Jump to content

min40kis

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 B4 2.0 90HP

Персонална информация

  • Пол
    Male

min40kis's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. min40kis

    Проблем с газ-та 80 B4

    Мерси много колега. Цитиране на предходен пост!
  2. Добър вечер колеги. Искам да ви споделя моят проблем и да ви попитам за вашите мнения. При зареждане на газ на колата, при изкарване на маркуча при бензиностанция при вече заредена колата точно при махането връща малко газ(сравнително малко). Погледнах съчмата и видях че стой леко на криво и е ръждясала. Искам да попитам мога ли да сменя само съчмата или се сменя целият край там където се зарежда. И ако трябва да сменя целият край от къде мога да си закупя това. Лека вечер.
  3. Ами тя примигваше постоянно когато беше запалена колата. Но не е от ниско ниво на антифриза ти си беше на максимума постоянно гледам нивото. Ами да но кой датчик е, тези които са на тройника на главата от ляво ли? Ами ходя на работа в Пловдив от единия край на града до другия не е много близо. А на баща ми Аудито е същото повече от тези стойности на температурата не вдига(1.6 101к.с.).
  4. Добър вечер колеги. Искам да ви споделя моят проблем(ако изобщо има такъв). На Аудито 2.0 90к.с. 80 Б4 започна да ми премигва постоянно лампата за температурата на водата. Макар че постоянно мигаше водата беше добре не е загрявало в градски условия, работи си постоянно на около 70 градуса максимум не дига повече. От 2-3 дни забелязах че лампата вече не примигва но в колата разлика нямаше може би вече работи на около 72-73 градуса но не вдига повече, маркучите са нормално твърди, големият и малкият кръг си отварят и всичко си работи добре. Интересно ми е защо е светила лампата преди и защо сега угасна просто така без причина. Мисля си че може би е датчик или не знам. Вие какво бихте казали. Лека вечер.
  5. Колеги не бях го пускал климатика от както слагахме фреон защото се бях разстроил, но днес реших да го пусна тъй като свърших по рано работа и какво да видя. Климатика тръгна да работи перфектно и си духаше много доволно студено което ме учуди и същевременно много зарадва. Стоях и се радвах и чух едно свестене от пасажерското място. Махнах стелката на пасажера и отдолу видях нещо, изглежда е от климатика там е залепен отпред към купето нещо като кутия и от там свистеше но като поработи малко и шума намаля. Чудя се какво може да е това и си мисля че може би като не е ползван климатика от 1-2 години маслото в компресора и по тръбите е било застояло и затова не е искал да работи както трябва. А какво може да е това като кутия отпред при пасажера не знам, вие какво мислите е?
  6. Ами той каза че 12 и 134 са взаимно заменими, а преди мен зареди едно ауди същото само че не 2.0 90, а 1.6 101 и си работеше перфектно(то беше с климатроник). Мисля си че не е от фреона а може би нещо от друго, но не знам какво по точно да търся от което може да е.
  7. Благодаря на всички за отговорите. А колега като няма сервизен клапан за високо налягане от къде се зарежда от ниското ли ??
  8. С бутилка сложена върху ел. кантар и вкара около 500 грама а на самия компресор пише че е 900 грама. И именно затова каза че му трябва високото налягане тъй като знае колко вкарва и ги вкарва под 5 бара а на него пише максимум 8 бара а само от високото давало най голяма точност
  9. Ами мисля че е зареден с 22 фреон, зарежда го един приятел който работи в фирма за климатици. Зарежда го от ниското налягане, а пърси високото защото от там показвало на колко бара работи и било важно да се знае ако било по малко или повече от необходимото нямало да тръгне. Климатика е заводски мисля. А въпроса за вентилатора не мога да го разбера- като го пусна ми променя оборотите което значи че компресора тръгва но спира след около 5 сек.
  10. Добър ден колеги. Прочетох всички теми относно климатика за Б4 и търсих на много места но не мога да открия изхода за високото налягане на климатика. Откривам само ниското. Проблема ми е че като го пусна климатика тръгва за 4-5 секунди и отново спира, а когато го пусна компресора на късо от акумолатора директно в колата не мойе да се стои от сруд(работи перфектно и има фреон). Можете ли да ми покажете снимки на изхода на високото налягане и ако сте имали същият проблем как мога да оправя това че тръгва и спира през 5 секунди(изключвам мисълта за кабели, защото ако беше така нямаше изобщо да тръгва дори за 5 сек). Аудито е 2.0 90к.с. Благодаря предварително.
×
×
  • Create New...