Jump to content

mitkokol01

Members
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.8 1995

mitkokol01's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Цитирам си част от първият пост, понеже изглежда не е ясно за какво е темата: "Ясно ми е че ГИ има доста предимства над обикновенната, но в конкретният случай, има ли смисъл от това. Ще се радвам ако някой с опит от двата вида Газови уредби сподели мнение по въпроса." И отново повтарям, не целя да спестя от самата газова уреда, а да спестя от бъдещото и използване. Автомобила е вече стар и предполагам няма да го карам повече от 2-3 години още. Затова се интересувах дали има смисъл за такъв период да инвестирам в по-скъпата уредба. Така или иначе никой с двигател като моят не пусна мнение от собствен опит, а още повече сега като темата е преместена, едва ли ще се случи. В никакъв случай не съм си и помислял че е обикновената уредба може да има някакви предимства пред ГИ и не знам защо си мислите че искам да оспорвам това, да не говорим че някои явно дори се дразнят от въпросите ми. Виждам обаче че всички съветват за ГИ, така че работата е долу-горе ясна. Цитиране на предходно мнение!
  2. Не съм пуснал темата за да чета подобни коментари. АКо не можеш да споделиш адекватен съвет, за какво ти е изобщо да пишеш. След като питам, значи още не съм решил. Всъщност аз се бях насочил към ГИ. Но на няколко места в интернет, а и от препоръки от хора виждам мнения че за моят конкретно (наблягам на това че говоря за конкретният двигател), не си заслужава ГИ. И тъй като аз не разбирам и не искам да се правя на всезнаещ, предпочитам някой който има същият двигател да сподели мнение. Затов и пуснах темата в този раздел, но виждам че вече е преместена. Ако има основателна обосновка че на кола купена за 2300 лв да сложа ГИ за 800 лв, ще го напрравя. Не съм решил кое да е от двете, затова и пуснах темата.
  3. За евтин клас ГИ ми искат около 700-800 лв. За обикновенна окло 400. Тоест разликата е двойна. Освен това чета тук-там че ГИ е доста по-капризна от към поддъжка и има повече неща които могат да и се прецакат. А и като чета колегата СМехурко какво е написал, малко става сложна работата. Целта е икономия, ако трябва зимата да я чакам да загрява, е губи част от нея. Карам предимно градско и невинаги има време да загрее достатъчно. Видах сервиза които ми препоръчвате в онази тема, но доколкото виждам в Интернет те работят само през седмицата от 9-17, а на мен ми е невъзмоно да мина в този период.
  4. Здравейте, въпреки че въпроса ми е относно газифициране, пиша в този раздел понеже търся мнения от хода с пряк опит за конкретният модел. Имам Ауди А4 95-та година 1.8 (без турбо) 125 к.с. Та дилемата ми е, заслужава ли си почти двойният разход за монтаж на Газов Инжекцион вместо обикновен газ, за автомобил струваш вече към 2000-2500 лв. Ясно ми е че ГИ има доста предимства над обикновенната, но в конкретният случай, има ли смисъл от това. Ще се радвам ако някой с опит от двата вида Газови уредби сподели мнение по въпроса. Иска ми се също да попитам и за препоръка за добър сервиз в София?
×
×
  • Create New...