Jump to content

niki.hadzhi

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi allroad C5

niki.hadzhi's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ето ги и грешките който ми даде, може ли да ми помогнете да ги разчета ? Поздрави. 6 Faults Found:00542 - Needle lift Sensor (G80) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent00575 - Intake Manifold Pressure 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent01318 - Control Module for Injection Pump (J399) 37-10 - Faulty - Intermittent01318 - Control Module for Injection Pump (J399) 49-10 - No Communications - Intermittent01441 - Low Fuel Level Sensor (G210) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent01442 - Misfire due to Lack of Fuel 35-00 - - Readiness: N/A Address 03: ABS Brakes Labels: 8D0-907-389.lbl Part No: 4Z7 907 389 Component: ABS/ESP allrad D47 Coding: 06357 Shop #: WSC 02325 VCID: 091383FD3322631 2 Faults Found:01310 - Level Control System Control Module (J197) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent00285 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45) 30-00 - Open or Short to Plus и каква е тази грешка за скоростната кутия? 1 Fault Found:17125 - Torque Converter Clutch P0741 - 35-10 - Stuck OFF / No Power being transferred - Intermittent
  2. Акумулатора е огън, може ли да укаже влияние стартера?
  3. Възможно ли е когато е муден стартера да не може да не може да дигне хубаво налягане ГНП-то ?
  4. Цитиране на предходен пост! Къде се намира този вакуум и мога ли да си го купя от магазина ?
  5. Мерси на всички за отговорите, днес запалих колата и я покарах 50км, колата като загрее няма проблем с паленето, но когато е студена е доста зор, вървеше си нормално без загуба на мощност, понатиснах я на два пъти и си откликва без грешка. Мисля че горивния филтър е за смяна защото и разхода беше необичайно висок за нея (обикновено варира между 12-13/100км, а сега беше 15-16/100км). Ще си купувам кабел и ще закачам да я видя и ще разчитам грешките във аутодата и ще ви пиша ако на някой ми е интересно развитието, а и само да кажа мигащата лампа на подгревните свещи спря след като сложих корага над краката ( която крие релетата и електрониката) бях откачил плафона и мисля че заради това мигаше(някъде четох че ако крушката не е както трябва почва да мига тази лампа)възможно ли е да е от това? Поздрави!
  6. Цитиране на предходен пост! Мерси за отговора, искам да го закача на ваг , но уви не мога да го запаля.
  7. Здравейте на всички от форума, от скоро съм горд собственик на ауди алроад 2.5тди 180к.с 2000г, извинявам се ако темата се дублира, та проблема , лятото колата си палеше без проблем, един ден не можа да запали и първото което тръгнах да правя е да си проверя подгревните свещи, свалих ги пробвах ги, замерих ги и 6-те(по стария начин с акумулатора) бяха сдали багажа, купих 6 нови шампион и ги сложих, колата запали но с големи мъки, много въртене, пробвах я, карах я цял ден нямаше грешка, на другия ден пак по същия начин, викам няма да стане така отивам и вземам реле(няма как с нови свещи пак да не пали) тръгнах аз и си ми показва че имам да мина 110 - 150 км, в един момент започна да мига лампата на подгревните свещи, викам релето е няма какво да стане, в следващия момент колата почна да умира аз и давам газ тя не върви и накрая се изфорсира до 3к оборота и угасна, викам може нещо да е показал грешно датчика ще взема тубичката и ще сложа дизел, сложих дизел и пак няма братче, въртя въртя не пали. Въпросите ми са следните, къде точно е релето за подгревните свещи, за да не ги вадя едно по едно ( знам как изглежда, прочетох и го видях в друга тема), и какво точно е станало с колата ? ( аз подозирам ГНП, но се и съмнявам от друга страна защото другата ми кола като направи проблема с ГНП директно загуби мощност и угасна, а на тази и играеха оборотите за кратко и накрая както казах се изфорсира). Поздрави !
×
×
  • Create New...