Jump to content

shimao

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi a4 Avant 1.8

Персонална информация

  • Локация
    Стара Загора

shimao's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, преди време имах подобен проблем. Съветвам паралелно с почистване на дросел клапа да се почисти и дебитомера. За адяптация ня дросела може да не стигнат 100 км.,но до 1000 ще се получи. Съветвам след почистването на двете да я качиш на магистралата и разходка до Чирпан,като я карай на високи обороти да я продухаш добре. Дано съм полезен. Успех.
  2. shimao

    Проблем с централното

    Провери първо дали има прекъснат кабел или разпоена връзка преди да го смениш. При мен правеше същото и един приятел ми презапои платката и всичко се управи.
  3. Проблемът е решен. Оказа се капачката на разшерителния съд на антифриза, както и маркучите на изпарителя. Благодаря на всички за съветите.
  4. Термостата ще го проверя във вторник задължително. За изпаротеля - ходих при газаджията и тои каза че няма проблем. Не знам лакво да гледам. Ще съм много благодарен ако ме насочите.
  5. Нямах проблем със стария изпарител. Може и да е съвпадение, но факт е че старият ми изпарител беше 2 пъти по малък от новия, а газаджията не подмено мъркучите, а ползва старите. Вързани са до дросела и вкарва в радиатора.
  6. Не губя антифриз, реално на равно и надолнище няма проблеми но в момента в който тръгна да изкачвам бавно почва да загрява до 95-8 градуса. Тръгна ли по надолнище на скорост веднага охлажда, а на равно по бавно. Чудя се дали термостата не може да отвори досъатъчно и да не стига водата про изкачване. При вариант водна помпа има ли вариант за тези симптоми. Не съм губил парно, даже като загрява е по-силно.
  7. Интересното е че не губя антифриз. Не е и от мъркучите на изпарителя, карах само на бензин и пак загря. Относно сервиза досега съм нямал проблеми, това им е първата грешка.
  8. Мисля, че не съм. Не бях вдигнал повече от 95-7 градуса, веднага се усетих. Мотора работи перфектно. Към момента се колебая за 2 неща: дали водната ми помпа работи оптимално; дали маркучите на изпарителя са с достатъчен цолаж /в този период смених изпарител/. Най странното е че не губя антифриз и парното работи перфектно.
  9. Здравейте колеги, горд собственик съм на Ауди а4 1.8 125 к.с. 96г. Моите премеждия започнаха от момента в които ми забравиха да завият капачката на разширителният съд на антифриза в сервиза и останах без охладителна течност. Проблемът ми се състои в следното: загрява до 95 градуса, след това охлажда до 90 и отново си загрява до 95. Миналата седмица смених виско съединителят но за съжаление ефектът е само, че преди стигаше до 100 градуса, а сега само до 95. Моля за помощ да открия дефекта ! Благодаря предварително !!!
×
×
  • Create New...