@SunShine - От бубината не отива ток до капачката, дори и с чисто новата бубина. Прочетох че ако датчика на Хол не прекъсва напрежението бубната няма да даде искра. Следващия запозрян, след този датчик е комутатора, но до него не съм стигнал още. Бушоните са проверени. Това че колата ще запали след известно време отпадна, вече седмица е така и я пробвам от време на време. Преди ми го направи този номер, но след смяна на кабели и свещи проблема изчезна. Колегата който споменава че датчика се прецаква след голям пробег - дано това да е така. Колата е на 200К+ километри. Дано след смяната на този датчик да се реши проблема. @kolu - Мисля че мога да меря с уред, можеш ли да кажеш какво имаш предвид? Аз чета от този руски манюъл и там има разни методи за проверка които следвам. Има обаче нещо съмнително - според този мануъл проста проверка с уреда върху бобината трябва да покаже 5 ома. Обаче и новата и старата бубина си показват 0. Някой има ли идея защо така? Точно това измерване ме накара да мисля че проблема е в бобината, но и чисто новата бобина дава същия резултат. Според същия мануъл тествах и датчика на хол, закачам клемите на уреда на бялозелената и бялокафявата жички които влизат в делкото и разклащам автомобила на скорост и контакт, така че да се завърти ринга със отворчетата. В упътването пише че трябва тока да се мени от 0 до 2 волта, а при мен няма промяна (не си спомням точно какво показваше). Според това което прочетох ако датчика на ХоЛ не прекъсва напрежението към бубината то тя няма да генерира искра, дори и да е изправна. Интересува ме дали някой от вас е запознат с методи на тестване на 3те компонента по запалването - Бубина, този пуст датчик на Хол и комутатора. Ако знам как да ги изтествам ще мога да разбера къде точно е проблема, а не да купувам всяка част по отделно, както се случва в момента (датчик на Хол - още 85 лв.) и да пробвам. П.П. В темата на колегата прочетох че комутатора умирал така от един път, точно както при мен. Датчика, според други хора в този форум, намеквал че се разваля и правел проблеми преди да умре нацяло. При мен нямаше такъв проблем, та взех и комутатор (40 лв) и вече се надявам да открия проблема, като започна да сменям частите 1 по 1. Все пак ще е хубаво ако някой каже как да се проверят отделните елементи.