Jump to content

IIVVOO

Members
  • Мнения

    29
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi А4

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

IIVVOO's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Мерси дано да е от това. Губи много течност.
  2. Благодаря за отговорите, ще опитам с уплътнението. Знаете ли какъв е размера му? Чудна работа прави големичка локва като се гледа отпред от лявата страна, сигурно се стича до там.
  3. На въпросния тройник ли колега? Не съм сигурен за уплътненията.
  4. Цитиране на предходен пост! Благодаря за отговора колега. Ако имаш предвид за тройник пластмасовия детайл с маркучите, смених го и него.
  5. Здравейте, Прочетох сходните материали, но не открих описание на проблем, сходен с моя. Имам теч на охладителната течност(антифриз), който се появява периодично и повечето пъти след като автомобила е спрял след пътуване. Количеството на изтеклия антифриз - околи 750мл. Мястото на което се появява локвата - като се застане срещу колата в предния ляв "ъгъл" на двигателния отсек. Имам кора под двигателя. Имам газова уредба, проверени са възлите свързани с нея. Смених водна помпа, смених пласмасовата част с много въводи(не знам как се казваше). Качваха колата на подемници, притегнаха се всички връзки по маркучите...... Направо изпаднах в безисходица! Моля помогнете.
  6. Колега, благодаря ти за отговора. Аз нямам ВАГ-КОМ, но май ще се наложи да отида при друг човек, защото без да искам да обиждам хората от вчерашния сервиз изглежда не им е ясно точно от къде идва проблема. Днес след рекламация на услугата са казали, че клапите се отварят от компютъра(може би от ВАГ-КОМ-а), и са искали да се остави колата за да проверяват клапите като демонтират таблото и/или жабката? Така, че с удоволствие ще прочета твоето мнение.
  7. Здравейте колеги, търсих, но не открих точно такъв проблем във форума, но ако поварям някой съжалявам. Та по същество: автомобила е А4 1995г. ADR 1.8, отскоро от централната конзола, крайните и тези в краката вентилационни отвори на "парното" започна да духа хладен или направо студен въздух. Това при положение, че колата е загряла и при положение, че когато пусна да духа на стъклото от там си излиза нормално горещ въздух. Откараха колата на компютърна диагностика и се оказа, че имало грешка касаеща клапата за студен-горещ въздух изтрили я и всичко О.К. Обаче аз като проверих снощи, въздуха който излиза от гореспоменатите конзоли действително е по-топъл от преди, но все още не толкова горещ като преди и като въздуха излизащ от отвора за стъклото. Моля за вашето мнение.
  8. http://www..org.org/forum/viewtopic.php?f=7&t=831
  9. Заповядай! http://www..org.org/forum/viewtopic.php?f=7&t=831
  10. Мерси колега, акъде се намира този датчик?
  11. Здравейте колеги. Извинявам се, ако дублирам тема, но не открих същата. Имам напукан маркуч на спирачките и се налага смяна, въпросите ми са: 1.Имали някаква особенност при смяната заради ABS-а. 2.Обезвъздушаване прави ли се(защото едим "майстор" ми каза, че се давало след смяната на контакт и така ставало обезвъздушаването?! Благодаря.
  12. Колеги, извинявайте ако на някои този въпрос се стори глупав, но какво означава надписа Т1.8, на кола която няма турбо?
  13. A горедолу, колко би струвала смяната и къде?
×
×
  • Create New...