Здравейте! Първо да започна с предистория: Колата е от 2018 със следната настройка 0,205ум дюзи, gt1749v на 1.2 холд и 1.4 пик. На дино даде резултита 149hp/360nm. Тогава бях с комплект заместител съединител (бях купил маховик,феродо,притискател и лагер нямаха марка нз какво е било просто по 228мм за моята кола). Изкараха ме 80хил км. Сега започвам с ужаса... Купих vr6 комплект съединител на sachs 228мм отново. Свалих старите части (феродо и притискател) и установих че фердото е на 6мм. Сложих новия комплект на закс, но на старият твърд заместител маховик. Протече долна помпа на съединител, взех нова. Минах без проблем 5000хил и колата започна да приплъзва като направи 1.0 бара и нагоре налягане на 4-та и 5-та предавка. Свалих отново кутията, сложих си стария притискател (мислейки че не ляга нещо хубаво на закс притискателя на стария ми маховик), който е някакъв пак да кажа заместител.. Започна да препълзва на втора и трета вече... Утре го свалям пак. Въпросът ми е възможно ли е да е от маховика този проблем? Да търся ли от 1з маховик чисто нов на закс или втора ръка какво да правя вече не знам... Освен че от към финансова гледна точка е загуба, и от към време...