Здравейте. Нов съм в форума но много неща съм прочел в него. Директно към проблема, имам Ауди а3 2004 годи-май-месец произведен от завода, с ДСГ кутия. Купил съм си я от Италия със следния проблем, при набиране и то между 50-80 км има тресене на купето, или по точно леко се люлее, прави го само при набиране при пускане на газта спира и после като подам по леко го няма люлеенето. При майстора се съмнявахме в тампоните защото при гасене и при палено доста се тресеше двигателя и сменихме задните тампони от двигателя към скоростната кутия, тресенето при палена и гаснене го няма но не се оправи люлеенето. След това решихме, че са карета, вътрешни защото на едното му беше скъсан маншона, сменихме маншона и разменихме лява с дясно каре и обратното, нито се подобри нито се влоши едно и също, майстора ми вика че най вероятно каретата са си за смяна но при заплата от 600 лв не мога да си правя вече експерименти и да вкарам пари и нищо да не се подобрява, защото тампоните + работата са ми 300 лв, смяна на ляво и дясно каре + маншона 120 лв ... и просто сега ако купя и карета и ги сменя, и не се оправи няма как да ги върна защото вече са сложени. И др да кажа гумите са добре, джантите балансирани, без кривини... Имам и др проблем но си мисля че не са свързани с горния, колата има леко тресене когато е на P или N и то само когато загрее, аз си мислех, че е някоя дюза която е почнала да си заминава, възможно ли да е демпфер, когато е на D и съм натиснал спирачка не тресе ... Има ли начин да се разбере какво е точно без да се сменят нещата? Говорих и с др майстори и те не се ангажират да дават точна диагноза ...