Jump to content

marin_stz

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А4 B8 3.0 TDI

Последни посетители

389 профилни разглеждания

marin_stz's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Имам същия проблем и бях чел същото нещо - че може да се подкара видео с малка резолюция от SD картата, но не знам в какъв формат и каква резолюция трябва да е то. От DVD няма проблем при мен - пускам диска и картината тръгва.
  2. Намериха номера, но ако не се лъжа бъркаха с една лампа да го видят.
  3. Да, така е ама нали знаеш какви са заядливи.
  4. Колеги, предстои ми да регистрирам А4-ката си в КАТ. Не мога да намеря във форума информация за това къде се намира номерът на двигателя (моят е 3.0 TDI), а знам, че ще ме питат за него.
  5. При А6 тук вече говорим за автомобил който е клас лимузина Точно затова си мислех че трябва да е на поне същата цена като А4, но явно по-новият дизайн на А4 е предимство. всяка една покупка е свързана задължително със диагностика и преглед във сервиз Мисля да купя колата от чужбина и доколкото знам мога да я взема с някаква гаранция. Все пак ще бъде прегледана в сервиз със сигурност и то още там. На размери а6 е по-разточителна, но само на външни габарити. Вътре положението е обратно - В8 е по-широка. Смятам, че рядко ще ми се наложи да возя 5 човека, още по-малко вероятно е да са половин отбор волейболисти. Надявам се, че колата ще е достатъчно широка за нормален средностатистически човек. сменя пълен комплект на съединител... И цифрата накрая става доста добра2310 лв Това наистина си е огромен разход. Надявам се да не ми се налага. А въобще какъв е смисълът да ползвам фирмен сервиз при условие, че колата ми най-вероятно ще бъде над 5 годишна? Т.е. гаранцията от Ауди отдавна ще е изтекла.
  6. Здравейте, смятам да мина в клуба на шофьорите на Ауди и съм се ориентирал към А4 Б8 (2008 - 2010) седан - кола приблизително с размерите на тази, която карам в момента. Карам редовно и предимно в градски условия, но смятам от време на време да правя дълги преходи по няколко хиляди километра извън града. Не съм състезател, но оценявам когато колата може бързо да ускори, за да изпреваря или за да мина през кръстовище. Проблемът е, че автомобилите от този модел, които отговарят на изискванията ми (quattro, парктроник, 150-200к.с.) държат по-високи цени от Ауди А6, което има същите екстри и е на същите години. Разликата е около 5-6 хиляди лева. Защо ? Според информацията, която четох пък Ауди А6 има много по-висок разход на гориво (градско 2-3 на 100 повече от А4) и големият двигател и многото конски сили ще означават голям данък и по-скъпа "гражданска". Освен това срещнах мнения според, които поддръжката за А6 никак не е евтина. Сравнима ли е с тази на А4? И да обобщя колебанията ми - към кой от двата модела да се насоча: - А4 B8 2.0 TFSI - A6 C6 3.0 TDI
×
×
  • Create New...