Jump to content

evidence

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A 4 B6

Персонална информация

  • Пол
    Male

evidence's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Цитиране на предходен пост! На кой адрес , кое представителство? Питам защото днес бях в Представителството на Ауди в Ст.Загора и за услугата ми искат 36лв. Но трябвало да изчакам пак да ми поиска кода...
  2. Здравейте колеги, отварям темата поради следния проблем. Откачих акумулатора и след това на дисплея на навигацията ми изписа, че иска 4 цифрен код. След 2 грешни въвеждания, блокира и изписа SAFE в квадратчетата , където се въвеждат цифрите. Кода в книжката е отрязан и е махнат от предишният собственик. Колата е Б6 2003 1.9 ТДИ 131к.с. Ако някой знае какво се прави в този случай, да помага моля. Благодаря предварително.
  3. А кой ти го монтира, адрес?
  4. И аз предполагам така, защото се чудеше дали има помплект за ремонт на помпата
  5. Спирам доста добре. Мисълта ми беше дали си заслужава да се занимавам с помпата, след като проблема ми е просто пъргавината на колата/ може просто на джигателя да са му толкова силите с времето.../. Цитиране на предходен пост!
  6. Здравейте, наскоро купих въпросното Ауди и по време на обслужването/ масла , ремъци, ЕГР клапан..../ , човека който го обслужва ми каза , че вакуум помпата на мотора била "хлабава".Незнам точно и какво и е хлабаво, но според него тази помпа управлявала работата на тези двигатели и не би трябвало да е така. Въпросът ми е дали оказва влияние на мощноста на мотора, подлежи ли на ремонт и какво точно управлява тази помпа. Питам защото мисля , че дори и след смяната на ЕГР-ра все още не мога да достигна пълната мощност на колата/ карал съм друга такава и разлика в ускорението има и максималната скорост с мойта е 200км/ч/. Благодаря предварително
  7. Благодаря за инфото !
  8. Привет колега, карам А4 Б6 АВФ мотора 1.9 ТДИ 131к.с. и вече минах през въпросния клапан.Нарича се електронен клапан и регулира потока на фреона чрез три отвора с различно сечение по електронен път.Ако твоята машина е същата, то клапана е един! На мен ми обясниха, че с времето и от мръсотията се задръства и блокира . Аз го смених , но резолтат нямаше от това Още съм без клима и тук апелирам всички колеги от форума, ако познават адекватни майстори в София да препоръчат!!
×
×
  • Create New...