djaniko0o

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About djaniko0o

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Вече не знам...

Персонална информация

  • Location
    Varna Bulgaria

Recent Profile Visitors

89 profile views
  1. След поставяне на маховик от g60 - 037105273C. Работите просто заспаха. Успех на всички!
  2. има хора, които доста карат с този сетъп за това.. П.П Комплектът, който планирам да направя е: - комплект съединител за VR6 2.8/2.9 (номерът на целия комплект е 3000 384 001) ,който се състои от: - притискател с номер по Sachs - 3082 231 031 - феродов диск с номер по Sachs - 1862 393 031 - лагер с номер по Sachs - 3151 000 3888 Маховик от G60/1Z/ABF с номер 037105273C - 6 броя болтове за маховика - N90206103 - 6 броя болтове за притискателя - N10101001 като зачеркнатитие ги имам вече на 5хил км са. Маховика утре го поръчвам просто не знам дали е от него, възможно ли е сегашният да е по-дълбок спрямо примерно от 1з? и дали тези болтове играят разлика като вече съм монтирал със старите? https://www.darksidedevelopments.co.uk/products/darkside-billet-g60-flywheel-and-sachs-vr6-clutch-kit-5-speed-02j-02a-02r.html - тук уж англичаните дават че държал до 410нм.. Колко е вярно не знам, факт видях, че не държи дори и на 350нм, но с моя стария маховик...
  3. Здравейте! Първо да започна с предистория: Колата е от 2018 със следната настройка 0,205ум дюзи, gt1749v на 1.2 холд и 1.4 пик. На дино даде резултита 149hp/360nm. Тогава бях с комплект заместител съединител (бях купил маховик,феродо,притискател и лагер нямаха марка нз какво е било просто по 228мм за моята кола). Изкараха ме 80хил км. Сега започвам с ужаса... Купих vr6 комплект съединител на sachs 228мм отново. Свалих старите части (феродо и притискател) и установих че фердото е на 6мм. Сложих новия комплект на закс, но на старият твърд заместител маховик. Протече долна помпа на съединител, взех нова. Минах без проблем 5000хил и колата започна да приплъзва като направи 1.0 бара и нагоре налягане на 4-та и 5-та предавка. Свалих отново кутията, сложих си стария притискател (мислейки че не ляга нещо хубаво на закс притискателя на стария ми маховик), който е някакъв пак да кажа заместител.. Започна да препълзва на втора и трета вече... Утре го свалям пак. Въпросът ми е възможно ли е да е от маховика този проблем? Да търся ли от 1з маховик чисто нов на закс или втора ръка какво да правя вече не знам... Освен че от към финансова гледна точка е загуба, и от към време...