Jump to content

mikkkey6666

Members
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A3 8L 1.8 AGN

Персонална информация

  • Пол
    Male

mikkkey6666's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, колеги! За мое щастие преди няколко дни си сцепих картера по едни павета. Днес ходих да взема друг от една морга, но чак след като го взех, видях, че отдолу има емблема на VW и код AHB. Доколкото знам двигателя на Голф (1.8 , 125 к.с., 20V) също е със код AGN. Намерих обява в eBay http://www.ebay.co.uk/itm/281081474098 , където продават такъв гофаджийски и като избера А3, пише че не е съвместим. Тук има още една обява. Картера е същия. Как мислите ще пасне ли?
  2. За съжаление и аз все още не съм открил какъв е проблема. Единствено си мисля как да се разбере коя е страната от която вие. При мен звука се чува по-силно когато завия наляво. Тоест би следвало десния ми лагер да цвили?
  3. Добрe бе Влади, поправи ме ако греша, но задните лагери са заедно с главина и да кажем един СКФ струва средно 150 лева. Един преден СКФ струва 75. Това прави 300 за два задни + 150 за два предни. Плюс работа по 40ка на един, това прави 380 за два задни и 230 за два предни (при положение, че е добре да се сменят по двойки). Това ако за теб е без пари - здраве да е. Пък темата може и 10 месеца да се дъвче. Kакво лошо има?
  4. Колеги, търся механизъм за дясното стъкло за двуврата А3-ка 1997-ма г. От София съм. Ако имате предложения - mpetkov12@gmail.com. Мерси предварително.
  5. Пичове имам абсолютно същия проблем и аз. От 60 почва да вие и до 100 вече пускам музиката на макс... Доста идиотско звучи все пак да няма как да разбереш от кой точно лагер идва, а за 4 ми се струва, че ще ме поодерат
  6. Здрасти пичове! Преди около два месеца се сдобих с А3-ка 8Л 1.8 АГН (нов внос, Швейцарска, това онова ) и реших да не се набивам с пари за бенз и почти веднага и забодох Газ. Сложиха ми я в Аргус Газ (argus-gas.com), което може би беше грешка ама все едно. Та седмица-две никви грижи, качвам се една сутрин в колата тръгвам да паля - йок. Звъннах им на тия газаджиите и му разказах така и така върти и не пали. Странно ми се стори ама лудака въобще не се замисли кво може да е и веднага вика задръж копчето за газта и виж дали ще запали и естествено веднага запали. Вика еми пич бензиновата помпа е умряла сменяй я и тва е. Около месец си я карах с умряла помпа директно палих на газ и реших, че ми писна да паля вече като някъв бакшиш и ще я сменя. Реших да не се занимавам с шанаджии, морги и тн и отидох до Тех-Ко да си купя нова. Звъннах им, казах им квото трябва, "Има ли?" - "Има." Разкарах се до Княжево и направо я взех (Бош). Днес реших да си е сменя на слънце пред блока и познайте. Нищо общо няма утрепаната им помпа с моята... Значи казвам ви от тия клоуни и болтове не си взимайте. Като сменях консумативи като я взех 3 пъти им връщах филтъра за купето, защото не ставаше. Та по-странното беше, че след като разглобих старата помпа и извадих моторчето като и дам ток от акумулатор си върти... (релето и бушоните разбира се ги пробвах преди да си взема помпата и бяха наред). Може би е нормално, защото върти на сухо и няма съпротивление, ама все пак искам да ви попитам. Някой сменял ли си е тая смешна помпа сам? Може би този Бош някак си трябва да се нагоди към ВДО-то. Тази, която си купих е ей такава http://www.mister-auto.bg/bg/gorivna-pompa/bosch-0-986-580-824_g458_a0300!986!580!824.html и даже в сайта по каталог го дават за моя двигател, ама нали ви казвам няма как да влезе в оригиналната кутия.
×
×
  • Create New...