Jump to content

krasi_soft

Members
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    seat altea xl

Персонална информация

  • Локация
    sofia

krasi_soft's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте,колеги.Колата е еквивалент на Тюран.Проблема се появи изведнъж,изразява се в това че dsg започна да превключва нечетните предавки малко с придърпване от 2ра към 3та и от 4та към 5та.По лощото е че когато започна да спирам и съм на 5или6 когато започне да ги връща към 1ва,между 3и2ра се чува удар откъм трансмисията.И другото което е интересно че това се случва само когато колата е загряла и маслото е над 80градуса в кутията,мерено с ваг ком.Когато е студена няма и помен от този проблем.Моля за някъква насока защото във фирмените сервизи искат да сменявам едно по едно скъпи неща на принципа мислим че е от това,онова,и др.Колата е купувана от магазин и е на 53000км.Маслото е сменено преди 200км. След седем месечно ходене по мъките,най-накрая моя проблем беше решен днес.Човека който реши моя голям проблем се казва Мишо(от ГОРУБЛЯНЕ ),както го знаят хората от Ауди форума.Ходих тези месеци къде ли не,от Сеат аутотехника,през хора от Реебърково, който оправят мултитроници и др автоматични кутий,до Порше запад които ми смениха маслото и филтъра ,срещу скромната сума от 350 лв но преблема не се реши.След уговорка с Мишо преди 2 месеца дойде и моя ред днес.Направихме пълна диагностика на dsg но както и досега навсякъде не намерихме записани грешки.Мишо предложи преди да отваряме кутията да свалим и отворим мехатроника и да видим там наред ли е всичко.Речено-сторено.След като беше свалена мехатрониката и разглобена на всички съставни части(а те бяха МНОГО,МНОГО)клапани,буталца семеринги пулчета болчета и всякъква друга малка гад,която Ханс е измислил.Всичко бе щателно почистено в ултразвукова вана и не искам да ви казвам каво остана във ваната след изваждането на клапаните от нея.След като всичко бе почистено и зглобено, го върнахме на мястото му.Дойде време да сменим отново маслото което беше сменяно от порше запад преди 8000км и Ооо чудо филтъра който извадихме НЕ Е ОРИГИНАЛЕН липсваха всякъкви щампи и надписи които да покажат оригиналния продукт на ауди и фолксваген.Какви ли части и от къде ги взимат щом не са оригиналните?Источихме маслото и го събрахме в прозрачна туба и ОООО пак чудо маслото с цвят на кока кола или на хубав бърбън.Отварям новото масло и какво да видя цвета му като лимонада и мирише на нещо като сладникава но не неприятна миризма а източеното смърди на загорял тиган.Констатация маслото не е сменено?Какво ли са си казали тоя пък иска маслото да му сменяме на толкова малко километри ,я да слогим еди евтин филтър и да приберем 350 лева щом сам се натиска?След като беше сменено и маслото истичихме точно 6 литра,дойде ред на адаптация на кутията и тест по Цариградско шосе и ооо чудо за пореден път,няма и помен от моя проблем.От всичките притеснения през които минах за смяна на мехатроник за 3600лв-добре че не можех да си го позволя(АУТОТЕХНИКА) смяна на масло за 350лв(ПОРШЕ ЗАПАД)най-накрая притесненията ми престанаха срещу една скромна сума която можеш да изхарчиш за 2 стека цигари и еди 12 часов ден проблема изчезна :biggrin ,благодарение на един наистина рабиращ и грамотен интелигентен човек а именно МИШО.Шапка ти свалям и искрено ти благодаря.И накрая малко снимки от операцията.Приближете снимките на ултразвуковата ваничка и ще видите какво падна от клапаните.Успех на всички които имате някъкви проблеми с автоматиците.За мен човека вече е само един.
  2. За драстично утихване на мотора използвайте двутактово бездимно масло.Разликата е огромна ,аз съм спомпа дюза и слагам доза 5мл на 1литър,за моторите с роторна помпа може доста повече.Освен смазочни своиста има и почистващ ефект върху дюзите.
  3. Карам сеат алтеа 2.0тди.Познат ми каза че сипва двутактово бездимно масло,с цел по добро мазане на елемента помпа-дюза.Маслото почиствало и нагари.Реших да пробвам защото имам някъкъв проблем с дюзата на 4ти цилиндър,и сипах двутактово синтетично бездимно на РЕПСОЛ ЗА 13ЛВ.Дозата която ми препоръчаха е 5мл на 1литър.Сипах нафта за 20лв и налях 50мл (малко повече от колкото трябва,ама ми малееше)и излезнах на магистрала Люлин.Стигнах до Перник и от там обратно.Разлика има- високочестотното чаткане на помпа дюзата намаля и стана по-приглушено.Показанията на дюзата с която мисля че имам проблем преди да добавя маслото беше +1.56другите бяха в норма.Колата притрисаше на празен ход.След изразходването на навтата я закачих на ваг-кома и познайте какво беше показанието на проблемната дюза?Дюзата беше в нормата -0.56.Смятам че хомеопатични дози двутактово масло вършат по добра работа от добавки за ежедневно ползване за по 20лв.
  4. Здравеите колеги,нов съм във вашия форум и карам сеат алтеа 2.0тди пд 8клапана от 2008.Колата съм я купувал чисто нова.В момента е на 60000км и от няколко месеца започна да притриса,оборотите не мърдат,двигателя немърда но в купето притриса.При проверка с ваг ком виждам две обезпокоителни неща.Първо на 4ти канал синхронизацията е -2,не съм я гледал колко е била като нова.Второ при студен мотор на 13канал дюзите показват 1 -0,28. 2 -0.85. 3 -0.52. 4 +1.58 това са цилиндрите.Когато загрее на 90градуса резултата е друг 1 -0.56 2 -0.14 3 -0.9 4 +0.56.Когато е студена не усещам тресене но когато загрее се усеща.От всички теми които съм прочел до сега във всички форуми,стигам до заключението че след определени километри започва това тресене.Аз за себе си правя следната диагностика,центровката на валовете се измества (най-вероятно се разтяга малко ангренажния ремък) и помпа дюзите се позацапват от хубавите горива.Това от мен като първо включване в вашия форум.Успех на всички.
×
×
  • Create New...