Jump to content

Михаил-Кз

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI A6

Михаил-Кз's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте отново колеги, след повторно откачане на клемата (-) на акумулатора за около 10 мин. всичко се оправи.
  2. Извинявам се, че съм забравил да споделя откъде е проблема 😔. Помпата беше заминала, след 30 мин сваляне рециклиране и върщане обратно всичко си дойде на мястото. 🙂
  3. Здравейте колеги, Разгледах няколко теми с проблеми при радиа, но не намерих такъв като моя. 1 седмица след смяна на акумулатор закачих диагностиката, за да прочета колата и ако има нещо да търкам. След края на процедурата auto scan натиснах както обикновено да изтъркам грешките и забелязах че радиото не изкарва имената на избраната станция, а само нейната честота примерно не city ами 96.7 май беше както и да е. Та пробвах да мина на дискове и копчето за смяна от радио на диск не работеше. Пробвах да сменя фм 1,2 и т.н нямаше файда. На таблото на колата, където обикновено изписва станцията пишеше DIAG. (предполагам диагностика ) . Нямах време пак да я закача и карах ден или два без радио, но то в един момент изобщо спря да работи.... Пускам спирам нищо все едно няма захранване. Проверих бушоните 37 и 43 мисля беше др и са ок. разкачих акумулатора закачих го пак същата работа. С диагностиката не прочита модула радио.(мисля, че преди съм нямал проблем с него). Възможно ли е нещо да си е заминало и просто да е било съвпадение, че е станало в момент, в който се чете колата (попринцип не вярвам в съвпадения) или аз съм огелпил нещо? И какво може да се пробва от тук нататък. Радиото е Audi concert Благодаря предварително.
  4. Здравейте колеги, Извинявам се предварително ако вече има подобна тема, просто аз не съм я видял. Доста интересен проблем се получи с колата и искам да питам дали някой от вас е изпадал в такава ситуация. След шофиране спрях за 5 мин. и след повторно качване колата не иска да запали. Закачих я на компа и имаше грешки за датчик на вала (мисля че беше на разпределителния.), бензинова помпа на късо и нивомер (предполагам за нивото на бензина). Изтърках ги и след повторно даване на контакт ги няма. .Първо тръгнах в посока тоци. От лулите хвърчат искри яко .Бушоните за запалване и за помпата са здрави. Свалих кората под волана да видя релето. Тествах го цъка си и излиза правилно напрежение след като му пускам управляващ сигнал. Легнах под волана да меря на самото тъбло. На захраване са 12V а на управляващия (предполагам идва от компа на колата) е около 6V. След това развих капака на бензиновата помпа и мерих на буксата и бам 1.8V - 1.9V Това нормално ли е? Имам и ауди а4 б5 там на кабела на помпата е 5V. Та въпроса ми е някой запознат ли е дали и на а6 помпите работят на 5V? Защото се бях засилил да купувам нова, но след тези тестове нещо взех да се съмнявам.
  5. Здравейте колеги, Интересува ме десен фар, 2-те предни седалки (да не са кожа), корите на вратите и жабката на Audi A4 B5. Ако може цените на Л.С, благодаря предварително.
×
×
  • Create New...