Jump to content

Емка

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди А4 Б6

Персонална информация

  • Локация
    Казанлък

Емка's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. То не само по автокъщите да внимаваме а навсякаде , че всеки се е увълчил и играе играта прееби другарче, че и аз май изгорях ....
  2. Колеги Здравейте,значи днес съм пръснал цялата кола/незнам как ще я събера:)/ Измих интеркулера.. и всички тръби до него.. имаше наличие на масълце по тях .. пробвах оста на турбото усеща се лек луфт когато го мърдам нагоре и надолу, а навътре и навън няма наличие на луфт .. понеже съм нов и нямам понятие кое от двете е нормално , всеки майстор който питам казва различно мнение .. та ако има по компетентен нека каже да знам какво случва.Как мога да разбера дали ЕГР-а ми е наред, измих го добре,семерингата беше станала от гума на пластмаса и от там ми сълзеше, после забелязах че дупките които са отстрани под шапката от едната страна е запушена с черен силикон и аз го махнах защото едвам се държеше в последствие на миенето, има още малко нагар мисля да го изтържа внимателно с ножче/дали е правилно или някакъв препарат да ползвам/, колата я купих скоро имаше омасляване и преди да им направя обслужването реших да направя и тази процедура уж всичко да е наред, но да видим. Ако съм сгрешил нещо извинете ме , не е нарочно .. просто съм нов.Благодаря.
  3. Ще ти кажа тези дни , какво се е случило с моя ЕГР .. и ще прецениш.
  4. Купих я на 30.04.13г...сега ще я обслужа на пълно както трябва ..маслата,ремъците,ролките,антифриза,термостати,водни помпи,Егр-а ще почистя,гарнитура имало някаква с някакъв О-пръстен ще сменя.. и така, всичко както му е реда.. и ще пиша.. то по скоро май омасляването е от ЕГР-а и е опръскало към турбото ама да видим ..ще пиша, хубав ден на всички.
  5. Здравейте, незнам какво е но се надявам някой да каже който има опит.. А4 1.9 ТДИ 131к.с. 2003г.10м. - махнахме капака на двигателя и има омасляване около ЕГР клапана,после се оказа че има и масълце по тръбите на интерколера .. и незнам какво да правя..купил съм я преди 10 дена.. .. и ще им сменям маслата,незнам последно кога са сменяни дали изобщо са сменяни ..източи се 2 литра и 200-300 грама от двигателя днес, маслото е на Фукс 5-40 ГТ1 което ще налея сега, и ако го гори пак какво правим ..филтри ремъци всичко ще сменям за това е разглобена отпред и се натъкнахме на тази гледка/грозна гледка/ .. моля за съвет
  6. Емка

    Климатроник

    Здравейте колеги, извинявам се че пиша толкова късно но бях зает и нямах време за колата , та сега за въпросния климатроник .. на Ваг-Ком показа, че проблема е в винтила за високо налягане .. днес свалих компресора и утре ще го водя там да го сменят този вентил и да му направят профилактика .. и ще напиша веднага какво е станалоо .. Но първия при който отидох наистина беше "майстор" само където ме запали 100 лв за няма и нищо ..чуду голямо.. Перката работи постоянно когато е пуснат климатика.. а това и дори не го знам теста за херметизация ..ще му кажа на тоя уж майстор .. налягане всичко мерихме .. казаха че всичко е Ок .. а това колко фреон събира уж в аутодатата пишело толкова..
  7. Емка

    Климатроник

    Здравейте колеги ,вече 3 ти ден съм собственик на Ауди А4 Б6 1.9 ТДи 131к.с. 2003г.,имам следния проблем , значи заредил съм климатроника с фреон 507 грама така показа на апарата / при закупуването нямаше/ и установихме следното: когато работи на място до 1000 оборота климатроника работи безупречно, но минат ли тези 1000 оборота компресора изключва .. и ни следа от студен въздух .. после като се нормализират оборотите пак включва, какво би могло да бъде според вас .. ни най малка представа си нямам .. и ще бъда много благодарен ако помогнете кой с каквото може.
×
×
  • Create New...