grande_boy
Members-
Мнения
21 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
a3 8P
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
София
Последни посетители
277 профилни разглеждания
grande_boy's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Карах зад колата и не пушеше....тоя номер с пушенето го направи няколко пъти и спря преди време пак така от само себе си спря след като го беше направило...да не би вярно да е от кофти нафта?Не бях карал колата 20на дена ако и това има значение,ЕГР е затапен качествено при човек от форума,който прави това от доста време...знам ,че мн хора са против това ,но мн и не са против.Ще запиша данни и ще ги кача иначе май само ще си гадаем
-
Здравейте,колата е а3 8п бкд мотора 2.0тди,При каране на задна скорост(маневра за паркиране и тн),започва да пуши и то доста,сив дим с пиперлив мириз е.Прави го само ако се кара кара на задна скорост и след това започва пушенето(дори и да съм на друга предавка) иначе ,ако угася колата и си карам на др предавки 1-2 и тн няма проблеми -облслужена е напълно(ремъка уж е зацепен като хората),държи нормални обороти,90 градуса ,антифриза е в нормата...Затапил съм ЕГР ако това има значение(механично и софт). Някакви идеи?
-
Ами знам ,но Мишо чак сега се освободи ,а при друг не исках да ходя,за да няма пак гадаене и тн ,много е дразнещо това като проблем и нямам търпение да се оправи!
-
Aми днес бях при Мишо от Герман ,за да установи проблема(нямаше материалите в наличност ,за да го отстрани на момента),разбрахме се за Петък,но измери ,погледна всичко и ми каза ,че 100 процента е от това,дава отклонение голямо някакво ,стойностите пак бяха близки доколкото помня като тези които замерихме 1-ят път при друг майстор но ,проблема е в това отклонение което дава, а не трябва да е така(не ги разбирам много много)Каза ,че трябва на 4 места да се направи дублаж и колата ще заспи,16 квадрата ще използва.Като го направим ще потвърдя и резултата вече!Мерси на baha за насоките за майстор!
-
Все пак се оказа от масите,нужен е дублаж на 4 места
-
Никой ли не се е сблъсквал с подобен проблем?Забелязах ,че като вдигне обороти и винаги се чува този шум (съскане все едно се спада гума) Да вкарва въздух от някъде?знам ли ?някой някакви предположения
-
Днес бях при BUZZI пак и човека си е прав ,нямам проблем в тоците,масите и тн Някъде другаде е проблема,има едно странно свистене все едно е от шума на "спадаща гума" се чува от около двигателя някъде,поизпушва повече отколко трябва при подаване на газ и понякога вдига оборотите и като е загряла... Преди около седмица чистих с машина радиатора на парното и в сервиза като запалиха колата и ми казаха ,че според тях от газовете мн им миришело на нафта и ,че според тях имам проблем с дюзите(някоя за смяна или за чистене всичките)Чудя се дали да не ги почистя с ултразвук или първо да пробвам както коректно ме посъветва bUZZI да пробвам с добавка първо,че като гледам почистването не е толкова евтино
-
Благоря за пред ,но не съм а и колата е в жената и няма как
-
Така е ,не отричам ,за откритите други проблеми и за това и казах,че не искам да излиза все едно ти правя анти-реклама и тн ,споделих мнението по -скоро като за намерено решение все пак форума е не само за споделяне на проблеми ами и за това как са отстранени .При откачен датчик пак си вдигна на 1000 като е студена и при пуснато ЕКО и за това и го закачих пак.Иначе да ,не бях забелязал разкаченият въздуховод(въпреки ,че имам навика доста често да си проверявам маслото и антифриза и го дигам тоз капак ама...)
-
Ами да за buzzi става на въпрос ,без да искам да му правя лоша реклама и тн Честно казано питах го и отг беше "Аз личният си лекар не го питам защо това и онова" Не направи замерване ,каза няма "кво да меря и гледам това с масата е пълна глупост":)Няма да го сменям тогава този датчик преди да съм потърсил мнение на др авто електричар,все пак е 60лв не 6лв
-
Ами виж сега аз наистина не разбирам за това питам и споделям какво са ми казали,ами да baha този който ми го каза ти е,като му казах това за масата което ти ми каза,започна това са пълни глупости и тн и понеже си неразбирам и стоя и гледам "умно". Закачихме е на място ,а не в движение.Писна ми от майстори честно Ако е от датчика има проблем и не отчита правилно и тн това не би ли трябвало да го покаже на диагностиката като грешка?
-
Ами не знам честно казано както казах не съм мн вещ в тези неща .Човека ми показа първо данните 67 градуса толкова показваше и на темп на антифриза ,после погледна откачи датчика и вика ела виж сега ще показва сигурно около 40-45 градуса и наистина беше така вика ето това е проблема в датчика ти бърка данните и за това вдига обороти понеже обърква пс-то на колата
-
Ами на PS ми закачи колата и показваше 46градуса и ми каза,че толкова е нормално да е,казах му това за масата ,но ми каза ,че това били глупости и тн ...не разбирам мн мн от коли пък от тоци грам и за това споделям тук
-
Днес ходих до майстор и ми показа на диагностика ,че темп на нафтата е 70 градуса ,а трябвало да е 40,оказа се че е датчика за темп на горивото,като го откачихме и си показа 46 (колкото трябва да е ).Въпросният датчик бърка пс-то и за това вдига обороти,поръчахме до (56лв оригинален) ,утре или други ден го слагам и ще ви кажа има ли резултат
-
БКД е мотора,но акумулатора е нов с 1 година оставаща гаранция е даже,но не пречи да се замери