Jump to content

ivailo.hristov

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi a3 1.8t 1997

Персонална информация

  • Локация
    Ловеч

Последни посетители

436 профилни разглеждания

ivailo.hristov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Да каква е причината за трудното включване на скорости
  2. Колеги преди една седмица тръгнах на море и когато стигнах там колата започна да трака когато съединителя не е отпуснат а само да допра педала и тракането спира, но също ми омекна педала на съединителя и скоростоте влизат много трудно много ниско долу. Тракането се дължеше според мен на лагера но омекването на педала ми се води малко дилема по ме клони да е горна помпа защото нямам течове по долната. Вчера реших малко на риск да се пребирам от морето и като се прибрах (успешно) тракането при отпуснат съединител вече го нямаше но неотделянето на съединителя и трудното включване си останаха а не ми се е случвало да боксува съединителя. Според вас ако сменя помпата дали проблема ще се оправи. Забравих да спомена, че колата е 1.8т AGU
  3. А възможно ли е да го проверя или да ида при някой оторизиран газаджия
  4. Значи въпросът е следния сложих си ГИ агис m210 когато започна да правя калибрация или да ровя из софта и програмата ми забива след което трябва да се рестартира или да се затвори. Обясних на човека който ми продаде инжекциона след което той ми отговори, че е възможно да е от кабела който си взех отделно от интернет. Според вас каква може да е причината за този бъг.
  5. Ами днес направих мостове на буксата на газовия комп и резултата си беше същия след това реших да разпоя и кабела на минуса и да го върна какво си е оригинално и отново си пръска постоянно. И незнам от каде да я диря вече Ами днес направих мостове на буксата на газовия комп и резултата си беше същия след това реших да разпоя и кабела на минуса и да го върна какво си е оригинално и отново си пръска постоянно. И незнам от каде да я диря вече
  6. Ами газтъ съм си я слагал аз и утре ще се насоча към нея но до сега не съм имал проблем с нея
  7. Колеги не съм сигорен дали темата е за тук или за раздела за газови уредби. Днес ми излезе следния проблем, днес като си запалих колата и осетих че заработи на три цилиндъра, почна да пуши и да мирише яко на бензин. Останових че дюзата на първи цилиндър си пръска постоянно без да спира, помислих че дюзата е финиширала но я размених с тази на втори цилиндър но уви проблема отново си остана там. Та почнах да си правя изводи че може да е от електрониката. Колата е с газов инжекцион (ако това въобще може да има значение)
  8. Продават се тези джанти 5х100, 17" ет35, 8j, централен отвор 67 MADE IN ITALY цена 400лв, без кривини и заварки За повече иформация тел:0883362541
  9. Колеги решихме проблема, всичко идваше от там, когато закупихме колата започнахме да я караме при един хвален майстор за обслужвания. Тази зима излезе един проблем колата палеше много трудно на равен терен а на баир нямаше ядове. Та като му я закарахме той каза че свалял дюзите и им сменял опръстените, и установи, че проблема е от помпата. И След известно време проблема с пушенето се появи и преди това в началото колата само пушеше адски много на нафта но след това започна да работи все едно на три цилиндъра и я закарахме при майстора като я разглобил то звани и вика, че дюзите били наред и всичко идвало от турбината и била за рециклиране (направо била в окаяно състояние) уж я давал за рециклиране ала бала но като я сложил на колата незнайно как остановил, че дюзите били за почистване. Та оправи я той като целия ремонт излезе 1100лв като казал, че или колата ша кара много или няма да кара въобще като се взе колата от него нямаше ядове след няколко дни започна директно да пуши и да тресе отворихме я с един друг човек и ко да видим на трети цилиндър болта който държи дюзата развит и хлопа звънахме на майстора и поиска да му я закараме та явно се обеди, че е сгрешил и оправи колата без пари.
  10. Здравейте колеги, Искам да попитам дюзи от 1.9 TDI PD 131hp дали пасват на 2.0 TDI PD 140hp, защото се съмнявам в 2 от моите дюзи, тъй като дават много различни стойности от останалите 2. Като запаля колата, тресе. След като загрее двигателя се успокоява на тихи обороти а като подам газ пуши бяло. Също ме интересува как се регулират дюзите
×
×
  • Create New...