми със климатроника но нищо за сега не ми решава проблема. Компресора работи но не охлажда достатъчно студено. При температура над 22 градуса в колата става топло и климатроника все едно не работи. Вчера бях в сервиз на Ауди в гр.Плевен, от там ми казаха че съм имал със 300 грама повече фреон, съответно направиха го на 520гр но никакъв ефект. Диагностиката не показва никакви грешки. Изчистих електромагнитния клапан, не е и от него проблема. Тръбата която е под предния капак и влиза вътре към купето е ледено студена, към 0 градуса но студеното се губи някъде по веригата явно и се получава ефект все едно климатроника работи на 20% от възможностите си.Вече съм на ръба да сменя колата защото без климатик просто не може. Ако някои има предложения и предположения моля да сподели. Само да допълня, миналото лято сменях компресора, духаше ледено студено за 2 месеца и тогава компресора започна да се пуска и да спира през 30 секунди. Смениха ми го със нов компресор който все още си работи нормално, но така или иначе студено не прави а по скоро малко по хладко от въздуха отвън.
  13. Здр, нова беше турбината. Може и да се заблуждавам в нейната цена защото ми предлагаха и рециклирана и нова а и това беше преди почти година, разликата в цената помня че беше 200-250лв някъде.
  14. Здр, смених турбината във гр. Свищов. Смяната не е евтина защото се сменя маслото на скоростната кутия което е към 1000лв, самата турбина мисля беше 950лв и 300лв за работата която също включваше смяна на масла и смена на един лагер. Общо 2500. В ауди Плевен ми искаха 2000лв са смяна и промивка на маслото, но това нямаше да реши проблема така че по добре не експериментирайте, проблема е достатъчно скъп и е добре да закарате колата на някой които знае за какво става въпрос и който е срещл същият проблем, иначе е само гадаене и ходене по мъките ( финансово )
  15. Придърпването при 60-70км не се оправя с промивка на маслото и смяна както и играенето на оборотите. Промивка и смяна препоръчват във всеки сервиаз на ауди и ти казват "не може да гарантираме че ще се оправи". Имах същият проблем миналото лято. Собственика на сервиза за щастие е имал същият проблем. Проблема се получава от турбината на скоростната кутия, смених я ( не във ауди ) и всичко е ок. Доста често срещан проблем за модела.
×
×
  • Create New...