Jump to content

Хахо

Members
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3

Персонална информация

  • Локация
    Варна, Силистра

Последни посетители

509 профилни разглеждания

Хахо's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Проблема беше че неможех да обезвъздуша системата.с часове се мъчихме. Накрая я обезвъздуших за 1 мин с помощта на една спринцовка и маркуче през пробката по обратния ред.
  2. Имам проблем единствено с педала. Стои потънал. След леко побутване нагоре се връща в изходно положение. Ако го натиснеш леко надолу, пада до положение близко до отделяне. Почти нямам ход на педала, но иначе си отделя. Отделя в най долно положение.
  3. Оказа се наистина заминало феродо
  4. Не се върти нито една полуоска. Зад двугателя, откъм купето има отвор и се вижда парченца от феродото излезли навън под формата на конци. тези дни ми предстои свалянето на кутията. Дано няма друго
  5. Здравейте! На скоро се сдобих с моя работен файтон Ауди А6 Ц4 куатро. До скоро имах 80 Б3 куатро и реших да усетя разликата на една площадка (опит за дрифтче с параход). Половин час преди това имаше малко офроуд като мааааалко позатоплих съединителя (даже леко бяз легнал по корем...та една Нива ми помогна) .та....направих 2-3 кръгчета и в един момент усещам че колата се форсира на първа, а не ускорява.Включвам всички скорости, пускам съединителя и нищо, все едно съм на свободна. Като сменям скоростите се чува обичайното прищракване от кутията и си влизат толкова лесно със натиснат съединител, колкото с пуснат. При натискане на съединителя, мисля че долавям звука на помпата. Не се чуват някакви странни звуци.Докато чакам пътната помощ (един приятел със здраво въже) прочетох доста теми,където споменават за евентуално излязло каре и т.н. Не съм се задълбочавал толкова много относно куатрото, но ако е това, не би ли трябвало пак да мога да потегля? Километража не мърда когато я форсирам на скорост. Съединител да замине от раз....не би ли трябвало да се чуват някакви странни звуци? Иска ми се нещата да са " поправи си сам" с помощ от приятел, но бих искал насока къде да търся проблема.! Благодаря предварително!
  6. Здравейте колеги!, Моя проблем се оказа от компютъра. Слаби спойки на чипа. Беше презапоен и сега колата си върви без проблеми.
  7. Проверих буксата, почистих я, напръсках я с контанктен спрей, също така напръсках гнездото където реле 109 влиза и буксите на компютъра.Изчаках 15 мин.и закачих всичко...но нямаше ефект.След около 2 часа отидох да пробвам пак дали ще мога да запаля, след няколко опита запали.Първоначално гаснеше след около 30 секунди и след изгасяне пак не можеше да запали.след няколко исгасвяния запали без да гасне и успях да я закарам в един сервиз на ход.Майстора там ми каза че се съмнява за проблем в компютъра, но е щял да огледа всичко (това му е първоначалното мнение преди изобщо да е погледнал колата).Сега чакам развитие по въпроса.
  8. Смених го...явно съм пропуснал да го спомена.Това беше първото нещо което направих без да ходя на майстор.
  9. Извинявам се за мааалкото закъснение с отговора но бях си забравил паролата, а и след като отстраних проблема, бях забравил че съм писал по форумите.Извинявам се за несериозното ми отношение.Та.....проблема беше че стартера върти, но нямаше признаци че колата може да запали нито на бензин, нито на газ.Помня че със смяната на реле проблемът се отстрани но не помня номера на релето.Сега карам А3 1.9 131 к.с.ПД, и при него релето е 109
  10. Здравейте колеги! Имам Ауди А3 1.9 131к.с ПД, ASZ. Колата гасне по време на движение или на място без значение дали е загряла или не.След това често не иска да запали за известно време. Когато дам на контакт НЕ светва лампата за подгрева а след като всички останали лампи изгаснат, лампата за ESP светипостоянно.В този случай изобщо не пробвам да въртя да запали защото знам че няма да запали.Паля само ако светне лампата за подгрева.Не мога да разбера кога точно го прави това, но ми се струва че проблемите се зачестяват когато е по-влажно времето.През лятото проблема беше утихнал, само от време на време гаснеше по време на движение или на място все едно съм завъртял ключа...без притрисане, но след това палеше без проблем. Сега започна да гасне и да имам трудност с паленето, също както беше пролетта.Също така забелязах че когато карам по бързичко и мина през малко по неравен участък от пътя, колата забива муцуна но след 2 секунди се оправя.Когато се даде на контакт и НЕ светне лампата за подгрева не може да се установи връзка с ECU-то.Не записвагрешки.Веднъж само беше записала грешка но не помня кода, която гласеше че имам проблем с веригата към компютъра, да съм бил проверил кабелите и буксите.Майстора ми каза че дори и когато не светва лампата за подгрева, ток към компютъра отива.Просто не знам къде може да ми е проблема.Ще съм много благодарен ако ми помогнете с идеи къде може да ми е проблема че вече започна да ми писва.
  11. Здравейте!Имам проблем със запалването на колата.Търсих из форумите но не можах да открия нищо.Колата ми е Ауди А3 АГН 125 к.с 96г. със АГУ "РЕГ" Не разбирам много от коли, за това ще обясня точно какво стана.По принцип стартера ми не беше много добре, въртеше бавно, понякога даже не въртеше, но когато изкарам ключа и пробвам отново, палеше.Със нов акумулатор съм.запалих си колата и след като спрях и се пробвах да запаля, не успях.след няколко опита, стартера започна да върти все едно акумулатора е заминал и започна да пуши от стартера и спрях с опитите да запаля.докато опитвах да запаля забелязах, че диодите на ключа на газовото изгасят след 3-4 секунди(д/г когато по принцип колата ми пали). Оправих си стартера, сега е 6.но все оште имам проблем с паленето.не дава признак че иска да запали.Звъннах няколко телефона на газаджии, но докато чуят че газовото ми е РЕГ ми казват да се спасявам и не сам сигурен дали е сварзано с газовото.Колата ми се намира във Варна.
  12. Здравейте!и аз имам проблем със запалването на колата и искам да използвам темата.Колата ми е Ауди А3 АГН 125 к.с 96г. със АГУ "РЕГ" Не разбирам много от коли, за това ще обясня точно какво стана.По принцип стартера ми не беше много добре, въртеше бавно, понякога даже не въртеше, но когато изкарам ключа и пробвам отново, палеше.Със нов акумулатор съм.запалих си колата и след като спрях и се пробвах да запаля, не успях.след няколко опита, стартера започна да върти все едно акумулатора е заминал и започна да пуши от стартера и спрях с опитите да запаля.докато опитвах да запаля забелязах, че диодите на ключа на газовото изгасят след 3-4 секунди(д/г когато по принцип колата ми пали). Оправих си стартера, сега е 6.но все оште имам проблем с паленето.не дава признак че иска да запали.Звъннах няколко телефона на газаджии, но докато чуят че газовото ми е РЕГ ми казват да се спасявам и не сам сигурен дали е сварзано с газовото.Колата ми се намира във Варна.
×
×
  • Create New...