Jump to content

Vaakata

Members
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI A6 4F, 3.0 TDI

Персонална информация

  • Локация
    Русе

Последни посетители

605 профилни разглеждания

Vaakata's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, интересуват ме задни пружини за Audi A8 4d2-2.5TDI. Цена? Благодаря Ви предварително. Поздрави. Иван Минчев
  2. Vaakata

    Амортсьори KONI FSD?

    Имам зимни BF Goodrich Winter G 225/55/16, с тях е значително по-добре. Евентуална опция е за летни да си взема 225/55/17, но това евентуално догодина. Имаш ли координати на човека на когото си я продал например - телефонен номер? Как беше возията спрямо настоящата ти - предполагам сега си със стандатрно окачване 1ВА? Целта е да намеря някой, който да е съгласен например да ме повози в кола с окачване 1BR и да добия представа малко. Благодаря Ви.
  3. Vaakata

    Амортсьори KONI FSD?

    Само да поясня следното: PRCode: 1BR = Comfort rough-road suspension Т.е. код 1BR = комфортно окачване за лоши пътища т.нар "Schlechtwegefahrwerk" и е 14мм по-високо от стандартното. Кодът с вида на окачването се намира върху етикет в багажника и можете да видите на посочения линк оградено в червена рамка - http://vaakata.snimka.bg/ Питам има ли някой от форума с такова окачване?
  4. Vaakata

    Амортсьори KONI FSD?

    Здравейте Колеги, благодаря Ви за отговорите. Съгласен съм така е, имаме Е-класа W211 отоколо 7-8 години, наистина вози супер в момента. Допреди 1 месец возеше зле понеже беше с DUNLOP SP MAXX подсилени бордове за Runflat дъра бъра - 225/55/16 и возеше като дъска. Но след като баща ми смени гумите - сега сложеи Hankook Ventus Prime 2 - комфорта се подобри значително, направо се е накзавал човека 6 години. Та това с Hankook се случи година, нещо след като А6 беше закупена и чак сега забелязах сериозната разлика във возенето. Та колата А6-цата е с гуми Bridgestone er300 - 225/50/17 kainy, на 01 Jun 2015 - 17:32, написа: Хвърли око на тази тема. Човека твърди че има ефект, но спрямо S-line окачване. Има идопълнителни интересни заигравки с окачването. Комби е, ама ефекта при седан не би бил по-различен. Колега Kainy, Благодаря за полезната информация. В багажника на AUDI има едно стикерче с кодове на екстрите и окачванията. Моето окачване е с код 1BA. Сега питането ми е има ли някой от колегите във форуме с код на окачването 1BR???
  5. Vaakata

    Амортсьори KONI FSD?

    Както притежателите на споменатата E-klasse могат да я снижават и втвърдяват с цел по-спортно усещата, така и не виждам нещо нередно в това собственик на Ауди да търси обратно решение - повишаване комфорта на возене Пример - http://www.audiworld.com/forums/a6-s6-c6-platform-discussion-58/will-koni-fsd-dampers-fix-harsh-ride-a6-factory-sports-suspension-2771881/ Та моля за препоръки - не какво не е трябвало или трябвало да купувам, ами какво може (естествено разумно) да се направи?
  6. Vaakata

    Амортсьори KONI FSD?

    Добре де, тогава малко по различен въпрос. 1. Има ли някой, който изключвайки гумите да е предприел стъпки към подобряване комфорта на окачването - по меки амортисьори, по-меки/по- високи пружини? 2. Някой има ли представа кои са най-меките възможни ОЕМ-ски пружини - маркировка (код)? Моите имат следните кодове: - предни 0JM - задни 0YG Поздрави.
  7. Vaakata

    Амортсьори KONI FSD?

    Здравейте колеги. Има ли някой преки впечатление от амортисьори KONI FSD? Причина за темата: Искам да се справя с един от най сериозните от мояа гледна точка на 4f - лош кофорт граничещ с прекомерна твърдост дори при стандартно окачване каквото е моето. Най дразнещо е преминаване през къси неравности - фуги, кръпки, капаци на шахти, набръчкан асвалт. Гумите ми са - 225/50/70 Интересува ме следното: 1. Комфорт на возене? 2. Подходящи ли са за A6 4f с уж стандартно окачване - поне така са ми казвали по сервизите? 3. Някакви преки впечатления от работа с дистрибута им за българия РУДИ 96.? Благодаря ви предварително за отговорите. Поздрави.
  8. Здравейте, 1. Мнение на Коко съгласно описаните симпотми - хидросъединител за смяна. 2. Маслото ми е тъмно на цвят понеже - съединителя е попрегорял и за това се е оцветило маслото. За момента ще изчакам да се изрази по-ясно проблема, нататък ще пиша когато има развитие. Поздрави. Иван Минчев
  9. Колеги другата седмица имам минаване към София, колега от форума ми препоръча майстор в Княжево или Павлово, но не можа да се сети за по-точни координати. Някакви насоки?
  10. Е то при тези симптоми лично в моя случай има ли смисъл да наливам пари в ново масло при все че предстои ремонт явно? Не е ли по-целесъобразно след евентуален ремонт да слагам маслото?
  11. Колеги и при мене е същото. Най интересното е, че при движение по наклон (баир) е по-отчетливо изразено. Интересно: - движение по наклон нагоре+режим D+3-та предавка+1800оборота(40-тина км/ч) = тресене - движение по наклон нагоре+селектор на ръчен режим+3-та+1800 оборота(40-тина км/ч) = изчезва - връщаме обратно селектора на D тресе - при около 110-115км/ч постоянна вибрация, сякаш е небалансирана гума но не е Мнение на майстор по скоростни кутий - Трудно още да се каже кое точно е причина, карай и проблема ще прогресира, когато стане по отчетливо ще се търси причина. Иначе - сменя меко без ритници, реди си предавките 3,4,5,6, но притриса при условия описани по-горе. Те така, чакам си да видя от къде ще изскочи зайчето. Поздрави от Русе
  12. Здравейте, темата ме заинтригува. Бихте ли казали например Pennzoil или Amsoil от къде могат да се поръчат в БГ и да има известна сигурност че са автентични?
  13. Колеги, 1. Акумулаторът ми е нов 110Ah, а марката забравих каква е. 2. Говорихме с колегата Vladi_di на когото благодаря за детайлната консултация по телефона. Ще започна по канален ред - промивка с протек, и после ще видим как ще се отрази това на работата на дюзите. Дай боже това ще стане когато мина през София в началото на декември месец. 3. Колеги Svetoslav и Мирослав Филчев, по мое мнение не е добре в тема по даден проблем да се пише за други проблеми, силно различаващи се от основно коментирания. Довод: - Някой колега може да се затрудни в търсене на информация по даден проблем. В тема за дюзи на дизелови мотори да се обсъждат проблеми свързани с газови уредби е малко нелогично и объркващо според мен. Искам да уточня, че не искам да обиждам никого, просто е добре когато в нещата има структура и ред. Относно дюзите ще дам нова информация когато имам такава. Поздрави от Русе и да стискаме палци на нашето момче - Кобрата.
  14. Колеги, пречукването при завъртане на стартера при топъл двигател и при мен го има. Това причукване е съпроводено с моментно отслабване на светлините по таблото и примигване на фаровете, сякаш има моментна повишена консумация. Честота на проявяване: Неопределено, може да се прояви при 2 поредни запалвания, после да запаля 5-пъти и да не се получи. Интересното е че: При студен двигател никога не ми се случва да пречуква стартера. Статус на стартера: Ревизиран - сменен четкодържател+четки, бендикс, втулки (поне така ми казаха и за това беше платено) Последващи действия: Ходих да ми проверят дюзите с VAG-ком. Резултати: Най-големите ми корекций са на 1-ви цилиндър (72-ри канал) - (-)16ms и 3-ти цилиндър (75-ти канал) - (-)24ms, всички останалите се движат от 0 до (-)6ms. Пълни данни съм качил в една друга тема, мнение №7 от горе надолу: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=165838 Къде според Вас колеги може да се търси причината за проблема в този случай?
  15. Здравейте колеги, значе днес 4.11.2014 засякохме стойностите на дюзите с VAGCOM и резултатите са следните: 17:37:20 Group 072 -16.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 17:37:20 Group 073 6.0 ms Time Corr. 12.0 ms Time Corr. 6.0 ms Time Corr. 17:37:20 Group 074 -24.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 17:38:05 Group 075 -8.0 ms Time Corr. 2.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 17:38:05 Group 076 -2.0 ms Time Corr. 4.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 17:38:05 Group 077 -2.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 2.0 ms Time Corr. Информация: - VCDS Version: 12.12.2.0 - двигател - 3.0TDI 224к.с. Направи ми впечатление: - високата отрицателна корекция на канал 73 -24ms - сравнително големи разлики в стойностите между каналите, - при канали 75, 76 и 77 стойностите са с по - малки разлики Какво е Вашето мнение по въпроса, да ползвам ли добавки, има ли поводи за тревога?
×
×
  • Create New...