Jump to content

bigo

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi 80 B4

Персонална информация

  • Пол
    Male

bigo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. bigo

    Audi 80 B4 проблем с таблото

    Проблема е решен. Оказа се, че четките на релето са свършили. Купих ново реле и всичко се оправи.
  2. bigo

    Audi 80 B4 проблем с таблото

    Колеги тази вечер реших да изляза с колата и акумулатора се изтощи. Карах известно време, като лампичките си продължаваха да си мигат, изгасих колата и след 10 минути не можах да я запаля. Май наистина проблема ще се окаже алтернатора...
  3. Здравейте! Колата е Ауди 80 Б4 2.0 90 к.с. Проблемите ми са 2: 1.когато я паля за първи път през деня след като поработи 2-3 минути, ако не е на скорост угасва и следващото палене е доста трудно. 2. Когато колата е запалена започват да ми мигат крушките с червения акумулатор, за антифриза и спирачките, понякога при форсирване се оправя за малко. Прикачвам и клип. http://www.youtube.com/watch?v=2QtxvSgkDrU
  4. Забравих да спомена, че 3 те карета не са само от едната страна. Относно полуоската има ли места например да я видят дали е крива и да измерят при различно натоварване как реагира Цитиране на предходно мнение!
  5. колата я карам основно градско и освен когато е мокро или заснежено правя разни изпълнения, иначе я пазя Цитиране на предходно мнение!
  6. Това за сервиза и аз съм го намислил.. А за полуоските как да ги разбера дали са криви?
  7. Здравейте! От декември месец 2012 година имам Ауди 80 б4 2.0 90 к.с . Проблема е че от януари месец 2013 година до сега колата влезе в сервиз заради карета. До сега смених 2 външни, 1 вътрешно и снощи скъса 6- те болта на същото вътрешно каре и днеска пак беше в сервиз. Въпроса ми е нормално ли е толкова често да заминават каретата и дали да не търся проблема някъде другаде? Благодаря предварително!
×
×
  • Create New...