Jump to content

jorkata97

Members
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi 80

Последни посетители

399 профилни разглеждания

jorkata97's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега, таман и аз се канех да пусна подобна тема, но ще ползвам тази, значи при мен е текло от къде ли не, погледни щом е сменян радиатора дали не капе от датчика примерно. Също виж зад блока има един фланец в него влиза един от маркучите за парното и от там много тече и трудно се забелязва, обикновено само като е загряла колата избива от страни. Сега аз да попитам за мнение, колата ми е ауди 80 1.8 карбуратор сф мотор, като го взех нямаше никакви ядове с охладителната като изключим, че охладителната течност беше няква страшна гняс. Тъмно кафяво ръждива. Един ден реших да я чиста и почнах да наливам вода, минавам 10км източвам и пак наливам (при всяко източване си течеше гняс), накрая ми писна и взех добавка за прочистване на holts, която не изчисти идеално, но поне не беше вече такава кафява водата след добавката, обаче ми протече водната помпа. Смених я с нова и протече от фланеца на термостата, смених и него след което известно време нямах проблеми, докато не ми се спука един от маркучите на парното. Смених го даже направих и ремонт на парното (ново радиаторче за парното, облепяне на клапите). Малко след това ми се счупи горния щуцер на водния радиатор към който се нахлузва дебелия маркуч отиващ към тройника. Смених радиатора и започна да изпуска от щуцера зад блока за който съм писал по-горе, смених и него и пак губи течност, вече не смея да и сипа антифриз, карам я само с дейонизирана вода. Та за тва реших да пиша, да чуя мнениата ви, дали е заминала гарнитурата, незнам вече какво да права, иначе миналата седмица на жегата в едно задръстване, не качи повече от 90гр. а беше поне 30гр отвън и яко задръстване, но пък перката се включваше през 1-2мин. Днес на загрял двигател реших да отворя капачката да видя кво е положението и излизаха мехури, даже преди да включи перката беше като фонтан.
  2. И аз се издразних днес и тръгнах да ги сменям, при мен дори имаше оголвания и даваше на маса с новите кабели няма грешка
  3. Колеги, ауди 80 имат ли защита от изгаряне на сд-то или от падане на акумулатора? Принципно не дъня музиката много, но случайно забелязах, че при изгасен мотор, а понякога и при запален като усиля музиката сд-то се рестартира. Няколко човека ми казаха, че това била защита срещу изгаряне на сд или срещу падане на акумулатора, но не ми звучи логично и все си мисля, че има някакъв проблем. Пробвах с друго сд и то се рестартираше. Иначе сд-то е сони 4х45, колата има 4 колони(2 предни обикновени и 2 задни, не знам точно колко ватови). Макса за усилване на звука е 50, рестартира се между 30 35 40 различно, някой път и под 30. Но понякога си се сили до макс без да рестартира и точно това ме кара да мисля, че има проблем. Като взех колата предна дясна и задна дясна колона им беше изключено захранването. На какво се дължи това? Акумулатора е почти нов 72Аh. Колата е Ауди 80 1.8 карбуратор.
  4. jorkata97

    Табло на Б3

    Аз имах подобен проблем на мойта 80ка. Само че при мен светлините изгасваха изцяло(стрелките продължаваха да работят макар и без светлина), иначе и рингове и всичко гаснеше, мисля че и врътките на парното гаснеха както и лампата в жабката, но без светлините на задния номер които също са към този бушон.Така разбрах, че не е от бушона. Като ми изгаснеше светлината, каквото и да правех тръгваше само от самосебеси, когато то си реши. И като то си решеше пак гаснеше. Проблема реших като разглобих изцяло таблото следвайки инструкциите от изключително полезната тема която е споменал колегата и позатегнах всички винтчета. Като го сложих мислех, че няма да има никаква файда, но от тогава не ми е гаснало повече. В началото след разглобяването и сглобяването имаше едно-две отделения само, които не светеха между 80 и 100км на километража и между 5000 и 6000 оборота на оборотомера, но после се оправиха от самосебеси и от тогава няма проблеми. Ако го разглабяш обърни внимание на винта който стяга врътката която регулира силата на светлината на таблото, при мен тя беше разхлабена и мисля, че от там идваше всичко.
  5. Трябва ми добър сервиз където да ми регулират газта, че напоследък намаля вървежа и вдигна разхода, мисля че самия изпарител трябва да се регулира. Последния път като търсих подобна услуга така я направиха, че почна да харчи 17/100 газ и повече от 140-150 не можеше да вдигне, като се има предвид, че съм вдигал 180 на газ със същата кола при добър реглаж. Тогава в няколко сервиза правих реглаж докато я направят както трябва, не искам и сега да стане така. От София съм.
  6. jorkata97

    Гори масло!

    мисля че 10в40 е по добре във всички случаи, но може и да греша, поне при мен с 10в40 нямаше проблеми.
  7. jorkata97

    Гори масло!

    И мойта 80ка 1.8 сф мотор пипа гд толко масло, даже малко повече. Всеки ден стигам до 100 градуса, просто там ми се включва перката, но мисля че не е от там проблема ами от самото масло. На старото ауди пак с такъв мотор 1.8 само че RU с масло мидланд 10в40 10 000км не беше мръднало и грам. А на сфто, на газ и масло валволин 15в40 лапа. Даже сега като се замисля в началото като го налях тоя валволин не го дърпаше толко. След 3-4хиляди почна да го яде. Един приятел имаше такъв проблем, при него се оказа че самата кола не го харчи ами изпускаше от някъде и като загрееше повече и е пусната вентилацията в купето почваше да мирише на изгоряло масло.
  8. Имало е някога каквото е държало е изпаднало значи е тампон аз мислех че са винтове, но добре. Ще взимам нов. Той този тампон не влиза ли към комплект гарнитура за карбуратор или го дават отделно
  9. Здравейте, от няколко дена почнаха да падат оборотите и да придърпва от време на време. Става дума за ауди 80 б3 1.8 RU (само бензин е, няма газ и не е имала никога). Вчера свалях акумулатора и случайно закачих съвсем леко кутията дето е въздушния филтър, като тя направо си се отмести. Дръпнах я и гледам повдига си се съвсем свободно във въздуха заедно с карбуратора, а отдолу остава дупка. Не можах да разбера на какво трябва да се хване, защо се е откачила как и кога и питането ми е с какво да я хвана трябва ли специални винтове да търся и възможно ли е да има нещо счупено?
  10. Здравейте. Колата е ауди 80 б3 1.8 SF мотор. С тия датчици полудях вече. Оригиналния спря да включва перката преди доста време и го смених, като взех от друга 80ка. Той работи 2 месеца и започна да мига лампата на таблото постоянно,че е прегряла. И започна да включва перката чак на 98-100 градуса, а в началото мисля, че включваше по-рано. Днес реших да купя нов, че вече ми писна от тая лампа. Занесох оригиналния за сравнение по него да ми намерят същия. Сложих го, запалих всичко беше наред около 2-3 мин и изведнъж дигна 110-115 градуса което не е възможно, спрях и го изключих, издърпах кабелните обувки защото помислих, че съм го вързал на обратно и не беше удобно да го оправям там където бях спрял, затова само издърпах кабелните обувки и тръгнах. Като я прибирах в гаража на стръмното изведнъж стрелката за градусите започна да се движи, показа нещо 90-100 за кратко, не обърнах много внимание и перката се включи. Как стана тоя номер при положение че датчика го изключих не разбрах. От горната страна има още някакъв датчик който е вързан с по-големи кабелни обувки, но не знам той каква роля играе, а 80ката от която беше предишния датчик имаше 3. Въпроса ми е следния, дали са ми дали дефектен датчик и да ходя да го сменям или проблема просто е някъде другаде?
×
×
  • Create New...