Vaakata
Members-
Мнения
16 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
AUDI A6 4F, 3.0 TDI
Персонална информация
-
Локация
Русе
Последни посетители
605 профилни разглеждания
Vaakata's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Имам зимни BF Goodrich Winter G 225/55/16, с тях е значително по-добре. Евентуална опция е за летни да си взема 225/55/17, но това евентуално догодина. Имаш ли координати на човека на когото си я продал например - телефонен номер? Как беше возията спрямо настоящата ти - предполагам сега си със стандатрно окачване 1ВА? Целта е да намеря някой, който да е съгласен например да ме повози в кола с окачване 1BR и да добия представа малко. Благодаря Ви.
-
Само да поясня следното: PRCode: 1BR = Comfort rough-road suspension Т.е. код 1BR = комфортно окачване за лоши пътища т.нар "Schlechtwegefahrwerk" и е 14мм по-високо от стандартното. Кодът с вида на окачването се намира върху етикет в багажника и можете да видите на посочения линк оградено в червена рамка - http://vaakata.snimka.bg/ Питам има ли някой от форума с такова окачване?
-
Здравейте Колеги, благодаря Ви за отговорите. Съгласен съм така е, имаме Е-класа W211 отоколо 7-8 години, наистина вози супер в момента. Допреди 1 месец возеше зле понеже беше с DUNLOP SP MAXX подсилени бордове за Runflat дъра бъра - 225/55/16 и возеше като дъска. Но след като баща ми смени гумите - сега сложеи Hankook Ventus Prime 2 - комфорта се подобри значително, направо се е накзавал човека 6 години. Та това с Hankook се случи година, нещо след като А6 беше закупена и чак сега забелязах сериозната разлика във возенето. Та колата А6-цата е с гуми Bridgestone er300 - 225/50/17 kainy, на 01 Jun 2015 - 17:32, написа: Хвърли око на тази тема. Човека твърди че има ефект, но спрямо S-line окачване. Има идопълнителни интересни заигравки с окачването. Комби е, ама ефекта при седан не би бил по-различен. Колега Kainy, Благодаря за полезната информация. В багажника на AUDI има едно стикерче с кодове на екстрите и окачванията. Моето окачване е с код 1BA. Сега питането ми е има ли някой от колегите във форуме с код на окачването 1BR???
-
Както притежателите на споменатата E-klasse могат да я снижават и втвърдяват с цел по-спортно усещата, така и не виждам нещо нередно в това собственик на Ауди да търси обратно решение - повишаване комфорта на возене Пример - http://www.audiworld.com/forums/a6-s6-c6-platform-discussion-58/will-koni-fsd-dampers-fix-harsh-ride-a6-factory-sports-suspension-2771881/ Та моля за препоръки - не какво не е трябвало или трябвало да купувам, ами какво може (естествено разумно) да се направи?
-
Добре де, тогава малко по различен въпрос. 1. Има ли някой, който изключвайки гумите да е предприел стъпки към подобряване комфорта на окачването - по меки амортисьори, по-меки/по- високи пружини? 2. Някой има ли представа кои са най-меките възможни ОЕМ-ски пружини - маркировка (код)? Моите имат следните кодове: - предни 0JM - задни 0YG Поздрави.
-
Здравейте колеги. Има ли някой преки впечатление от амортисьори KONI FSD? Причина за темата: Искам да се справя с един от най сериозните от мояа гледна точка на 4f - лош кофорт граничещ с прекомерна твърдост дори при стандартно окачване каквото е моето. Най дразнещо е преминаване през къси неравности - фуги, кръпки, капаци на шахти, набръчкан асвалт. Гумите ми са - 225/50/70 Интересува ме следното: 1. Комфорт на возене? 2. Подходящи ли са за A6 4f с уж стандартно окачване - поне така са ми казвали по сервизите? 3. Някакви преки впечатления от работа с дистрибута им за българия РУДИ 96.? Благодаря ви предварително за отговорите. Поздрави.
-
Здравейте, 1. Мнение на Коко съгласно описаните симпотми - хидросъединител за смяна. 2. Маслото ми е тъмно на цвят понеже - съединителя е попрегорял и за това се е оцветило маслото. За момента ще изчакам да се изрази по-ясно проблема, нататък ще пиша когато има развитие. Поздрави. Иван Минчев
-
Колеги другата седмица имам минаване към София, колега от форума ми препоръча майстор в Княжево или Павлово, но не можа да се сети за по-точни координати. Някакви насоки?
-
Е то при тези симптоми лично в моя случай има ли смисъл да наливам пари в ново масло при все че предстои ремонт явно? Не е ли по-целесъобразно след евентуален ремонт да слагам маслото?
-
Колеги и при мене е същото. Най интересното е, че при движение по наклон (баир) е по-отчетливо изразено. Интересно: - движение по наклон нагоре+режим D+3-та предавка+1800оборота(40-тина км/ч) = тресене - движение по наклон нагоре+селектор на ръчен режим+3-та+1800 оборота(40-тина км/ч) = изчезва - връщаме обратно селектора на D тресе - при около 110-115км/ч постоянна вибрация, сякаш е небалансирана гума но не е Мнение на майстор по скоростни кутий - Трудно още да се каже кое точно е причина, карай и проблема ще прогресира, когато стане по отчетливо ще се търси причина. Иначе - сменя меко без ритници, реди си предавките 3,4,5,6, но притриса при условия описани по-горе. Те така, чакам си да видя от къде ще изскочи зайчето. Поздрави от Русе
-
Здравейте, темата ме заинтригува. Бихте ли казали например Pennzoil или Amsoil от къде могат да се поръчат в БГ и да има известна сигурност че са автентични?
-
Колеги, 1. Акумулаторът ми е нов 110Ah, а марката забравих каква е. 2. Говорихме с колегата Vladi_di на когото благодаря за детайлната консултация по телефона. Ще започна по канален ред - промивка с протек, и после ще видим как ще се отрази това на работата на дюзите. Дай боже това ще стане когато мина през София в началото на декември месец. 3. Колеги Svetoslav и Мирослав Филчев, по мое мнение не е добре в тема по даден проблем да се пише за други проблеми, силно различаващи се от основно коментирания. Довод: - Някой колега може да се затрудни в търсене на информация по даден проблем. В тема за дюзи на дизелови мотори да се обсъждат проблеми свързани с газови уредби е малко нелогично и объркващо според мен. Искам да уточня, че не искам да обиждам никого, просто е добре когато в нещата има структура и ред. Относно дюзите ще дам нова информация когато имам такава. Поздрави от Русе и да стискаме палци на нашето момче - Кобрата.
-
Колеги, пречукването при завъртане на стартера при топъл двигател и при мен го има. Това причукване е съпроводено с моментно отслабване на светлините по таблото и примигване на фаровете, сякаш има моментна повишена консумация. Честота на проявяване: Неопределено, може да се прояви при 2 поредни запалвания, после да запаля 5-пъти и да не се получи. Интересното е че: При студен двигател никога не ми се случва да пречуква стартера. Статус на стартера: Ревизиран - сменен четкодържател+четки, бендикс, втулки (поне така ми казаха и за това беше платено) Последващи действия: Ходих да ми проверят дюзите с VAG-ком. Резултати: Най-големите ми корекций са на 1-ви цилиндър (72-ри канал) - (-)16ms и 3-ти цилиндър (75-ти канал) - (-)24ms, всички останалите се движат от 0 до (-)6ms. Пълни данни съм качил в една друга тема, мнение №7 от горе надолу: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=165838 Къде според Вас колеги може да се търси причината за проблема в този случай?
-
Здравейте колеги, значе днес 4.11.2014 засякохме стойностите на дюзите с VAGCOM и резултатите са следните: 17:37:20 Group 072 -16.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 17:37:20 Group 073 6.0 ms Time Corr. 12.0 ms Time Corr. 6.0 ms Time Corr. 17:37:20 Group 074 -24.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 17:38:05 Group 075 -8.0 ms Time Corr. 2.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 17:38:05 Group 076 -2.0 ms Time Corr. 4.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 17:38:05 Group 077 -2.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 2.0 ms Time Corr. Информация: - VCDS Version: 12.12.2.0 - двигател - 3.0TDI 224к.с. Направи ми впечатление: - високата отрицателна корекция на канал 73 -24ms - сравнително големи разлики в стойностите между каналите, - при канали 75, 76 и 77 стойностите са с по - малки разлики Какво е Вашето мнение по въпроса, да ползвам ли добавки, има ли поводи за тревога?