Jump to content

PARVANKATA

Members
  • Мнения

    71
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно PARVANKATA

  • Рожден ден 12.12.1984

Друго

  • Kaра
    AUDI S6 PLUS/C4

Контакти

  • AIM
    0895530304
  • Skype
    don_gogo12

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Интереси
    0895530304

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

PARVANKATA's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. и при мен се товаря и затваря с малко помощ от мен, дали нещо трябва да се смаже или има нещо развалено !!!!
  2. и да няма път до Пловдив ще дойда , даи тел за връзка и идвам
  3. След всички което направих по двигателя резултат нямаше , отварях дясната глава имаше за смяна водачи на клапаните и изпускателните тръби имаше наслоен нагар по тях и почти се бяха запушили от нагар , изчистих всичко оправих водачите направих всичко както трябва сглобих е, и клатенето си остана абсолютно същото ,все едно един цилиндър го няма , абсолютно без резултат . Колеги колата е с ръчна скоростна кутия , имам ауди с6 плюс пак с ръчна кутия стария мотор 4 клапа AHK/326HP. Всеки може да си направи извода че, S8 мотор трябва да разцепи стария AHK , хем е повече коне хем е 5 клапана , проблема е че въпреки 5-те клапана и 30 коня повече не мога дори да го задържа , къса ме като все едно съм спрял , пробвах 10-на пъти и ми се искаше да е забия в някои язовир , язък ти и за конете язък ти за всички , дъртата бабичка ме разсипа . в общи линии пиша само глупости но съм ядосан и не знам вече какво да правя , не стига че клати ми и не върви сигурно и 1.9 тди ще ме размаже
  4. какво се прави тоя клапан и къде се намира ?
  5. предлагам Пазарджик за збирка , също ако някои предложи другаде съм там, няма ядове
  6. Всички тръпнем в очакване да каже някои , какво им има на 20-те клатещи мотора от 2-та перфектни , до тук само догатки ,от които само можеш да си даваш парите без резултат
  7. Цитиране на предходен пост! има логика в тия маркучи за вакумите , даже почти си мисля че проблема е от тях , те са стари и само като го докоснеш и се къса
  8. има и на моята около 2000 оборота вибрации
  9. то и да ровиш в тия мотори маи няма никаква разлика , аз се предавам, това клатене почна да ме клати мен в джоба и приключвам , да си клати колко иска . Навит съм на една збирка на такива коли да се види коя кво прави , кое е нормално и кое не е , пък и нищо да не видим по колите поне мохабета да остане пак е нещо
  10. нема ядове , при мен компресията си е добре , имам разлика от кяколко стотни единия от другия цилиндър , всички са горе долу от 10,4 до 10,9 и ланда сонда не е, взех една и сменях да пробвам и пак не .
  11. Цитиране на предходен пост! при мен имам катализатори и не мога да разбера дали има неизгоряло гориво
  12. Не знам какво да правя, но ще пробвам първо с дюзи , дразним ме че мотор AHK работи много по добре , форсира се по добре, а бе просто перфектен , а този където е по нов с по големи коне , не стига че се тресе като стар локомотив а и няма сила като стария , не може да е така трябва да има причина . БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ ЗА ПОМОЩТА
  13. пали нормално без да се зачудва да колега точно както ти казваш, през няколко такта претрисана и оборотомера мръдва леко точно в тоя момент , няма нищо общо с маховик имам понятие от коли , и гарантирам че такова тресене не може да се обърка с тампон
  14. вакумите си бачкат , а тая гъба не знам къде се намира проблема при мия бидон е че сутрин клати повече от като загрее , и докато загрее като е на ход чат пат предърпва и хълца, има моменти когато става мудна като и подам газ , не знам горенето как са на вашите но тая ми гори 20 литра , даже закача и повече понякога
  15. Цитиране на предходен пост! Възможно ли е клапан да прави това клатене , имам по стария мотор но 4 клапана на друга кола , на двигателя можеш да сложиш цигара и няма да падне
×
×
  • Create New...